En tiedä olenko enää kiinnostunut

Anonyymi-ap

Kaivatustani A:sta. 😟 Ei se haittaisi vaikka en olisikaan, mutta on vähän tyhjä olo.

33

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos ei lysti palstaa pidemmälle ennättänyt, niin ehkä selviät:)

• Anonyymi

No ei ennättänyt. Outoa kun on niin neutraalit ajatukset hänestä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ennättänyt. Outoa kun on niin neutraalit ajatukset hänestä nyt.

Ehkä se oli jonkinlaista illuusiota ja hetkellistä hurmosta noita ny tulee ja menee. Etenkään jos tilanteelle ei tee mitään konkreettista niin aika nopee lässähtää

• Anonyymi

Naurattaa 😂

• Anonyymi

Ei liity sinuun.

• Anonyymi

Hän ei edelleenkään ole mikään emojipelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity sinuun.

Saa sitä kuules nauraa:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa sitä kuules nauraa:))

Illan tullen täällä olevat kirjotukset alkaa kyllä naurattamaan. Jostain syystä ne näkee ihan erikulmasta 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illan tullen täällä olevat kirjotukset alkaa kyllä naurattamaan. Jostain syystä ne näkee ihan erikulmasta 😅

Se on kyllä totta🫣

• Anonyymi

No ajattelin itse tässä että olisi hauska pureksii muutama peperoni-chilipalko, jokunen oliivi ja ehkä mutustaa vähän meetwurstia iltapalaksi - jos olisi moisia jääkaapissa. Nyt sit oon ilman näitä tapaksia.

- A

• Anonyymi

Aika voimakkaita makuja kaipaat.
        Sinullako ei ole ta(n)kki tyhjä, vain jääkaappi?

Mä en syönyt mitään, voi olla että herään sitten nälkäisenä keskellä yötä.

• Anonyymi

A-nainen on kiinnostavin ❤️

• Anonyymi

Myös eräs .... mies on kiinnostavin ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös eräs .... mies on kiinnostavin ❤️

👩‍❤️‍👨mukavaa luettavaa.

• Anonyymi

Tunteet tulevat ja menevät. Voivat tulla takaisinkin. Usein tulevat.

• Anonyymi

Se riippuu siitä minkälaiset ne alussa olivat ja tuliko ketään muuta joka ne vei.

• Anonyymi

Väliaikaista kaikki on vaan. Parempi kun ei kiirehdi rakkaansa luo kun tämä ei kohta ole sitä kuitenkaan.

• Anonyymi

Itsekin rakastin erästä A-naista vuosia sekoamispisteeseen asti ja haaveilin kaikesta yhteisestä hänen kanssaan kunnes heräsin. Nyt en osaa enää rakastaa ketään saati pysty luottamaan naisiin yhtään.

• Anonyymi

Nämä on todella harmillisia:( sekä naisissa ja miehissä tulee pettymyksiä, mutta joskus kohdalle tulee ihminen kenen kanssa asiat vaan menee yhteen eikä tarvitse miettiä tarviiko luottaa. Itse aina ajattelen, että asioita ei ole silloin tarkoitettu niin. Rakkauksia tulee aina uudestaan uusiin ihmisiin! Täytyy vaan antaa mahdollisuuksia uusiin ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on todella harmillisia:( sekä naisissa ja miehissä tulee pettymyksiä, mutta joskus kohdalle tulee ihminen kenen kanssa asiat vaan menee yhteen eikä tarvitse miettiä tarviiko luottaa. Itse aina ajattelen, että asioita ei ole silloin tarkoitettu niin. Rakkauksia tulee aina uudestaan uusiin ihmisiin! Täytyy vaan antaa mahdollisuuksia uusiin ihmisiin.

Itsellä ei enää ole mahdollisuuksia. Jäi traumoja hänestä. A -naisella kyllä menee hyvin ja lentää kukasta kukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ei enää ole mahdollisuuksia. Jäi traumoja hänestä. A -naisella kyllä menee hyvin ja lentää kukasta kukkaan.

Ei siis ole enää mahdollisuuksia uusiin ihmisiin, sairastuin ja se näkyy rumuutena sekä hän mustamaalasia minua monille ihmisille. Nyt kaikki oksentavat kun näkevät minut. Seurustelin narsistinaisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis ole enää mahdollisuuksia uusiin ihmisiin, sairastuin ja se näkyy rumuutena sekä hän mustamaalasia minua monille ihmisille. Nyt kaikki oksentavat kun näkevät minut. Seurustelin narsistinaisen kanssa.

Kohdalle vielä tulee uusi, luota muhun! Ihmiset tahtovat loukata toisia, mutta jokin kaunis päivä näin ei ole! Toivon, että löydät hänet pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vika olikin sinussa jo alunperin. Joskus se peilin katsominen kannattaa, toisenkin kerran 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vika olikin sinussa jo alunperin. Joskus se peilin katsominen kannattaa, toisenkin kerran 😏

Kyllä hän A nainen paha ja pettää kaikkia lopulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopuksi vielä mustamaalaa kaupan päälle kun hänessä ei ole vikaa itsessään. On saanut ihmisiä hakatuksi valheillaan että semmosta touhua. Kyllä joku kaunis päivä karma osuu hällekkin ja hänen narkkarikavereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle sattui sitten huono kirjain elämässä. Kohta nyt raukka selvitä siitä ilman suurempia traumoja 😏
        Älä silti yleistä sitä koskemaan kaikkia A naisia.
        Jotkut haukkuu heitä kyllä kateuttaan.
        Ei täällä paljon muita kirjaimia haukutakaan 😏
        Kertoo paljon haukkujasta tämäkin..

• Anonyymi

Meillä ei ole noita murheita. Kemiat toimii ihan palstan ulkopuolella.
      Hän mies on just eikä melkein niiiin mmmm 😊 ❤️😉
      A nainen

• Anonyymi

Mitä sä täällä sit vielä leikit muitten tunteilla?

• Anonyymi

Älä valehtele, miksi täällä olet yhä???

• Anonyymi

Mielenkiinnosta katsoin katkerien kommentteja 😁

• Anonyymi

Ihanaa olla rakastettu ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

No sanopas muuta rakas.💞💖💕

• Anonyymi

Minäpä tiedän, en ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196