Turun perussuomalaisten piiritoimisto joutui maanantain ja tiistain välisenä yönä ilkivallan kohteeksi. Ikkuna rikottiin kiviä heittelemällä ja ikkunaa oli laitettu lappu, jossa luki, RASISTI PELLET.
Ikkunan särkijät ovat todellisia rasisteja. Ei kukaan täysjärkinen, demokratiaa ja ihmisarvoa kunnioittava ihminen voi sortua noin alhaiseen tekoon. Mikä puolue tai järjestö tunnustaa olleensa teon takana?
Kuka on rasisti?
5
191
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko Mainilan laukaukset ?
Nykyään leimataan rasistiksi ja rasismiksi lähes mikä tahansa. Ajatellaan vaikka nyt sitä Afrikan tähti -peliä. Kohta on rasisti, jos omistaa sen pelin (itsellä on se hyllyssä).
Rasisti on sellainen, joka syrjii ihmistä kansalaisuuden ja ihon värin perusteella ja pitää toisia vähempiarvoisina kuin itse on. Valitettavasti tällaista on vielä tänäkin päivänä monessa maassa, täällä Suomessakin. Kaikkiin tällaisiin ongelmiin ei aina puututa, mutta esim. siihen Afrikan tähti -peliin kyllä.
Perussuomalaisissa on kyllä sellaisiakin ihmisiä, joita voidaan pitää rasisteina ja muulla tavoin toisia syrjivinä, mutta se ei kuitenkaan oikeuta heidän Turun puoluetoimiston ikkunan rikkomista.- Anonyymi
Kyllä ne ikkunan rikkojaykin ovat rasisteja, koska pitävät perussuomalaisia vähempiarvoisia kuin itseään. Ei rasismi ole pelkästään kansalaisuuden tai ihonvärin perusteella syrjimistä. Suomessa on useita kansalaisjärjestöjä, joita syrjitään. Eniten syrjiöitä löytyy aktivistiryhmistä, joilla on taipumuksia kansalaistottelemattomuuteen.
- Anonyymi
Jospa persut yrittävät toisintaa 30-luvulla tapahtuneen Berliinin valtiopäivätalon vahingonteon. Jostainhan sitä myötätuntoa on saatava kun teot eivät siihen oikeuta.
- Anonyymi
Jospa se onkin elokapina tai tai sateenkaariliike, joka yrittää toisintoa 30-luvun tapahtumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092975Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171892678Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612129Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221303Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3832