Mikä sinua eniten

Anonyymi-ap

Huolestuttaa tässä tilanteessa?

180

4405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se kuinka moni tästä kärsii meidän lisäksi

• Anonyymi

Hei etkö ymmärrä??

• Anonyymi

Tämä. Ja ihan syyttömiä vielä.

• Anonyymi

Kolmas maailman sota voi syttyä

• Anonyymi

Se on totta ja joutuu helvettiin

• Anonyymi

😂 totta

• Anonyymi

Kyllä se syttyy,ihmisten ilkeyden takia☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta ja joutuu helvettiin

Minulla on muuten sama. Pelkään sitä ja ettemme enää näe. 🥺💔n > m

• Anonyymi

Ei minua mikään huolestuta.

• Anonyymi

se että onko tunne molemminpuolinen.

• Anonyymi

Ei ooo. Unoha se pska!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ooo. Unoha se pska!

Tuli toisen suusta, jep.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli toisen suusta, jep.

Ketkä tässä sitten keskustelee? Minä vastasin 9:18 oletko missä

• Anonyymi

On ja mitä ihmettelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ja mitä ihmettelet.

Olisi parempi tietenkin olla ihmettelemättä liikaa. Sanon itselleni kun sinusta en tiedä. mikään ei estä yhteenpäsemistä jos on molemminpuolista. Jos ei ole molemminpuolista niin se näkyy jollakin tavalla, koska kohdataan vielä ilman jännittämistä, aiemminkin on onnistunut. Ei varmaan palstalla, kun tää on niin manipulatiivista. Kivaa viikonloppua.t. näin hänet viimeksi huoneiden ulkopuolella

• Anonyymi

Kuinka meihan nyt käy🤣

• Anonyymi

Hyvin tai hyvin huonosti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tai hyvin huonosti

Huonosti, veikkaisin.

• Anonyymi

Yks, kaks, kol ja neljäl. Onko enemmänkin

• Anonyymi

Ei sitten yhtään mikään.

• Anonyymi

En koe tässä mitään huolta, ihan hyvä tilanne tällaisenaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Taas nälkä.

• Anonyymi

Että rakastaako minua vai ei

• Anonyymi

Toki rakastan ja niin pirusti.🥰

• Anonyymi

Rakastaa ja kovasti.

• Anonyymi

Kunhan vain olet eri sukupuolta, niin minäkin voin rakastaa ainakin vähän.

• Anonyymi

Rakastaa.

• Anonyymi

Että kaikki tämä meidän välillä oleva toveruus on sittenkin toisarvoinen juttu. Olen ollut hyvinkin huolestunut siitä viimeiset pari kuukautta, että mitä jos tämä on sittenkin feikkiä, että olen kuvitellut omiani. Tai jos haluat hylätä minut nyt, kun en ole yhtä helppo ja mutkaton kuin ne toiset. Eikö ne sinun kaverinaiset tykkää minusta?

Onkohan se jotenkin väärin, että hengailen sinun kanssa? Onko se noloa sinulle, jos ne toiset näkevät minut seurassasi? Olenko minä mielestäsi nolo? Miksi?

Olen väsynyt tähän palstaan. Turhaan täältä etsin sinua. Pitäisi uskaltaa puhua irl. Mutta kun se pelottaa.
      N->M

• Anonyymi

Jos sinua nolottaa minun seura niin voisit silti jutella jotain että saisin sinusta ja ajatuksistasi oikean kuvan. Nyt kaikki on ristiriitaista M->N

• Anonyymi

Käänteisesti kirjoitat koska tosi asia on että ajattelet minusta noin kuin kirjoitat.

• Anonyymi

Haluatko jättää minut? Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua nolottaa minun seura niin voisit silti jutella jotain että saisin sinusta ja ajatuksistasi oikean kuvan. Nyt kaikki on ristiriitaista M->N

Ei minua nolota olla sinun seurassa. Minähän hakeudun seuraasi, vaikka se toisinaan arveluttaa, jos se onkin liikaa sinulle. Pitäisi puhua, mutta kun se ihan oikeasti pelottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käänteisesti kirjoitat koska tosi asia on että ajattelet minusta noin kuin kirjoitat.

