Donald Trump

Anonyymi-ap

Toivottavasti hän alentaa alkoholin ikärajaa, niin saisin ryypättyä amerikassakin.

6

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuoriso ei enää ryyppää suomessa, tuskin jenkeissäkään, katso ketä alkossa asioi! Itse kuljen alkon ohi 5 päivänä viikossa työmatkalla, siellä ei ole vuosiin näkynyt yhtä ainutta alle 25v asiakasta, vain vanhoja ukkoja ja joku keski-ikäinen nainen viininlitkuja hakemassa. Useimmin alkossa ei näy edes yhtä ainutta asiakasta. Kaukana on ne 1980-luvun ajat, jolloin alkossa oli jonot jokaisella kassalla perjantaisin ja lauantaisin, ovi kävi viikolla tiuhaan.

• Anonyymi

USA ssa on paljon suurempi ongelma kovemmista päihteistä joka ikisessä kaupungissa!
      Philanelphia jne jne porukkaa torkkuu ihme asennoissa päivästä toiseen kunnes kuolevat kadulle, tätä se on. Amerikka tukehtuu liikenteeseen ja koviin aineisiin!

• Anonyymi

Trump on hyvä presidentti OMALLE kansalleen, mutta meille eurooppalaisille se tietää huonoja uutisia. Voi kun saataisiin Donald SUOMEN pressaksi, mutta ei varmasti vaivautuisi.

• Anonyymi

Trump itse on raitis mies. Ei koske alkoholiin.

• Anonyymi

Voi voi, ei tartte ostaa kaupasta kohta enää bud light olutta kun on niin hemmetin kallista.

• Anonyymi

Alkoholi pois, ja Suomen kansa taas kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe