Miksi Yle A-studiossa on jatkuvasti Keskustapuolueen kansanedustajia ?

Anonyymi-ap

Aikooko Yle tehdä Suomesta Keskustapuolueen mahtimaan ? Jokaisessa Ylen lähetyksessä Keskustapuolueen alueelliset kansanedustajat saavat ylenpalttisesti ruutuaikaa. Antakaa nyt hyvänen aika edes SDP Tytti Tuppuraisenkin joskus sanoa sanansa.

9

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eikö näy persuja tarpeeksi? Yhyy 🥲

• Anonyymi
      UUSI

Minä niin toivoisin Ylen perinteistä V-linjaa :

- Vasemmistoliiton värikästä punatukkaa Minja Koskelaa

ja

- Vihreiden niin rauhallisesti ja hitaasti puhuvaa tummatukkaista Sofia Virtaa

Nämä ovat nöyrimmät toiveeni. Nam

• Anonyymi
        UUSI

Rakastan sarkasmiasi <3

• Anonyymi
      UUSI

KEPU on saanut sen verran persnettoa kannatusprosenttiin, että on pakko saada kannatusta nousemaan, jotta voidaan jälleen muodostaa vasemmistohallitus(KEPU kumileimasimena mukana tietty).

• Anonyymi
        UUSI

Pentu Liven korvikkeena Yle voisi kuvata vähäpuheisen ja muutenkin saamattoman Antti Lindtmanin varpaiden liikkeitä aamusta iltaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pentu Liven korvikkeena Yle voisi kuvata vähäpuheisen ja muutenkin saamattoman Antti Lindtmanin varpaiden liikkeitä aamusta iltaan.

Niin, sopisi Tohlopista lähetettäviin Pikku kakkosiin.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi ei ole persuja.

• Anonyymi
        UUSI

A-studiossa on vähiten ollut keskustan edustajia perskokkarehallituksen aikana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

A-studiossa on vähiten ollut keskustan edustajia perskokkarehallituksen aikana.

Eikä ollut eilenkään keskustalaista. Tavallisesti A-studiossa on aina kokoomuksen ja demareiden edustaja, usein persu, toisinaan vihreä tai vasemmistolainen, keskustalaista ei ole juuri koskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      29
      9199
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7361
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3680
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      71
      3572
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3163
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2958
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      41
      2812
    8. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      39
      2782
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1993
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1544
    Aihe