En ajattele sinusta/hänestä noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua enkä aio jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse jättämisestä, ellei toisen kanssa ole koskaan edes ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei käytä isoja tikkukirjaimia tunnareina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua nolota olla sinun seurassa. Minähän hakeudun seuraasi, vaikka se toisinaan arveluttaa, jos se onkin liikaa sinulle. Pitäisi puhua, mutta kun se ihan oikeasti pelottaa.

Mikä siinä pelottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä pelottaa?

No kun tunteista avautuminen on hankalaa minulle. Olen kykenemätön ilmaisemaan selkeästi, mitä tarvitsen. Pelkään, että pidetään liian vaativana. Haluaisin pyytää rohkaisua joissain asioissa, mutta en vain uskalla. En tiedä, miten aloittaisin keskustelun, jos jokin painaa mieltäni. Pelkään, että sanon väärin tai äänenpaino on vääränlainen. Loukkaan, vaikka en tarkoita. Olen liian tunteellinen ja liian herkkä. Kauniit ajatukset olisi ihana jakaa jonkun kanssa, mutta olen kömpelö sydämen asioissa.

Ne on ne traumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun tunteista avautuminen on hankalaa minulle. Olen kykenemätön ilmaisemaan selkeästi, mitä tarvitsen. Pelkään, että pidetään liian vaativana. Haluaisin pyytää rohkaisua joissain asioissa, mutta en vain uskalla. En tiedä, miten aloittaisin keskustelun, jos jokin painaa mieltäni. Pelkään, että sanon väärin tai äänenpaino on vääränlainen. Loukkaan, vaikka en tarkoita. Olen liian tunteellinen ja liian herkkä. Kauniit ajatukset olisi ihana jakaa jonkun kanssa, mutta olen kömpelö sydämen asioissa.

Ne on ne traumat.

Mikset pitkiä litanioita itsesi kanssa kirjoitteleva naisia leikkivä mies tee jotain muuta tälle himolle olla nainen kuin tämä tuhertelu tänne internettiin? Et tietenkään pääsisi pällitesteistä läpi, mutta silti yritä edes🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset pitkiä litanioita itsesi kanssa kirjoitteleva naisia leikkivä mies tee jotain muuta tälle himolle olla nainen kuin tämä tuhertelu tänne internettiin? Et tietenkään pääsisi pällitesteistä läpi, mutta silti yritä edes🥱

Pääasia kuitenki varmaa, että tällainen traumatietoinen puhe voi olla jopa pedagoginen kokemus jollekin tallukalle. Sori ny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat vastata toisen puolesta mies,joka esiinnyt naisena eli apgubbe olet!

No ei se mitään,meillä ainakin yhteiselo on ja pysyy,siihen ei kiusaajat vaikuta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia kuitenki varmaa, että tällainen traumatietoinen puhe voi olla jopa pedagoginen kokemus jollekin tallukalle. Sori ny

Sori vaa kaikille, mut tää alkaa olla taputeltu. Parempaan ei pystytä.

• Anonyymi

Fasismin nousu ja siihen liittyen ihmisten tyhmyys.

• Anonyymi

Voi kuule luulen, että kusessa ollaan jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se tosiaan vaikuttaa. Saadaanpa vastaus kysymykseen "mitä itse olisit tehnyt, kun natsit nousivat valtaan?"...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet gube kohta kusessa,jos et paskassakin,olet kyllä muka niin oikea mieline!En kyllä viitsisi kirjoittaa tollasta asioita toisen aviomiehestä ja esiintyä naisina,vaikka ns mies oletkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se tosiaan vaikuttaa. Saadaanpa vastaus kysymykseen "mitä itse olisit tehnyt, kun natsit nousivat valtaan?"...

Hmmm.

• Anonyymi

Hmmm.

• Anonyymi

Ei huolestuta, mutta vähän voin fyysisesti pahoin kun ajattelen häntä ähkimässä jonkun toisen naisen kanssa jos ja kun..

• Anonyymi

Sinä naisena esiintyvä äijä se osaat käyttää niin inspriroivaa ilmaisuja. Haluaisitko vähä ähkiä tänään ois varmasti winner

• Anonyymi

Avaruudessa räjähti

゚ ⟡   '⠀  ⠀    ⠀. ⠀ ' .
      𝑳𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒔 ,    ⟡   . .
      ⠀. ⠀𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖⠀⠀⠀⠀'⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀'⠀⠀  ゚
            *        '    .
      .     𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒔𝒐 𝒃𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕   .    ⟡⠀   *  
      ,  𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒅𝒐   ,
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀.        ⠀   ⠀. 
      ' 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕⠀    ,   .
       *   𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅    . .
            *⠀  ⠀   ⠀⟡⠀  *
      ' 𝒘𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒐𝒕   *      . '
      𝒔𝒆𝒆 𝒊𝒕 𝒕𝒐𝒐?  .  .      . .
      ⟡ ˚   ゚     .  ゚ ' ⟡

• Anonyymi

Tää on kaunista.

