Mistä löytyisi asiakaspalveluhenkinen ja tarkka kiinteistönvälittäjä.
Tarkoitus olisi myydä omakotitalo
Pois laskuista on huoneistokeskus ja op-koti
pari kait ok tekijää ois noissaki mut eipä nuo arvostelut mairittele
esim. tässä
https://neliohinta.fi/kiinteistonvalittajat/miro-turunen/25259/
https://neliohinta.fi/kiinteistonvalittajat/kari-helvelahti/25252/
Hyvä kiinteistövälittäjä
7
808
Vastaukset 7
- Anonyymi
Et sitten itse osaa myydä, kun haluat maksaa tyhjästä?
- Anonyymi
et varmaan ole mikään laatikon terävin kynä :D, kuka kreisi myy itse.
katsoppa huvikseen millaisia ilmoituksia yksityisil myyjil on? tiedot puutteellisia, kuvat surkeita ja virheitä peitellään.
oisko parhaat sit sp-koti ja neliöt liikkuu - Anonyymi
Ap tässä, en halua eikä kiinnosta myydä itse. Mutta maksan mielelläni siitä, että joku toinen hoitaa sen.
- Anonyymi00004
No ei ainakaan Miroa kannata valita asunnon myyntiin ja Huoneistokeskuksen toinen tyyppi on yhtä Taneli.
- Anonyymi00005
Tän hetken välittäjiä en tunne mutta muuan Rantakylässä toimiva jota ei voi suositella. Hirvee palkkio mutta myynnin eteen ei mitään apuja itse esittelin talon ja itse oli sovittava myyjän kanssa näyttö uudesta.
- Anonyymi00007UUSI
Miron tavaramerkki on se, että hän jätti kämpän ovet lukitsematta kolme kertaa ja tämä toinen Taneli ei muistanut ottaa avainta mukaan, kun lähti näytölle. Tässä siis ilmainen vinkki kaikille rosvoroopeille.
- Anonyymi00008UUSI
Ei niitä ole testamentaa vaikka Pietarin katulapsille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 146842
- 81726
- 56718
- 46603
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?41601- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71536Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527- 26511
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35505