Onko kokemuksia? Pieni yritys Taimontieltä joka hoitaa mm. lumenaurauksia. Talonyhtiö kilpailuttaa. Voiko joku suositella?
Kiinteistöhuolto Pestapruuri
11
399
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet yritykset on yleensä hyviä ja halpoja ja nopeita. Yleisesti siis.
- Anonyymi
Erittäin hyvä huoltoyhtiö. Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä huoltoyhtiö. Suosittelen lämpimästi.
Parasta mitä turkulainen voi sanoa huoltoyhtiöstä: "Ei se'e niin kauhian huono ole"😎
- Anonyymi
Mun mielestä ovat liian yli-innokkaita sillä kurvailevat pihoilla ihan turhaan ilman syytä siksi että näytetään kun käydään paikalla vaikka ei mitään tehdäkkään.
- Anonyymi
Aktiivinen toiminta on mielestäni parasta toimintaa ja plussaa mitä kiinteistöhuolto voi tehdä.
Ettei vaan olisi laiskanpullean kilpailijan näppäimistöltä noin huvittava väittämä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivinen toiminta on mielestäni parasta toimintaa ja plussaa mitä kiinteistöhuolto voi tehdä.
Ettei vaan olisi laiskanpullean kilpailijan näppäimistöltä noin huvittava väittämä?Lassila-Tikanmäki ei vedä vertoja Pestapruuriin. Ovat kuin yö ja päivä.
- Anonyymi
Pestapruurilla on myös työkohteita eli rakentavat mm. ovikatoksia eli ei ole pelkkä kiinteistöhuolto vaan myös raksa firma.
- Anonyymi
Täältä ei kannata kysellä mitään suositteluja. Täällä käy yrityksen henkilöstö itse kehumassa omaa yritystään maasta taivaisiin. Eli en lähtisi tämän palstan perusteella valitsemaan huoltoyhtiötä taloyhtiöön. Todellisuus voi olla aivan toista mitä täältä luettu...
- Anonyymi
Yleensä jos kehutaan niin silloin kyseessä aina yrityksen oma henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jos kehutaan niin silloin kyseessä aina yrityksen oma henkilö.
Oma lehmä ojassa monella huoltoyhtiöllä valitettavasti.
- Anonyymi
On kyllä🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066