Toivottavasti hän alentaa alkoholin ikärajaa, niin saisin ryypättyä amerikassakin.
Donald Trump
6
231
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoriso ei enää ryyppää suomessa, tuskin jenkeissäkään, katso ketä alkossa asioi! Itse kuljen alkon ohi 5 päivänä viikossa työmatkalla, siellä ei ole vuosiin näkynyt yhtä ainutta alle 25v asiakasta, vain vanhoja ukkoja ja joku keski-ikäinen nainen viininlitkuja hakemassa. Useimmin alkossa ei näy edes yhtä ainutta asiakasta. Kaukana on ne 1980-luvun ajat, jolloin alkossa oli jonot jokaisella kassalla perjantaisin ja lauantaisin, ovi kävi viikolla tiuhaan.
- Anonyymi
USA ssa on paljon suurempi ongelma kovemmista päihteistä joka ikisessä kaupungissa!
Philanelphia jne jne porukkaa torkkuu ihme asennoissa päivästä toiseen kunnes kuolevat kadulle, tätä se on. Amerikka tukehtuu liikenteeseen ja koviin aineisiin! - Anonyymi
Trump on hyvä presidentti OMALLE kansalleen, mutta meille eurooppalaisille se tietää huonoja uutisia. Voi kun saataisiin Donald SUOMEN pressaksi, mutta ei varmasti vaivautuisi.
- Anonyymi
Trump itse on raitis mies. Ei koske alkoholiin.
- Anonyymi
Voi voi, ei tartte ostaa kaupasta kohta enää bud light olutta kun on niin hemmetin kallista.
- Anonyymi
Alkoholi pois, ja Suomen kansa taas kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000