Köyhät Tamperelaiset asuu vuokralla ja kulkee julkisilla.

Anonyymi-ap

Pohjanmaalla ihmisillä on oma auto jolla kuljetaan ja suurimmalla osalla asunnot on omia. Köyhät Tamperelaiset eivät omista autoa kulkevat julkisilla ja asuvat vuokralla toisten asuinnoissa

68

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh???? : () : ()

Mikä Idiootti aloituskirjoituksen laati.
      Jos/kun haluaa kulkea julkisilla, niin jospa ei ole ajokorttia TAi julkiset ovat nopein ja paras kulkupeli työmatkoilla. ( jää kaiken maailman hermoilu pois ja voi tehdä töitä istuessaan, etätyötä matkalla.

Mitä asuntoon tulee: Oletko käynyt kyselemässä, minkänlaisessa asuntomuodossa kukin asuu???
      Aika Idiootti olet, kun tuollaisia päättelet ja vielä kehtaat omia typeryyksiä/päätelmiä kirjoittaa.
      Unohtuiko ottaa, lääkkeet!

• Anonyymi

Kyllä tilastojen mukaan suurin osa Tamperelaisista asuu vuokralla ja kyllä Tampereella näitä huumeita , alkoholia ja lääkkeitä käyttäviä on Suomen eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tilastojen mukaan suurin osa Tamperelaisista asuu vuokralla ja kyllä Tampereella näitä huumeita , alkoholia ja lääkkeitä käyttäviä on Suomen eniten.

Kyllä tampere on paskakylä!

Kaupungin keskustassa on pelkästään juottoloita.

Liikenne ei toimi, liikennevalot näyttää henkilöautoliikenteelle jopa 7 minuuttia punaista. Sitten valoista pääsee vihreillä 3 autoa ja taas..

Valopäät rakensi jäähallin aivan keskustaan, joka sulkee liikenteen jollain kaduilla ja ruuhkauttaa koko liikenteen toimimattomaksi.

Pysäköintivalvojien esimies on papin koulutuksen saanut sadisti, joka sakottaa armottomasti, oli syytä tai ei

Kaupungin pormestarina toimii 80 vuotias seniili, jonka sönköttävästä puheesta ei saa mitään selvää, kuin usein toistuva sana jääkiakko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tampere on paskakylä!

Kaupungin keskustassa on pelkästään juottoloita.

Liikenne ei toimi, liikennevalot näyttää henkilöautoliikenteelle jopa 7 minuuttia punaista. Sitten valoista pääsee vihreillä 3 autoa ja taas..

Valopäät rakensi jäähallin aivan keskustaan, joka sulkee liikenteen jollain kaduilla ja ruuhkauttaa koko liikenteen toimimattomaksi.

Pysäköintivalvojien esimies on papin koulutuksen saanut sadisti, joka sakottaa armottomasti, oli syytä tai ei

Kaupungin pormestarina toimii 80 vuotias seniili, jonka sönköttävästä puheesta ei saa mitään selvää, kuin usein toistuva sana jääkiakko

Osaako Pormestari oikeen puhuakin mää luulin että se näyttää aina vain etusormea.

• Anonyymi

Pohjanmaalla on melkeinpä pakko olla oma-auto, jos meinaa töissä kulkea.

Junat/linja-autot kulkee suurilta osin koulujen aikataulujen mukaan.

Mikään työnantaja EI odota työntekijää 2h:a töihin ja illalla taas toisinpäin.
      Sekä joillakin on työmatkaa 88km*2.

Ei mitään saumaa julkisilla kulkemiseen.
      Joten pidä vain, mölyt mahassas.

• Anonyymi

Köyhät Vihreät vaan kulkee linja- autoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät Vihreät vaan kulkee linja- autoilla.

Kaikki ketä ei omista yksityisjettiä on köyhiä

• Anonyymi

Aloittaja ei ole saanut vuokra asuntoa Tampereelta niin kaihertaa.Mielummin kylläkin asuu Tampereella ja kulkee julkisilla kun on tarjontaa.

