Viikosta toiseen lennetään hyökkäyssotakoneilla useiden tuntien ajan, monta kertaa päivässä. Kyllä riittää rahaa kun kohde on oikea.
Olisivat käyttäneet nuokin rahat ohjuksiin ja droneihin, muutaman haavoittuvaisen ylihintaisen koneen sijaan. Ja venäjäröllin/botin ei tarvitse alkaa räkyttämään tämän alle.
Ei näytä olevan valtiolla rahasta pulaa
7
256
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on teillä siellä Venäjällä.
- Anonyymi
Putin on todellista elvytystä ja mittavan työuran aikana saapuvan toisen kanssa naimisiin ystävänpäivänä on aina ollut viinaa.
- Anonyymi
Yksi Hornetti kun lentää tunnin, kustannukset / kulut on Suomen valtiolle 18 000 euroa.
Eli karkeasti sanottuna, tunnin kun Hornetti lentää niin se on omakotitalon hinta.- Anonyymi
Melko edullinen ok.talo.
- Anonyymi
Nepä ajaa alamäet vapaalla, ei mene kerosiinia paljon pskaakaan. Olen tutkinut asian.
- Anonyymi
Joku siellä Suomen taivaalla aina lentelee, ainakin vielä ne on omia.
- Anonyymi
Ei niille koneille tavallinen tallaaja voi mitään, muuta kuin katsella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716