ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JONKA KANSSA TUTUSTUU JA TEKEE MUKAVIA ASIOITA

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään mukavista asioista ja olen aika puhelias.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minä en petä sinua.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä lupaan kunnioittaa sinua ja kohteen sinua kuin kukkaa kämmenellä.

Minulla on Snapchat sovellus ja Kik sovellus.

Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

TEIDÄN HOMOJEN ON TURHA VAIVAUTUA KU TEIDÄN SUKUPUOLI SELVIÄÄ KYLLÄ

29

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jos sulla on harrastuksia,niin miten sulla riittää aikaa olla täällä palstalla nuorten naisten perään vinkumassa?

• Anonyymi
      UUSI

🤮😱💩🤢🤡

• Anonyymi
      UUSI
      • UUSI

NYT SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTELYÄ JOKA EI TODELLAKAA KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ

• Anonyymi
      UUSI

Komee setä! Uskaltaisinko pyytää vielä munakuvaa?

T. Jonna 19 v Heinolasta

• 48VKIIHKEÄSETÄKIIHKEÄ
        UUSI

Jonna 19 v

Pyytele vaa mutta mä en levittele kuvia mun keskijalasta.

Se munan kuva ei ole mun munan kuva jota pari kusipäätä levittelee

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        48VKIIHKEÄSETÄKIIHKEÄ kirjoitti:

Jonna 19 v

Pyytele vaa mutta mä en levittele kuvia mun keskijalasta.

Se munan kuva ei ole mun munan kuva jota pari kusipäätä levittelee

JONNA 19 . MITÄS TYKKÄÄT TÄSTÄ https://aijaa.com/DQBJWC. HOMO SETÄ RANEN KESKIJALASTA 😳😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä Jonnalle Rane-sedän "meisselin" kuva:

https://aijaa.com/DQBJWC

Ei ei se on tytsy Jenna Jonnan klitta ja klitta pussukat!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JONNA 19 . MITÄS TYKKÄÄT TÄSTÄ https://aijaa.com/DQBJWC. HOMO SETÄ RANEN KESKIJALASTA 😳😂

SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU SILLÄ M.EN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA SAATANAN HUORAN PENIKKA

• Anonyymi
        UUSI

Heinolassa löytyy varmaan...mutta saatat olla liian iäkäs jo tietyn "kultamuna-pippeli" setän kriteereihin?
        Se viihtyy erikoisen hyvin homojen suosimalla eli tällä seksi-palstalla vaikka s24 - HETEROSEKSUAALIEN PALSTA olisi luonnollisin valinta ilmoitella ainakin, tulokset on sitten eri juttu - kuten tällä sivustolla!?
        "Löytyykö - onko?"... siinäpä viikon kysymys!

• Anonyymi
        UUSI

SÄ KUSIPÄÄ KERROT NIMES JA OSOITTEES NI SUN PASKAN PIIPITYS LOPPUU SILLÄ M.EN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA SAATANAN HUORAN PENIKKA

Erkki Tolonen
        Harjukatu 10A Heinola

Tässä pyytämäsi nimi ja osoite

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heinolassa löytyy varmaan...mutta saatat olla liian iäkäs jo tietyn "kultamuna-pippeli" setän kriteereihin?
        Se viihtyy erikoisen hyvin homojen suosimalla eli tällä seksi-palstalla vaikka s24 - HETEROSEKSUAALIEN PALSTA olisi luonnollisin valinta ilmoitella ainakin, tulokset on sitten eri juttu - kuten tällä sivustolla!?
        "Löytyykö - onko?"... siinäpä viikon kysymys!

OSAATKO SÄ EDES LUKEA ETTÄ MIKÄ AIHE MUN SEURANHAUSSA LUKEE

SIELLÄ LUKEE AIVAN SELVÄSTI ETTÄ SEKSI/HETEROSEKSI

• Anonyymi
        UUSI

OSAATKO SÄ EDES LUKEA ETTÄ MIKÄ AIHE MUN SEURANHAUSSA LUKEE

SIELLÄ LUKEE AIVAN SELVÄSTI ETTÄ SEKSI/HETEROSEKSI

Homo setä RANE , otitko nimen ja osoitteen muistiin. Jos on muistia ku sul noin pieni keskijalka 😱😂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Homo setä RANE , otitko nimen ja osoitteen muistiin. Jos on muistia ku sul noin pieni keskijalka 😱😂

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

Oijoi kuinka setä nyt noin suuttui kun muut ystävällisesti jakoivat kuvaa munastasi? Jos se ei olisi sun munasta tuo kuva niin ei sun pitäisi suuttua sen levittämisestä vaan nauraa koko asialle mutta nyt kun tolleen kilahdit niin samalla paljastit että kyllä siinä kuvassa on sun (sedän) muna.

Mutta joo, on toi kyllä hiukan pieni minunkin makuuni. En tykkää jättikulleista mutta semmoinen 15 - 18 cm on just passeli! Löytyykö sedän puntista siis ainaskin 15cm meisseliä?