• Anonyymi

Mä ostin Tampereelta asunnon ja omalla autolla kuljen täälä paikasta a paikkaan b.
        Mä en nistien ja juoppojen kans julkisilla kulje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ostin Tampereelta asunnon ja omalla autolla kuljen täälä paikasta a paikkaan b.
        Mä en nistien ja juoppojen kans julkisilla kulje.

Oma umpio on paras umpio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma umpio on paras umpio.

..tai eriö.

• Anonyymi

Minä olen aina kulkenut julkisilla vaikka on oma asunto.

• Anonyymi

Tietenkin pyörällä ja jalkaisin pääsee sinne sun tänne tarvittaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin pyörällä ja jalkaisin pääsee sinne sun tänne tarvittaessa.

käyhät ja järkevät ihmiset kulkevat kävellen sekä pyörällä 🙂

• Anonyymi

Pohjanmaalla sukurakkaus kukoistaa.

• Anonyymi

Mä moon Pohojanmaalta on vähä paree ku muut.

• Anonyymi

osmoja syntyy osmonpuistossa ja koulu saukonpuistossa

• Anonyymi

Ihan vapaasti saa asua pohjanmaalla ja käy töissä autolla.Kuinkas siellä pohjanmaalla muuten noi julkiset liikennöi niin varmaan aikas harvakseltaan.

• Anonyymi

Tampereella saa yöllä odottaa tunnin linja- autoa.

• Anonyymi

Huvinsa kullakin niin itse ainakin nukun yöllä,mitä järkeä yöllä on odotella bussia tunnin.

• Anonyymi

Töistä kotia pitää yöllä päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töistä kotia pitää yöllä päästä.

Myös viihteeltä pitää päästä yöllä kotiin perjantai- ja lauantaiyönä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös viihteeltä pitää päästä yöllä kotiin perjantai- ja lauantaiyönä.

Voit kävellä kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit kävellä kotiin.

kyllä yöbussi kulki aina 1 ja 2 ainakin muinoin

• Anonyymi

Köyhyys on parempi kuin törsäilevä keskinkertaisuus.

• Anonyymi

Paitsi, että taloustieteilijät odottavat kulutuksen lisäävän talouskasvua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että taloustieteilijät odottavat kulutuksen lisäävän talouskasvua.

velkarahalla kulutus 🤣

• Anonyymi

Pohjanmaalaisten yhteenlaskettu ÄO 20?

• Anonyymi

Kyllä Närpiöläinen tietää.

• Anonyymi

Pohjanmaalla on eniten mielisairautta, alkoholismia ja itsemurhia.

Että se siitä onnesta.

• Anonyymi

Kerroit juuri mitä ongelmia Tampereella on eniten unohdit vain nistit listalta.

• Anonyymi

Tampere on ainut kaupunki jossa nistit ja juopot istuu Raatihuoneen/Kaupungitalon portailla päivät pitkät.

• Anonyymi

Kuules aloittaja reppana. Mulla on Tampereella 1 omakotitalo ja 1 kerrostalo asunto. Molemmat omia ja ilman velkaa. Autoja on 2 1 kesälle ja 1 talvelle. 1 Moottoripyörä ja kaikki on ilman velkaa. Pysy sää reppana siä Pohjanmaalla ja liiku raktorilla kun ei sulla muuta ole.

• Anonyymi

Taitaa Pohjalaisten traktorit ja pellot maksaa jo enemmän kun sun omakotitalo, osake , 2 autoa ja
        moottoripyörä.

• Anonyymi

Nyt meni jollakin köyhällä Tamperelaisella pahasti tunteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa Pohjalaisten traktorit ja pellot maksaa jo enemmän kun sun omakotitalo, osake , 2 autoa ja
        moottoripyörä.

Siinä on pieni ero Tamperelainen maksaa itse talonsa,pohjalaisen raktorit ja autot ostettu tuilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on pieni ero Tamperelainen maksaa itse talonsa,pohjalaisen raktorit ja autot ostettu tuilla

Ei autoihin ja taloihin mitään tukia saa eikä kyllä peltoihin ja metsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moottoripyörä.

mulla on vielä näiden lisäksi maalla peltoa ja metsää sekä traktori , sama kun asunnot tampereella arvosta voidaan olla monta mieltä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on vielä näiden lisäksi maalla peltoa ja metsää sekä traktori , sama kun asunnot tampereella arvosta voidaan olla monta mieltä 🤣

Taisit myydä kaikki pois ja muuttaa Tampereelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei autoihin ja taloihin mitään tukia saa eikä kyllä peltoihin ja metsiin.

