Onko kokemuksia? Pieni yritys Taimontieltä joka hoitaa mm. lumenaurauksia. Talonyhtiö kilpailuttaa. Voiko joku suositella?
Kiinteistöhuolto Pestapruuri
11
455
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet yritykset on yleensä hyviä ja halpoja ja nopeita. Yleisesti siis.
- Anonyymi
Erittäin hyvä huoltoyhtiö. Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä huoltoyhtiö. Suosittelen lämpimästi.
Parasta mitä turkulainen voi sanoa huoltoyhtiöstä: "Ei se'e niin kauhian huono ole"😎
- Anonyymi
Mun mielestä ovat liian yli-innokkaita sillä kurvailevat pihoilla ihan turhaan ilman syytä siksi että näytetään kun käydään paikalla vaikka ei mitään tehdäkkään.
- Anonyymi
Aktiivinen toiminta on mielestäni parasta toimintaa ja plussaa mitä kiinteistöhuolto voi tehdä.
Ettei vaan olisi laiskanpullean kilpailijan näppäimistöltä noin huvittava väittämä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivinen toiminta on mielestäni parasta toimintaa ja plussaa mitä kiinteistöhuolto voi tehdä.
Ettei vaan olisi laiskanpullean kilpailijan näppäimistöltä noin huvittava väittämä?Lassila-Tikanmäki ei vedä vertoja Pestapruuriin. Ovat kuin yö ja päivä.
- Anonyymi
Pestapruurilla on myös työkohteita eli rakentavat mm. ovikatoksia eli ei ole pelkkä kiinteistöhuolto vaan myös raksa firma.
- Anonyymi
Täältä ei kannata kysellä mitään suositteluja. Täällä käy yrityksen henkilöstö itse kehumassa omaa yritystään maasta taivaisiin. Eli en lähtisi tämän palstan perusteella valitsemaan huoltoyhtiötä taloyhtiöön. Todellisuus voi olla aivan toista mitä täältä luettu...
- Anonyymi
Yleensä jos kehutaan niin silloin kyseessä aina yrityksen oma henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jos kehutaan niin silloin kyseessä aina yrityksen oma henkilö.
Oma lehmä ojassa monella huoltoyhtiöllä valitettavasti.
- Anonyymi
On kyllä🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1272359
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212274Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv222215- 642070