T. Jonna

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi kuinka setä nyt noin suuttui kun muut ystävällisesti jakoivat kuvaa munastasi? Jos se ei olisi sun munasta tuo kuva niin ei sun pitäisi suuttua sen levittämisestä vaan nauraa koko asialle mutta nyt kun tolleen kilahdit niin samalla paljastit että kyllä siinä kuvassa on sun (sedän) muna.

Mutta joo, on toi kyllä hiukan pieni minunkin makuuni. En tykkää jättikulleista mutta semmoinen 15 - 18 cm on just passeli! Löytyykö sedän puntista siis ainaskin 15cm meisseliä?

T. Jonna

JONNA

HYVÄ ETTÄ SAIN TIETÄÄ SUSTA HETI SEN MITÄ HALUSINKIN

M EN TODELLAKAAN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA

• Anonyymi
      UUSI

ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄPOIKAA JONKA KANSSA TUTUSTUU JA TEKEE MUKAVIA ASIOITA

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen HOMOsetä.
      Tykkään mukavista asioista ja olen aika puhelias.
      Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
      Minulla on herrasmiehen vikaa ja minä en petä sinua.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minä lupaan kunnioittaa sinua ja kohteen sinua kuin kukkaa kämmenellä.

Minulla on Snapchat sovellus ja Kik sovellus.

Minä etsin tosissaan seuraa aidosta pojista. SINISELLÄ NIMIMERKILLÄ ILMOITTAVA ON HUIJARI - ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ SIITÄ !!!

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

TEIDÄN HETEROJEN ON TURHA VAIVAUTUA KU TEIDÄN SUKUPUOLI SELVIÄÄ KYLLÄ

• Anonyymi
        UUSI

Vai semmoinen setä liikenteessä! Kiitos tiedosta sinä mukava setä, jolla ei ole tuota sinistä nimimerkkiä! Merja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai semmoinen setä liikenteessä! Kiitos tiedosta sinä mukava setä, jolla ei ole tuota sinistä nimimerkkiä! Merja

Merja

Kuulutko säkin noitten KUSIPÄITTEN JOUKKOO?

Kyllä mä tiesinkin ettei täältä löydy tervejärkistä neitoa joka osaa lukea mitä mun seuranhaussa lukee

• Anonyymi
        UUSI

Merja

Kuulutko säkin noitten KUSIPÄITTEN JOUKKOO?

Kyllä mä tiesinkin ettei täältä löydy tervejärkistä neitoa joka osaa lukea mitä mun seuranhaussa lukee

Vai kusipäiksi sinä naisia haukut! Semmoinen setä siis. Tuo toinen setä joka kirjoitti ilman sinistä nimimerkkiä, oli siis oikeassa ja puhui totta. Nyt jäi valheesta kiinni senkin sinisellä nimimerkillä kirjoittava valehtelija! Merja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kusipäiksi sinä naisia haukut! Semmoinen setä siis. Tuo toinen setä joka kirjoitti ilman sinistä nimimerkkiä, oli siis oikeassa ja puhui totta. Nyt jäi valheesta kiinni senkin sinisellä nimimerkillä kirjoittava valehtelija! Merja

Merja

Usko säkin noitten kusipäitten paskan piipityksiä ni hyvä tulee

• Anonyymi
        UUSI

Merja

Usko säkin noitten kusipäitten paskan piipityksiä ni hyvä tulee

Itsehän haukuit minua kusipääksi! Taidat olla pelkkä valehteleva ukon rähjä! Merja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän haukuit minua kusipääksi! Taidat olla pelkkä valehteleva ukon rähjä! Merja

Merja

Sä et näköjään osaa lukea

Hyvä että sain tietää mitä halusinkin

• Anonyymi
        UUSI

Merja

Sä et näköjään osaa lukea

Hyvä että sain tietää mitä halusinkin

Osaan lukea ja hyvin osaankin. Kerroit olevasi herrasmies, mutta haukuit minua kusipääksi! Ei herrasmiehet hauku naisia, oli tilanne mikä tahansa. Olipa hyvä että sain tietää sinusta totuuden! Merja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan lukea ja hyvin osaankin. Kerroit olevasi herrasmies, mutta haukuit minua kusipääksi! Ei herrasmiehet hauku naisia, oli tilanne mikä tahansa. Olipa hyvä että sain tietää sinusta totuuden! Merja

MERJA

SÄ ET TODELLAKAA OSAA OSAA LUKEA ETKÄ DÄ EDES OLE AITO MUIJA .

OLIPA HYVÄ ETTÄ SAIN TIETÄÄ SUSTA DEN ETTEI SUHUN KANNATA ALKAA TUTUSTUMAA

• Anonyymi
        UUSI

MERJA

Osaan lukea. Itse kirjoitit, että olet ystävällinen, asiallinen, herrasmies ja kohtelet naista kuin kukkaa kämmenellä. Toimitko muka äsken niin, kun haukuit minua kusipääksi?! Kaikki näkevät tuon kirjoittamasi, joten koko aloituksesi on pelkkää valhetta!! Osaatko edes pyytää anteeksi?! Merja

• Anonyymi
        UUSI

MERJA

Hanki kuminukke, niin antaa aina, eikä kitise (jos ilmaa tarpeeksi).
        Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi
      UUSI

Laitossetä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe