Ken idea on pihojen terävä sepelöinti ja nyt uusi lumi jään päällä ja siitä kun vedät lipat näitten terävien kivien päälle niin kyllä tuntuu. lAITTAKAA NORMAALI HIEKOTUS HIEKKA EIKÄ TÄMMÖSTÄ RAUTATEILLE TARKOTETTUU KIVEÄ!
Terävä iso sepeli
11
825
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi raukkaa, on se elämä tosi kurjaa. Se kurjuus alkoi jo siitä, kun kunnan vuokra kerrostalon pihaan rakensivat hiekkalaatikon, ja kunnan ahkerat työmiehet kippasivat laatikon täyteen sepeliä. Siinä me sitten kaikki kerrostalon lapsukaiset leikittiin. En kenellekkään soisi sellaista lapsuutta, ja kurjuutta. Siinä tämä elämän kurjuus on sitten jatkunut. Onneksi on joka kuukausi kaksi kertaa se ns. kuittaus päivä, kun tulee ne avustukset, ja päästään naapureiden kanssa olvikauppaan. Ei tätä kurjuutta olisi muuten jaksanutkaan elää. Vuoden alussa sovittiin parhaimman kaverin kanssa uuden vuoden lupaus. Ollaan tuleva vuosi kännissä joka päivä. Siinä tämä kurja elämä valuu ohi. Lopussa häämöttää kunnan kustantama arkku, ja hautaus.
- Anonyymi
Mullakin on karmean iso "sapeli".
- Anonyymi
Miten vedät lipat hiekoitetulla pihalla sepelin päällä?
Joisit vähemmän niin ei tarvitse kompuroida.
Humalassa viskoutuu ja sitten tulee vielä vinkumaan. - Anonyymi
Semmoinen liukas sepeli on sinun kohdalle hyvä, saippuoituna.
- Anonyymi
Onneksi on taas ns. kuittauspäivä tällä viikolla, pääsee S-Kauppaan ostoksille.
- Anonyymi
issee viskas..
- Anonyymi
jhj
- Anonyymi
Mitä karkeempi sepeli sitä halvempi! Käytännöllisyys on sitten jo eri juttu..
- Anonyymi00012
mulla meni kondomi rikki
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
mulla meni kondomi rikki
mie en etes laittanu
- Anonyymi00011
Nyt kun tuo kevät tuli ennemmin mitä ajemmin, ei tarvitse varoa terävää sepeliä. Pääsen tuohon lähi SS-kauppaan turvallisesti. Taidan ostaa kerralla kaksi laatikkoa kaljaa, molempiin käsiin yksi laatikko. Pysyy tasapaino kohdallaan. Elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419