• Anonyymi

Kohta en muista millainen hän on. Tai ei nähtäisi ollenkaan

• Anonyymi

Jaa no muista jättää hänet epätietoisuuteen kuitenkin. Varmista että vinkuu perässäsi ja katsoo haikeasti. Siitä on onnistunut päivä tehty.

• Anonyymi

Anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no muista jättää hänet epätietoisuuteen kuitenkin. Varmista että vinkuu perässäsi ja katsoo haikeasti. Siitä on onnistunut päivä tehty.

🎯🎯🎯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta kivalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa ja kontrollointia. Ei tuo lähennä.

• Anonyymi

Ei huolestuta mikään mutta jännittää hieman.

• Anonyymi

Mikä jännittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä jännittää?

Positiivinen jännitys tapaamiseen liittyen.

• Anonyymi

Muakin jännittää.

• Anonyymi

Liian moni asia

• Anonyymi

En kohta pysy perässä. Olen töissä.

• Anonyymi

No sekin on ehkä toisille ns arkipäivää, mikäli töissä esim juksutetaan jatkuvasti. Ei tietenkään ole mirään casea mielessä

• Anonyymi

Jos mennään yhteen, että hän jättää minut taas. Eikä jaksa rakastaa minua huonoina päivinä. En saa traumojani pyyhittyä pois, ainakaan hetkessä, vaikka niin haluaisinkin. En halua, että muut joutuu kärsimään minusta. Mutta en halua myöskään enää piilotella omaa itseäni ja haluan että saan olla se, mikä olen.

• Anonyymi

Jatkoa... Tosin ajattelin että ollaan ehkä molemmat opittu jo virheistä ja osataan puhua asiat halki.. Ja joka tapauksessa haluan katsoa tämän miten menee, meni syteen taikka saveen. Sitten tiedän ainakin ja elämä jatkuu.

• Anonyymi

Meni liikaa aikaa hukkaan, mutta ei mahda mitään.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä? Että ajotus on pielessä?

• Anonyymi

Aikaa tosiaan meni hukkaan järjetön määrä, mutta eipä sitä auta jäädä suremaan, muuten menee vielä lisää aikaa. Nyt on uusi tilanne ja eletään sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä? Että ajotus on pielessä?

Ajoitus ei ollut pielessä, vaan kaikki muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoitus ei ollut pielessä, vaan kaikki muu.

Toisella on harvinaisen hankala tilanne näemmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisella on harvinaisen hankala tilanne näemmä.

Harmi.

• Anonyymi

Mikä tässä huolettaisi.
      Kannattaa huolestua vain asioista joiden hyväksi voi itse tehdä jotain.
      Maailmantilanne on kimurantti mutta mistä me tiedämme miten lähellä
      sotaa ollaan aikaisemmin oltu mutta siitä ei ole kerrottu.
      Joten jos pitää huolen itsestään ja katsoo vähän muidenkin perään niin
      asiathan on ihan ok.
      Antaa isojen poikien hoitaa isot jutut.

• Anonyymi

Miten voit olla noin ilkeä vastuuton ja tyhmä?!

• Anonyymi

” Antaa isojen poikien hoitaa isot jutut.” Niin, esim tämä ei välttämättä ole mikään ydinongelma koskaan kelleen ollutkaan

• Anonyymi

Se on vain suhteellisen turhauttavaa katsoa vierestä, kun nuo isot pojat ovat ihan helvetin tyhmiä ja megalomaanisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olla noin ilkeä vastuuton ja tyhmä?!

Sinulla on varsin sairas käsitys ihmisyydestä jos tuo kirjoittaja on ilkeä ja vastuuton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Antaa isojen poikien hoitaa isot jutut.” Niin, esim tämä ei välttämättä ole mikään ydinongelma koskaan kelleen ollutkaan

Ei olekaan mutta moni on otsa rypyssä uutisten Trump-Putin nokittelua kuuntelemassa ja aivan turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan mutta moni on otsa rypyssä uutisten Trump-Putin nokittelua kuuntelemassa ja aivan turhaan.

