Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään mukavista asioista ja minä en petä sinua.
Minä lupaan kunnioittaa sinua enkä tee mitään sellaista mitä et halua.
Minulla on Snapchat sovellus ja Kik sovellus.
Teidän homojen on turha vaivautua ku teidän sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ JA LUOTETTAVAA NEITOA JONKA KANSSA TUTUSTUU JA TEKEE MUKAVIA ASIOITA
23
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TUHKALUUKKU TERO ON HOMO
- AnonyymiUUSI
TÄLLÄ TYKILLÄ RANE SETÄ YRITTÄÄ NUSSIA MINUN PYLLYKKÄÄN , KUVA. https://aijaa.com/DQBJWC. https://aijaa.com/DQBJWC
SETÄ KYLLÄ NUOLEE MINUN PERSEEN HYVIN 🥰
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN- AnonyymiUUSI
Ei tuota voi tykiksi sanoa , ONKO TOI RANE SETÄN napa 😂. Laura
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kuva persereiältä keskellä naamaa ilman korvia SETÄ RANESTA
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo aikasemmin sanoin teille kusipäille että mä en todellakaan levittele kuvia mun keskijalasta
- AnonyymiUUSI
48VKIIHKEÄSETÄKIIHKEÄ kirjoitti:
Kuten jo aikasemmin sanoin teille kusipäille että mä en todellakaan levittele kuvia mun keskijalasta
PERSETTÄ levität kunnolla LAHEN ukon KORMUS KYRVÄLLE 😂
- AnonyymiUUSI
Mikä on se "rehellisyyden" määritelmä jota haet tässä yhteydessä?
Tarkoittaako se että kohde henkilö ( tyttö & poika tai poikatyttö yms.)
ei anna ja harrasta seksiä muiden kanssa?
Vaaditko seksikumppaniltasi "uskollisuutta" samoin?
Miten sellainen on edes mahdollista ilmoittekusi on näiltä osin aika ristiriitaista!
Ilmoittelusi sisältö on päinvastaista röyhkeän suorapuheista pillun ja oerseen nullentaa j sperman ruiskintaa sinne sun tänne!
Miten tuolta pohjalta jonkun pitäisi olla sulle rehellinen tai jopa "uskollinen" jollaista ilmeisesti myös odotat?
Esiinnyt omalla nimellä joka on aika rohkeaa jopa älyttömän outoa näillä foorumeilla jota et toivottavasti odota kohderyhmiltäsi kun haet vaan anonyymiä pikaseksin tyyppistä kohtaamista!? - AnonyymiUUSI
Kukas noin vanhan ukon kanssa olis?
- AnonyymiUUSI
Monetkin jos ikäsuhde on oikea!
Mutta tällä ko. trollilla se on epäsuhtainen jos pahimmillaan "setä" vois olla jopa "isoisä" niille alaikäisille joita sairaalla tavalla mielii ja havittelee kuten tunnettua!
Sehän on se asian ydin miksi trolli saa paljon kritiikkiä halveksuntaa ja kriittistä palautetta sivulla joka ei ole seuranhaku foorumi!
Kiusaamisen kohteena oleminen saattaa olla myös trollin sairas perversio halutessaan huomion itselleen!?
- AnonyymiUUSI
Moi setä! En ole aikaisemmin ollut itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa, mutta kiva olisi kokeilla. Mirka 18 v Heinolasta
MIRKA 18 V
Mä etsin aitoa neitoa .
Millaiset sedät sulle kelpaa?
Kaikki kriteerit mukaan- AnonyymiUUSI
MIRKA 18 V
Mä etsin aitoa neitoa .
Millaiset sedät sulle kelpaa?
Kaikki kriteerit mukaanSetä on vaa turhan homo
Anonyymi kirjoitti:
Setä on vaa turhan homo
Kato ku tajusit piipittää itestäs vitun homo
- AnonyymiUUSI
Jaahas, jos sun käytös on tuollaista niin unohdetaan koko juttu!
Sun ikäisen äijän pitäisi jo osata hillitä itsensä mutta sä näytät osaavan vain ittes kehumisen ja valehtelun.
T. Mirka - AnonyymiUUSI
Setä suuttuu heti kun niin pieni pippeli
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, jos sun käytös on tuollaista niin unohdetaan koko juttu!
Sun ikäisen äijän pitäisi jo osata hillitä itsensä mutta sä näytät osaavan vain ittes kehumisen ja valehtelun.
T. MirkaMikäs
Ai säkin kuulut tiettyjen ihmisten joukkoon
Siinä menetti sellaisen sedän mitä mun seuranhaussa lukee
Yks asia on että mä kyllä arvaan että millaiset kriteerit sulla on setien suhteen- AnonyymiUUSI
Mikäs
Yks asia on että mä kyllä arvaan että millaiset kriteerit sulla on setien suhteenOle Mirka varovainen. Tuo setä haukkui minutkin äsken kusipääksi toisessa julkaisussaan. Eikä osaa edes pyytää anteeksi. Taitaa olla valhetta kaikki tuon ukon kirjoitukset! Merja
Anonyymi kirjoitti:
Ole Mirka varovainen. Tuo setä haukkui minutkin äsken kusipääksi toisessa julkaisussaan. Eikä osaa edes pyytää anteeksi. Taitaa olla valhetta kaikki tuon ukon kirjoitukset! Merja
Merja
Mä kyllä kysyin että kuulutko säkin noitten kusipäitten joukkoo.
Mä en todellakaan levittele valheita itsestäni- AnonyymiUUSI
Mikäs
Yks asia on että mä kyllä arvaan että millaiset kriteerit sulla on setien suhteenArvaatkohan? No, jos aloitetaan siitä, että hyvä käytös on a ja o. Siis toisen huomioiva ja herrasmies jolla on huumorintajua! Mikään kroisos ei tarvitse olla kunhan pärjää taloudellisesti. Munan mitta ei ole tärkeä jos peli on muuten toimiva.
Mirka
- AnonyymiUUSI
ONKO ONKO ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO
😁😁😁😁
NO EI KUULE SETÄ OLE EIKÄ LÖYDY. 😁😁😁😁
Muut kyllä löytää mutta setä ei. Luulis että 13 vuotta pitkä tappioputki saisi sedän jo luovuttamaan toivottoman seuranhakunsa mutta eihän umpiluupäinen Heinolan setä osaa ottaa opikseen näistä kokemuksista vaan hakkaa entistä kovemmin sitä päätään seinään 😁😁😁😁
Ootko setä miettinyt että jos olisit joskus pillua saanut niin se olisi tapahtunut jo tähän mennessä. Kun aloitit täällä, olit noin 35 vuotta vanha eikä sua tiedetty täällä yhtä hyvin kuin nykyään. Nyt kaikki tietää sut (ja mikromunasi) ja olet jo 48 v. niin etkö jo tästä ymmärrä että sun kohdalla juna meni jo 😁😁😁😁
Tai ei nyt ihan, suklaajunan veturiksi setä sentään kelpaa ja Lahden setä kiittää pukkaamalla sedän peräsuolen täyteen lämmintä siemennestettä 😁😁😁😁
Parin tunnin päästä setä jo nukkuu yhtä pettymystä rikkaampana 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARASÄ SAATANAN KUSIPÄÄ PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NIN SUN KUSIPÄÄN PASKAN PIIPITYKSES LOPPUU MINUSTA
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NIN SUN KUSIPÄÄN PASKAN PIIPITYKSES LOPPUU MINUSTA
Haluaisitko setän Hirvosen Anitan serkun pipukkata ku oot nuin äkänen?
- AnonyymiUUSI
Setä on umpihomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044