Kun ei tarkkaan tiedä koska kohdataan.
Tuntuu että on oltava jatkuvasti varautunut
17
894
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kohdata.
- Anonyymi
Miksi kommentoit, jos ei liity sinuun. Me todellakin kohtaamme.
Ap
- Anonyymi
Senpä vuoksi yhteisesti sovitut asiat vapauttaisivat aika paljon aikaa ja energiaa.
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ei ole mahdollista, harmi kyllä.
Ap
- Anonyymi
Tuli edellisestä ajatus että sopiminen olisi hyvä. Koska ap haluat kohdata. Koska se olisi hyvä?
- Anonyymi
Omasta puolestani sopisi koska tahansa, mutta asia on kiinni muusta.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta puolestani sopisi koska tahansa, mutta asia on kiinni muusta.
ApJutellaan sitten muuten vaan kun on hetki en aio pelästyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan sitten muuten vaan kun on hetki en aio pelästyttää.
En osaa kuvitella että pelästyisin, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos on hyvin erikoinen tilanne.
Ap
- Anonyymi
Miksi ette voi sopia aikaa?
- Anonyymi
Ei ole mitään yhteystietoja vielä.
Ap
- Anonyymi
Turhaa. Minä olen ainakin niin kuin en tuntiskaan
- Anonyymi
Tämä ei selvästikään ole sinulle.
Ap
- Anonyymi
Ei taida olla muita vaihtoehtoja kun kohdata ja vaihtaa yhteystietoja, jolloin uudelleen kohtaaminen on jatkossa helpompaa.
- Anonyymi
Näin tehdään, mutta jännittää milloin se tapahtuu.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tehdään, mutta jännittää milloin se tapahtuu.
ApNo vaikka lauantaina tai päivänä, mitä ei osannut aavistaa.
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse hermoilla. Tavataan kun tavataan. Jos ei nähdä yhtenä päivänä niin sitten toisena.
Ei oteta tästä mitään paineita tapaamisten suhteen.
Me like you and you like me. Simple! ☺️
Numeron saat kun ojennat kätesi seuraavan kerran kun taas tavataan 🫴🏼.
Sitten jatketaan omalla " foorumilla" 😊
Tämä oli M... Miehelle yhdeltä moikkaajalta 😉 - Anonyymi
No hölmöhän sä olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804