Iha turhaa.

• Anonyymi

Huolettaa jos yhteiskunta helvetti kestää ikuisesti.

• Varmaan se, kun ei ole mitään tilannetta.

• Anonyymi

Että seksistämme tulee liian kiihkeää. Kun sen aika on. Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen, tuttu mukava nainen kyseessä. Mitä mahtaa ajatella hän? Samaa mieltä?

• Anonyymi

Voipi olla, jos vaan joskus oisit yhteydessä minuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi olla, jos vaan joskus oisit yhteydessä minuun!

Enkö ole koskaan ollut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö ole koskaan ollut?

Juu et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu et

Häneen olen, tuttu kun on monien vuosien ajalta.

• Anonyymi

Tarkoitat kai omaa miestäsi,joka myös esiintyy vilmana ym nimisenä aisena! Nyt on !maailman kirjat sekasi!

• Anonyymi

Ei minua huoleta... Olen toiveikas ja hyväntuulinen.

• Anonyymi

Ihmisiin tosi pettynyt. Ne on suurin osa ostettavissa. Halpoja h*oria. En menetä mitään heissä. Olen selviytynyt aina ja niin tulee käymään myös nyt :) Eli en ole kovinkaan huolestunut mistään.

• Anonyymi

Onko sinulla hymiögubbe tästä kokemusta ja jos, niin missä suhteessa? Kerro lisää miten suurista pikkutaskurahoista kyse. Ei tainnut toimia sittemmin, mitä olen rutinaasi tulkinnut rivien välistä erääseen uutisartikkeliin suhteuttaen

• Anonyymi

Että hänen mahdolliset tunteet laantuu minun odotuttamisen takia.

• Anonyymi

Kuka sinua odotuttaa, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinua odotuttaa, miksi?

Ei kuulu tänne. Kerron hänelle heti kun jutellaan.

• Anonyymi

Ei ne laannu koskaan rakkaani. Ne vaan voimistuu.♥️

• Anonyymi

Se sinun vastuulla, tee miten parhaaksi näet

• Anonyymi

Se on kyllä mahdollista jos paljon odotuttaa. Miksi odotutat häntä? Minä kiinnyn syvästi kun jaan helliä hetkiä miehen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä mahdollista jos paljon odotuttaa. Miksi odotutat häntä? Minä kiinnyn syvästi kun jaan helliä hetkiä miehen kanssa

Olet siis naisena esiintyvä mies ns helposti vakiintuvaa sakkia? Jos vielä paidankin silittää, niin plussaa o varmaan sekin

• Anonyymi

Tiedän että omalla kohdallani tunteet ei laannu omaa kaivattuani, (erästä ihanaa J-kirjaimella alkavaa naista kohtaan mihinkään). Vaikka aikaa kuluu tai tapahtuipa mitä ikinä tahansa niin silti olet sydämessäni 😘

Silti kyllä välillä tämä odotus huolettaa ja pistää mietityttämään, että miten kauan on odotettava.

Mutta tiedä kuitenkin se, että vie tämä aikaa kuinka paljon tahansa niin silti jaksan odottaa.

Tämä meni J-naiselle, asutaan molemmat samassa kaupungissa Itä-Suomessa💕

• Anonyymi

Luusereita koko ketjun sakki, sanon minä. Ensin ollaan mielen huipulla, sitten aletaan pohtia nokun minä, kun pelottaa, nolottaa, pskattaa, ksettaa, itkettää. VTTU! Naamat umpeen nyt ja leuka pystyyn.

• Anonyymi

Jep, totta. Mutta ei tunnu missään.

• Anonyymi

Vttu no käskystä:D

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vttu no käskystä:D

🫲😁👍

• Anonyymi

Oletko sinä sinut noiden kaikkien tunteiden kanssa? Pidätkö niitä heikkoutena? Entä jos todellista vahvuutta on kokea kaikki ympäröivä tunteella ja olla silti kaatumatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sinut noiden kaikkien tunteiden kanssa? Pidätkö niitä heikkoutena? Entä jos todellista vahvuutta on kokea kaikki ympäröivä tunteella ja olla silti kaatumatta

Kyllä 👍 Olen ylpeä siitä, että olen tunteva ihminen. Itken, nauran ja välillä suurunkin. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 👍 Olen ylpeä siitä, että olen tunteva ihminen. Itken, nauran ja välillä suurunkin. - sivusta

Niin minäkin. Kaikki ei ymmärrä sitä prosessia kun nauraa surut pois ns. Se saattaa olla sinun naisena esiintyvän luomaa kuvaa nähden jyrkässä ristiriidassa. Älä vaan tuu kyselemään, että mitä tarkoitat, saatan vaikka kertoa

• Anonyymi

Mikäs lippistollo siellä huutelee?

