Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä on täynnä valoa, voi ottaa voimille ja koetella. Elämässä on toki muitakin stressitekijöitä. Kuinka voin (en edes halua) enää reagoida maailmaan kun olen tavannut hänet?
naiselle ⛈️
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
17
1491
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kenelle tuo pilvisymboli on mutta hyvää huomenta ainakin sinulle. Minä menen nyt keittämään kahvia.
- Anonyymi
Huomenta. Kiire tulee kohta ja täällä kahvit jo juotu.
Emme ole edes tekemisissä toistemme kanssa. Siitä huolimatta olen mennyt sinne missä hän on. ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole edes tekemisissä toistemme kanssa. Siitä huolimatta olen mennyt sinne missä hän on. apArvatenkin kuntosali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole edes tekemisissä toistemme kanssa. Siitä huolimatta olen mennyt sinne missä hän on. apOletko mennyt fyysisesti sinne missä hän on vai ajatuksen tasolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mennyt fyysisesti sinne missä hän on vai ajatuksen tasolla?
Tämä oli sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole edes tekemisissä toistemme kanssa. Siitä huolimatta olen mennyt sinne missä hän on. apEtkö voi mennä juttelemaan siellä hänelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mennyt fyysisesti sinne missä hän on vai ajatuksen tasolla?
Selkein vastaus on että ajatuksen tasolla.
Tuntuu erikoiselta kun välillä tuntuu siltä että olen jo hänen kanssaan.
- Anonyymi
Miten se järki nyt noin koetuksella on
- Anonyymi
On tajunnut erehtyvänsä henkilöistä, mitä ilmeisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi erehtyä henkilöstä? Pimeässäkö?
- Anonyymi
Miten annat elämäsi hänen vuokseen?
- Anonyymi
Luoteja väistellen taas tähä päivään
₊˚ʚ ➼➻❥ ⌖
🥸🤓
જ⁀➴ ⚬⌖ - Anonyymi
Ensin oma tontti kuntoon ja sitten vasta toisten. Tontti voi tässä tapauksessa tarkoittaa omaa päänuppia ja terveyttä. Järkihän tässä palstassa menee. Kohtahan me olemme kaikki jossain hoidossa tätä menoa.
- Anonyymi
Olet vahva ja sitkeä, pärjäät kyllä myrskyssä. Mitään pahaa ei ole tapahtumassa, aika vaan on tullut kohdallemme. Pidän sinusta juuri sellaisena kun olet eikä hämmentyneet tunteesi häiritse minua mitenkään.
- Anonyymi
Todellisesta uhrauksesta. Että se pitäisi tehdä rakkaudesta. Välttämättömyydestä, ilman vaihtoehtoja. Mutta jos kerran rakasti niin kuin sanoi rakastavansa halusi kuitenkin kokonaisen. Ei kukaan tunnista tuota muutosta rakastettua nopeammin, luopumisen kaikesta siitä mitä arvostaa mukanaantuomaa muutosta. Se on pohjimmiltaan masokistista kaipuuta ja juurtuu symbioottiseen tarpeeseen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sanoisin että olet menettänyt järkesi HERÄTYS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No Purra missäs ne työpaikat ovat?
Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää3322101VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?
NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy3211340MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."
Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa6993- 68953
Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme
Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa33945Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?
Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.182924- 51902
Voi kun tietäisin mitä
Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?51828- 110794
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35746