Kiinnostunut yhdestä toisesta miehestä, mutta en ole ihan varma olenko...
Saatan olla himpun verran
14
1274
Vastaukset
- Anonyymi
Sen aika näyttää, mut kerro ei.
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa. Nurmi on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
- Anonyymi
Monesti ei näin mene... Mut mut mut
- Anonyymi
Tuo riittää tekemään kaiken tyhjäksi. Yhden on oltava se yksi ja ainoa. Muuten menee pelkäksi peliksi.
- Anonyymi
Saat olla. Minulle on tärkeää että olet onnellinen.
- Anonyymi
Lortto liikenteessä. Varokaa.
- Anonyymi
Sitten en ollut se oikea sinulle, jos muista kiinnostuit.
Kaikkea hyvää. - Anonyymi
Ei se mitään J. Ei se olisi toiminut kuitenkaan.
- Anonyymi
Mistä säkin nyt tiedät että tämä on j
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Juu, huomasin kyllä ettet ole elämänkumppani ainesta.
- Anonyymi
Kannattaa ihan ensimmäisenä miettiä tarkkaan haluaisiko itse joutua kiinnostaa-ei kiinnosta leikkijän kohteeksi.
- Anonyymi
Jaahas..huomasin kanssa juuri yhden mielenkiintoisen asian jonka tapasin sattumalta joulukuussa:)
- Anonyymi
Kannattaa yrittää ottaa se kenestä olet kiinnostunut koska loppujen lopuksi kyse on omasta elämästäsi eikä sitä niin tehdä että ollaan jonku kanssa vaan hänelle mieliksi.
FAKTA TIETO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804