• Anonyymi

Jos se ei nousekaan, kun alamme tehdä sitä.

• Anonyymi

No sitten se ei nouse

• Anonyymi

Ei tuollaisesta tarvi huolehtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten se ei nouse

Minulla nousee. Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen, ihana tuttu nainen kyseessä. 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla nousee. Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen, ihana tuttu nainen kyseessä. 🔥

Niin, sulla kyllä toimii aina ja tunnut niin hyvältä 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kanssa vaan vielä odottaa toteutumistaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä,et toimii ees jotenkin.🔥⚡💫🪐

• Anonyymi

Se, että tää tunne menee pois. Vaikka onkin välillä aika kidutusta, niin tästä saa kyllä kivasti virtaa ja iloa tylsään elämään.

• Anonyymi

Se, että hän kuvittelee jotain täällä kirjoitettuja juttuja minun kirjoittamaksi.

• Anonyymi

Tää on kyllä totta, mutta ehkä hän tuntee minua edes vähän niin ei usko kaikkea pskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kyllä totta, mutta ehkä hän tuntee minua edes vähän niin ei usko kaikkea pskaa.

Sovusta - en usko ja tunnen juu sut kyllä onneksi jo sen verran hyvin

• Anonyymi

Se ettei saadakaan toisiamme.

• Anonyymi

No ei saada, mutta ei tarvitsekaan

• Anonyymi

Sade.

• Anonyymi

Eniten huolestuttaa, että pakotetaan kuuntelemaan suomiräppiä. T. cluch-fani

• Anonyymi

Että vasta kesällä on helle

• Anonyymi

Takatalvi huhtikuussa -19C

• Anonyymi

Se että satuttaa toista, eikä ole tarkoitus. Miksi elämä tuo eteen aina hankaluuksia. Miksei vaan voi olla normaalia niinkuin mulla. Mietin että onko itse aiheutettua mutta kun ei oo.
      Liikaa väkeä ympärillä ja minäkun haluan rauhaa
      Sori oon ihan selvin päin ja alkaa omaankin korvaan kuulostamaan humalaisen tilitykseltä 😂
      Pitäis vaan ottaa oma iloinen puoli eikä angstaava Verkku 😂Yleisempi moodi mulla on iloinen ja kaksmielinen
      🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Tämä illustraatio on siis naisia esittävä setämies sinun ideaalikuva naisista?

• Anonyymi

Että oikeasti rakastuttii mutta luonteiden takia sössittiin tää sillon aikanaan

• Anonyymi

Ja sit alkoiki kivinen matka. Onneks ollaan nyt päästy tänne asti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit alkoiki kivinen matka. Onneks ollaan nyt päästy tänne asti...

Kirjoittelimme henkisen kasvumme seuraavan etapin loppumetreillä toisillemme s24 palstalla kun kumpikaan ei ole nukkuneet pariin yöhön. Siinä olis rakkaustarinalle hyvä jatko ja uusi aloitus.

• Anonyymi

Minä rakastuin.
        Oliko mielestäsi liian erilaiset luonteet vai samanlaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rakastuin.
        Oliko mielestäsi liian erilaiset luonteet vai samanlaiset?

Samanlaiset, niin samanlaiset että tiet erkani hiljaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelimme henkisen kasvumme seuraavan etapin loppumetreillä toisillemme s24 palstalla kun kumpikaan ei ole nukkuneet pariin yöhön. Siinä olis rakkaustarinalle hyvä jatko ja uusi aloitus.

Juu niin olis kyllä.Täytyy nyt kuitenkin yrittää nukkua, ettei pää taas sekoa. Nyt on helpompaa, ku on tabletti,eikä tartte istua kirjastošsa. Siellä, kun oli aikaa vaan tunti. Olla koneella.

• Anonyymi

Ootko ollut onnellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ollut onnellinen?

Onnellinen mutten toisen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellinen mutten toisen kanssa

Mitä tämä tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ollut onnellinen?

