Taas paha tilanne Osuuskaupalle kun nyt iskee Spar myymäläketju ja justiinnsa Lidlin tuomista tappioistamme selvittiin, kyllä nyt on,,,
Kyllä nyt kaikkien maajusien pitäää suorastaan RIENTÄÄ OSTAMAAAN TUOTTETAMME vaikka vaimoillenne. Rismasa tavataan, hei
Ei ole enään Osuuskauppa, kuten 1960;n luvulla
4
1761
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oikein muistan oli Seudun Sanomissaa aina 1980 luvulla aina etusivulla Osuuskaupan kokosivuinen mainos, mutta, mutta.
Perkele kun witutti, kun aina joka viikko oli juttu Arvosesta - Osuskaupan silloisesta johtajasta.
Ja se jatkui,,,arvervonen hiihtää arvonen golffa,,, ETUSIVULLA aina oli se OSUUSKAUPPA mukana, - Anonyymi
Minä ja salkkarin mainokset muistan vaikka napurisda aina lehden luin.
Ei meille edes tullu silloin kotiimme lehteä slloin, mutta muistan ne etusivun vihreät mainokset.
"Mikäs äijä nykyisin on usein HUIVINES etusivuilla`? - Anonyymi
KOKAkaSE SPAR TULEE kiikaalan asti, vaikka emme tosiaan tykkää Salen kalliisedista hinnoista - niissä on aina sitä "maseitulisää",
- Anonyymi
Silloin Salon Seudun <Osuuskaupalla oli diili, "me Osuuskauppa mainoatamme etusivuillanne . jos joka viikko salkkari kertoo positiivisen uutisen Osuuskaupastamme.
Aloitetaan tästä: Osuuskaupan johtaja hiihtää......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156947Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803263- 1792572
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286