Moni metallinkeräysfirma ei maksa romumetallista yhtään mitään vaan käyvät noutamassa vain.
Lieksan paikallinen romunkerääjä jopa maksattaa jos mm romuautoissa on kumirenkaat paikallaan....mukamas käsittely ja lajittelumaksuja !
Nyt tuo kusetus paljastui !
Romumetallin hinta on noussut niin ylös että n tonnista romua(esim autonromu) saa 91 euroa !
Lieksan lehdessä on Nurmeksen yritys ilmoitellut .Paljastui että autojen kumirenkaat saa olla romujen mukana eikä siitä veloiteta, koska osat kuuluu autoon.
Suosittelen ko yritystä kaikille!
Metallinkerääjät.
57
203
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja lähdettä kiitos.
- AnonyymiUUSI
Juupa. Kahdesta 205 pösöstä sai pyöreesti 170 euroa.
- AnonyymiUUSI
Ostin tuossa 55 tuuman uuden telkkarin ja asensin siihen wifin että nettikanavatkin näkyy.
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv.
Rahaa kuluu muttei vähene.
Tuli tehtyä pitkä työura ja on omakotitalo,kesämökki veneineen ja autona citymaasturi.
Jouduin työttömäksi vasta 63 vuotiaana kun irtisanoivat.
Antoivat ymmärtää ettei minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha.
Pian ansiosidoainen liiton raha loppuu ja pääsen vanhuuseläkkeelle - AnonyymiUUSI
Onko lieksan metalli romun vai puun keräys yritys?
- AnonyymiUUSI
Pistäpä tuota linkkiä jutusta??? Nyt on kovia väitteitä
- AnonyymiUUSI
NIMEÄ YRITYS!!!!!
- AnonyymiUUSI
Tuli tehtyä pitkä työura
- AnonyymiUUSI
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta
- AnonyymiUUSI
Jouduin työttömäksi vasta 63 vuotiaana kun irtisanoivat.
Antoivat ymmärtää ettei minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha.
Pian ansiosidoainen liiton raha loppuu ja pääsen vanhuuseläkkeelle. Juuri jäi viimeinen auto romuksi. - AnonyymiUUSI
Ostin tuossa 55 tuuman uuden telkkarin ja asensin siihen wifin että nettikanavatkin näkyy.
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv - AnonyymiUUSI
Miten paljastui?
- AnonyymiUUSI
Ostin tuossa kun irtisanoivat
- AnonyymiUUSI
Olen noin 65-vuotias mies. Mielestäni ei ole soveliasta valittaa täällä.
- AnonyymiUUSI
Irtisanouduin kun ostivat.
- AnonyymiUUSI
Lieksan paikallinen romunkerääjä jopa maksattaa jos mm romuautoissa on kumirenkaat paikallaan....mukamas käsittely ja lajittelumaksuja !
Nyt tuo kusetus paljastui !
Romumetallin hinta on noussut niin ylös että n tonnista romua(esim autonromu) saa 91 euroa !
Lieksan lehdessä on Nurmeksen yritys ilmoitellut .Paljastui että autojen kumirenkaat saa olla romujen mukana eikä siitä veloiteta, koska osat kuuluu autoon.
Suosittelen ko yritystä kaikille - AnonyymiUUSI
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv.
Tuli tehtyä pitkä työura ja on omakotitalo,kesämökki veneineen ja autona citymaasturi - AnonyymiUUSI
Lieksan paikallinen romunkerääjä jopa maksattaa jos mm romuautoissa on kumirenkaat paikallaan....mukamas käsittely ja lajittelumaksuja
- AnonyymiUUSI
Suosittelen ko yritystä kaikille
- AnonyymiUUSI
Paljastui että
- AnonyymiUUSI
Tämä Lieksalainen jäte/romunkerääjä ei todellakaan maksa mitään ja käsittelymaksut tulevat perästä jos on autonrenkaita.
- AnonyymiUUSI
Lieksan paikallinen romunkerääjä
- AnonyymiUUSI
ei maksa
- AnonyymiUUSI
Nyt tuo kusetus paljastui
- AnonyymiUUSI
Lava auto
- AnonyymiUUSI
ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv
- AnonyymiUUSI
tarvitse työmarkkinoilla
- AnonyymiUUSI
Lieksan paikallinen
- AnonyymiUUSI
Läppärini on tosi vanha. Siis wanha.
- AnonyymiUUSI
PALVELU KUULUU KANSALLE!!
- AnonyymiUUSI
Viimeinen auto pois.
- AnonyymiUUSI
Lava auto ja telkkari
- AnonyymiUUSI
Luopuu autosta
- AnonyymiUUSI
Kohta eläkkeellä
- AnonyymiUUSI
KUKA USKOO LIEKSAN LAPPUA!!
- AnonyymiUUSI
minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha
- AnonyymiUUSI
HULLU HULLU HULLU!!
- AnonyymiUUSI
KENEN FIRMA LOPPUU
- AnonyymiUUSI
Lieksan paikallinen
- AnonyymiUUSI
Tuli tehtyä pitkä työura - AnonyymiUUSI
Tuli tehtyä pitkä työura ja on omakotitalo,kesämökki veneineen ja autona lava auto
- AnonyymiUUSI
vasta 63 vuotiaana
- AnonyymiUUSI
Pian ansiosidoainen liiton raha loppuu
- AnonyymiUUSI
Pian pakkopaidan siteet loppuvat.
- AnonyymiUUSI
pitkä työura
- AnonyymiUUSI
läppäri, tabletti
- AnonyymiUUSI
romumetallista
- AnonyymiUUSI
53 tuuman telkkari
- AnonyymiUUSI
52 tuuman telkkari
- AnonyymiUUSI
51 tuuman telkkari
- AnonyymiUUSI
ISOIN TELKKARI OLOHUONEESSA
- AnonyymiUUSI
Wifi pyörittänyt 2 vuotta
- AnonyymiUUSI
Olohuoneessa minulla kyllä isoin telkkari mutta hifiä pitää olla
- AnonyymiUUSI
Romunkerääjän kuorma-auton risa joutaa laittaa myös sulattoon menemään, eikä makseta siitä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Romunkerääjän kuorma-auton risa joutaa laittaa myös sulattoon menemään, eikä makseta siitä mitään.
Joka päivä lähtee rekka romunkeräykseen
- AnonyymiUUSI
Kaikki kuorma-autot paaliin vaan.
- AnonyymiUUSI
Työtön sukeltaa kaarisillan alta ruosteisia fillareita metalli keräykseen vähennetään täysimääräisesti toimeentulotuesta
- AnonyymiUUSI
Lieksalaiset yritykset kusettaa asiakkaita ei mitään uutta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6011802Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175021Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334517Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672344Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921791FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195