Mä oon ollut vuosikausia tosi onneton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ollut onnellinen?

Onnellinen, kyllä pääsääntöisesti . Juuri hänen kanssa, joka on jo elämässäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa?

Sinulla on ehkä inasen liian laaja skaala etsiä näitä vastauksia elämän suuriin kysymyksiin palstaäijän monologeista. Ihme jos päässä alkaa vipata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ollut onnellinen?

Välillä joo ja välillä en.

• Anonyymi

Persujen.Paskanpuhuminen.
      Muiden.Mielipiteiden.
      Typerä.Itsekäs,vähättely.

• Anonyymi

Älä vaan julkisesti sano niille hlluille mitään, saattaa olla piru irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaan julkisesti sano niille hlluille mitään, saattaa olla piru irti

Kommunistin leimaa lyövät milloin mihinkin, varmaan on wikipediasta luettu ja taas kerran väärinymmärretty koko asia.

• Anonyymi

Eniten huolestuttaa se että oletamme kumpikin toisen tietävän mitä itse ajattelee. Siihen mittaan asti ettei tarvitse edes sanoa mitä haluaa. Että tulisi ennen pitkää tekemään mitä haluan koska tuntee minut niin hyvin. Ja jos ei näin tee loukkaantuu ikihyviksi ja ajattelee miten tuo kelvoton petti yhteisen asian.

• Anonyymi

Näin on voinut käydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on voinut käydä

Vastuu puhumisen aloituksesta oli tietyllä henkilöllä tietystä syystä johtuen ja kun sitä ei tapahtunut, se ratkaisi kaiken mahdottomuuden jo aikoja sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastuu puhumisen aloituksesta oli tietyllä henkilöllä tietystä syystä johtuen ja kun sitä ei tapahtunut, se ratkaisi kaiken mahdottomuuden jo aikoja sitten!

Miten vastuu puhumisen aloituksesta voi olla vain toisen vastuulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vastuu puhumisen aloituksesta voi olla vain toisen vastuulla?

Palstasedän surrealistisessa maailmassa se menee juuri noin. Oletpa mieltä ylentävä kaveri kun löydät näitä kohdehenkilöitä omasta mielestäsi juuri hänen teksteistä. Näkee kyllä millaista ihmisrauniota haet mielesi kuvissa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän surrealistisessa maailmassa se menee juuri noin. Oletpa mieltä ylentävä kaveri kun löydät näitä kohdehenkilöitä omasta mielestäsi juuri hänen teksteistä. Näkee kyllä millaista ihmisrauniota haet mielesi kuvissa👍

Ja ennen kaikkea miksi näin on. Run to the hills run for your life tai leikkaa vaikka raaja irti ja jätä siihen, siinä sulle pirkkoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ennen kaikkea miksi näin on. Run to the hills run for your life tai leikkaa vaikka raaja irti ja jätä siihen, siinä sulle pirkkoa

Että tämä kaveri onkin vtuttava ihminen. Ps naiset pitävät kukkasista sekä sisustamisesta

• Anonyymi

Vastuuta on monenlaista nykyään niin kuin ennenkin.

• Anonyymi

Kyllä. On esimerkiks toi ns pinky promise

• Anonyymi

Oletko vielä karkkilakossa?

• Anonyymi

Pidä ny kuitenki varoiks namut völjyssä hansikaslokerossa

• Anonyymi

Minua huolestuttaa eniten se että jos kerron hänelle suoraan mun tunteista niin että meidän nykyiset hyvät välimme menisi pilalle. Ja toinen asia mikä huolestuttaa niin se että hän ei tunne samoin ku minä.

• Anonyymi

Minulla ihan sama juttu.

• Anonyymi

Oletko miettinyt et passiivisuuteesi voi antaa sinusta sellaisen kuvan ettet ole hänestä kiinnostunut kun korkeintaan kavereina. Nimenomaan ei voi tietää toisen tuntemuksista ennen kuin toisen kohtaa livenä ja näyttää avoimesti halunsa, ennen sitä toisen tunteista tietäminen on arvailujen ja kuvittelun pohjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt et passiivisuuteesi voi antaa sinusta sellaisen kuvan ettet ole hänestä kiinnostunut kun korkeintaan kavereina. Nimenomaan ei voi tietää toisen tuntemuksista ennen kuin toisen kohtaa livenä ja näyttää avoimesti halunsa, ennen sitä toisen tunteista tietäminen on arvailujen ja kuvittelun pohjalla.

