Juha Mäenpää (PS) ei päässyt Provinssi-rockiin ja nyt hän valittaa että häntä syrjitään. Hellantuuteli sentään, koko hänen puolueensa Perussuomalaiset rp. idea perustuu ihmisjoukkojen syrjintään ja eriarvoistamiseen.
Ja sitä paitsi, saa kait se yksityinen tapahtumaäjärjestäjä valita asiakkaansa. Outo logiikka persulla, syrjiä saa kun se on sellaista oikeaa syrjintää.
Persua syrjittiin, persu itkee.. uli uli
12
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kilttejä rakastettavia persuja saa kiusata !
- Anonyymi
Persut niin kilttei etteivät halua ketään syrjittävän !
- Anonyymi
Se nyt vaan niin Suomessa,että poliittisin perustein ei ihmisiä voi syrjiä.Jos ei kelpaa niin muuta aloittaja P-Koreaan
- Anonyymi
Äärioikeistolaiset fasistit pillittävät nenäliinojen kanssa, että heitä syrjitään? Millainen on fasistien oma tasa-arvoisuuden tunne? Saako somalista persulle tasa-arvoisen ystävän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärioikeistolaiset fasistit pillittävät nenäliinojen kanssa, että heitä syrjitään? Millainen on fasistien oma tasa-arvoisuuden tunne? Saako somalista persulle tasa-arvoisen ystävän?
Ainut joka näkyy pillittävän olet sinä.Etkö saanut lasta raiskattua tänään ja sen takia itkupotkuraivarit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut joka näkyy pillittävän olet sinä.Etkö saanut lasta raiskattua tänään ja sen takia itkupotkuraivarit?
Tulepas sanomaan tuo nokan eteen, natsinilkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepas sanomaan tuo nokan eteen, natsinilkki!
Hui nyt kyllä säikähdin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui nyt kyllä säikähdin 🤣
Voin kyllä näyttää sinulle, mitä mieltä olen lapsia raiskaavista, suurisuu fasistipelle. Minulla on lapsia sekä lastenlapsia omasta takaa, joten jälki ei olisi todellakaan kaunista katseltavaa.
- Anonyymi
Eikö jumalauta uhriutumisen mitta ja määrä ole ylitetty perssuomalaisten puolesta niin , monesti että hävettää,,, Immosen vornanen Mäenpää olekaan nyt hiljaa...
- Anonyymi
Eli persuja saa kohdella lainvastaisesti ja heidän pitää vain se hyväksyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli persuja saa kohdella lainvastaisesti ja heidän pitää vain se hyväksyä?
Maahanmuuttajien ihmisoikeuksien polkemista kannattavat persut heittäytyvät syrjimisen uhreiksi?
Liikkuuko persujen autioissa kellotapuleissa mikään muu kuin lievä ahava?
- Anonyymi
Me olemme uhreja ja siihen syynä on Etelän Metia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684