Aikooko Yle tehdä Suomesta Keskustapuolueen mahtimaan ? Jokaisessa Ylen lähetyksessä Keskustapuolueen alueelliset kansanedustajat saavat ylenpalttisesti ruutuaikaa. Antakaa nyt hyvänen aika edes SDP Tytti Tuppuraisenkin joskus sanoa sanansa.
Miksi Yle A-studiossa on jatkuvasti Keskustapuolueen kansanedustajia ?
9
168
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö näy persuja tarpeeksi? Yhyy 🥲
- AnonyymiUUSI
Minä niin toivoisin Ylen perinteistä V-linjaa :
- Vasemmistoliiton värikästä punatukkaa Minja Koskelaa
ja
- Vihreiden niin rauhallisesti ja hitaasti puhuvaa tummatukkaista Sofia Virtaa
Nämä ovat nöyrimmät toiveeni. Nam- AnonyymiUUSI
Rakastan sarkasmiasi <3
- AnonyymiUUSI
KEPU on saanut sen verran persnettoa kannatusprosenttiin, että on pakko saada kannatusta nousemaan, jotta voidaan jälleen muodostaa vasemmistohallitus(KEPU kumileimasimena mukana tietty).
- AnonyymiUUSI
Pentu Liven korvikkeena Yle voisi kuvata vähäpuheisen ja muutenkin saamattoman Antti Lindtmanin varpaiden liikkeitä aamusta iltaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pentu Liven korvikkeena Yle voisi kuvata vähäpuheisen ja muutenkin saamattoman Antti Lindtmanin varpaiden liikkeitä aamusta iltaan.
Niin, sopisi Tohlopista lähetettäviin Pikku kakkosiin.
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei ole persuja.
- AnonyymiUUSI
A-studiossa on vähiten ollut keskustan edustajia perskokkarehallituksen aikana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A-studiossa on vähiten ollut keskustan edustajia perskokkarehallituksen aikana.
Eikä ollut eilenkään keskustalaista. Tavallisesti A-studiossa on aina kokoomuksen ja demareiden edustaja, usein persu, toisinaan vihreä tai vasemmistolainen, keskustalaista ei ole juuri koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t299199Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357361Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053680V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!713572Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113163- 772958
- 412812
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳392782Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331544