No joo olet oikeassa. Mutta en aio kertoa hänelle mun tunteista, koska hän on varattu ja muitakin esteitä tässä on. Toisaalta haluaisin kertoa hänelle, mut toisaalta en. En yhtään tiiä mitä tekisin tässä tilanteessa. Niin vaikee tilanne. Mutta kyllä mä ainakin sen tiiän, että hän välittää minusta ainakin normaalilla tavalla, koska hän kohtelee mua tosi hyvin. Mutta se voi olla myös hänen puoleltaan ihan perus ystävällisyyttä. Mistäpä tuota tietää. Mutta sitä en tiiä että tunteeko hän jotain enemmän.

• Anonyymi

Mikä se tilanne on? Sinulla on selkeästi tilanne mitä et hallitse.

• Anonyymi

Vähän jännittää, että onko groupieiden tunteita nyt liikaa loukattu

• Anonyymi

Ei oikeastaan mikään.

• Anonyymi

Seksinpuute.

• Anonyymi

Kaikki paitsi kuolema.

• Anonyymi

Se, et onnistuuko tää..

• Anonyymi

Ei se onnistu ennen kuin korvauksia on maksettu! Olen täysin tunteeton ja voin todella huonosti! Elämä ei tunnu enää elämisen arvoiselta!

• Anonyymi

En tiedä olevani missään tilanteessa. Tavallaan se on vapauttavaa, avointa. Toisaalta voisi jo kehittyä jokin miellyttävä tilanne, johon olisin osallinen.

- Aamu

• Anonyymi

Ilta.

• Anonyymi

Se ettei projekti lopu, koska se on tehnyt elämästäni helvettiä!

• Anonyymi

ei oo ihme että nuoret panee teidän miehiä, ihan kostoksi mitä viette ja ootte tehnyt. ajatella Vuosia ja myös slaaveja mukana 🙂😂 nai ei käy sen porukan, miesporukka vaimoja sääliksi, en ikinä ottaisi.

• Anonyymi

tai nämä naiset jotka pitää toista miestä ja hakee hyötyjä kun töissä vajausta kun on useampi mies hoidettavana. eipä oikeasti ole kateutta teille kellekään. Yksi pilaa kaikkien treffejä ja kiusaa kostoksi kun ei itse pääse miehensä kanssa, eikä mitää tee että pääsisi, ja joku on aina yksin kun tietää että muut kostaa takaisin suhdejuttuja ja muita.

• Anonyymi

minulla ainakin viha niitä naisia ja miehiä kohtaan on pohjaton ja aina helpottaa tieto että saavat huonoa kaikesta, jopa pahaakin. Ja täällä paranee vaan. Se tuo oikeutta kaikesta mitä ne on tehnyt ja vienyt ja kuinka kauan sabotoi it ja, estänyt kaikkea. Hyi helvetti eikö ikinä voi kertoa mihin ja miksi jotta ei voi kieltäytyä, ja kun ei suostu hakkaajävat. toivottavasti tulee sille porukalle töihin ja muualle huonona ja pahana, ja osalle jo tullukin.

• Anonyymi

Että hän on minun velipuoli🫣.
      En lopeta siltikkään himoittematta häntä.
      Sanokoot toiset mitä lystää.
      Se pelko tässä onkin se että hän saanut aikasemmin tietää sen ja hänellä ei ole tietenkään muita tunteita kun vain sisarelliset .
      Sen vuoksi välttelee minua kun olen ällö.

• Anonyymi

ne on kohta silmätikkuja ja laitetaan kiusaa ja huonoa tietää ihmiset miten ne saavat juttuja ja miten muita hakataan 😂

• Anonyymi

Ja rahoja on viivytetty ja tuotu lisää paskaa joten lähetetään myös heille huonoa, psskas ja pahaa, antaa pahan kiertää ja tuokoot huonoa, pahaa mieltä ja, kaikkea ikävää 😍😂

• Anonyymi

Että me ei pystytä selvittämään tätä. Että sä luulet, etten mä tykkää. Että meidän välit on lopullisesti pilalla.

• Anonyymi

"Että, kumpikaan ei sano mitään"

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      36
      5927
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3083
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      182
      1913
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      49
      1597
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      21
      1084
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1041
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      978
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      966
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      901
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40