https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/eeli-takalo-lahtee-ensimmaisten-6-luokkalaisten-joukossa-saksaan-vaihto-oppilaaksi-haluan-nahda-sa
Taas paikkaillaan huonoa omaa tuntoa.
Lukiossa ja Jedussa paha sisäilmaongelma, nuorisotiloja ei ole ollut ja Pusgagarin pitänee Senaattorin kanssa huolen, että ei tulekaan. Jäähalli mätöpaska.
Harrastusmahdollisuudet nuorille ovat ulkona kävely ja pikkukivien heittely.
KALAJOKI LAPSIYSTÄVÄLLISYYS
Anonyymi-ap
5
408
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta juttua vailla totuutta on saatu paljon aikaan.
- Anonyymi
Juuuuu - on tullut taas kepupellejen laariin positiivinen juttu kuinka lapsiin panostetaan Kalajoella.
Lähinnä lapsenmielisiin persnuolijoihin.
- Anonyymi
Ei tälle kunnan valkopesulle voi kuin nauraa.
- Anonyymi
Vai onko viherpesu kyseessä kun tuulimyllyihin panostetaan vain ja ainoastaan.
- Anonyymi
Voisko Riley ja Pusgagarin vaikka kuvan kanssa jakaa rahaa lähtijöille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575