Belle etsii rakkautta tv:ssä ja on kovasti tykästynyt Bachelor-Joonakseen. Belle on etsinyt rakkautta tv:stä jo aiemminkin.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tiesitko-bachelor-belle-tuli-raskaaksi-nuorena-paljastaa-karun-ajan-otin-pikavippeja-enka?s24
Tiesitkö? Bachelor Belle tuli raskaaksi nuorena - Paljastaa karun ajan: "Otin pikavippejä, enkä..."

5
1112
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa mennä Bachelorilta naisen haku perseelleen. Tähän saakka tehnyt pääasiassa vääriä valintoja. Jäljellä ei taida enää olla yhtäkään järkevää.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, vaikka en tuosta järkevyydestä, kaikki varmaan ihan järkeviä naisia, mutta ei Joonakselle sopivia.
- Anonyymi
Mikä näitä mustia ihmisiä vaivaa melkein jokaisella on velkaa ottavat surutta pikavippejä. Ovat niin jälkeen jääneit etteivät osaa rahaasioitaakaan hoitaa. Oppisivat edes lukemaan joonas taitaa tykätä mustasta tavarasta. Huhhh. Äiti ei ole iloinen mustasta miniästä.kyllä sen ymmärtää
- Anonyymi
Mieeloi
Milloinhan ollaan sitten PIERESKELYVAIHEESSA, että voisi laska suhnua milloin vain ja estotta
t. avaaja
Suomi24_Viihde
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807