Ei taloista ollukkaan puhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit myydä kaikki pois ja muuttaa Tampereelle.

ei kun se on -60 muuttoaallossa tullut ja ei ole kotitilaansa hävittänyt

• Anonyymi

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

• Anonyymi

Top top tykkänään nyt. Maailma on syvässä muutostilassa. Suomi on aivan liian pieni maa asukkaiden ollessa keskenään tukkanuottasilla. Jokaisen tulisi kattoo peiliin ja kysyä itseltään, "mitä minä voin tehdä maani hyväksi" ? Emme todellakaan tiedä, mitä on vielä edessä. Juuri tällaista eripuraa uhkaajamme haluaa suomalaisilta. Älkäämme olko tyhmempiä, kuin oikeasti olemme. Varallisuutemme ja rahankäyttötottumuksemme voivat olla erilaiset. Sensijaan synnyinmaamme on yhteinen.

• Anonyymi

Mä en ainakaan Suomen valtiolle kaikkia rahoja anna.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tamperelaiset kiertopalkinnot eivät saa muuta kuin maahanmuuttaja miehiä.

siiderivalaita unohtamatta

• Anonyymi

Pohjanmaalla asunnot ovat halpoja kun ovat muuttotappio kuntia, eikä siellä ole edes kohtuullista julkista liikennettä. Siellä ne köyhät asuvat,

• Anonyymi

Taitaa omistusasunto kuitenkin Pohjanmaalla maksaa enemmän kuin vuokra- asunto Tampereella.

• Anonyymi

kattelin juuri että omalla tontilla kivitalo parisataa neliötä , maksaa muutaman kympin 🤔
        eikä ole mennyt kaupaksi , on muuten kunnan keskustassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa omistusasunto kuitenkin Pohjanmaalla maksaa enemmän kuin vuokra- asunto Tampereella.

Jaapa jaa. Miten sen nyt ottaa. Saman kokoinen/ikäinen/tyyppinen asunto maksaa tampereella enemmän. Joku nääs omistaa sen vuokra-asunnon.

• Anonyymi

Tampereella asuu yli 112 000 ihmistä vuokralla

• Anonyymi

Tamperelaisten rahat menee ravintoloissa juomiseen ja loput Etelän matkoihin.

• Anonyymi

Asuu niissä samppanja demarien sijoitusasunnoissa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tamperelaisten rahat menee ravintoloissa juomiseen ja loput Etelän matkoihin.

Monesti näinkin ;) Valintakysymyksiä.

• Anonyymi

Pohjalaasilla on ISOT VELAT, ja komiat kulissit :o)

• Anonyymi

Etelä-Pohjanmaa oli ainoa maakunta suomessa jossa oli maksuhäiriö merkinnät vähentyneet.

• Anonyymi

Siellä maalla voi tehdä mitä huvittaa täällä kaupingissa asioista päättää debiilidemarit .

• Anonyymi

Oikeistohallituksen toimet ovat talousosaamisen puolesta heiveröiset.
      Tällä menolla ollaan banaanivaltio.

• Anonyymi

Suomi palaa juurilleen , köyhä maahan tää aina on ollut .

• Anonyymi

Mää oon Tamperelainen nääs

• Anonyymi

Tampereella ei ole kuin Näsinneula

• Anonyymi

Miten liikenne sujuisi, jos kaikki tulisi keskustaan ja Nokia-arenan tapahtumiin omalla autolla?

• Anonyymi

Vuokralla asuminen on kallista. Köyhät siirtyvät velkavankeuteen ja asuntoriippaan.
      Suomen työvoimapula johtuu köyhien ostamista asunnoista, jotka on bygattu hevonkuuseen, josta ei vaivauduta töihin. Halpuus on muuttunut elinikäiseksi taakaksi.

• Anonyymi

Olipa hyvä trollaus aloittajalta. Jo viitisenkymmentä vastausta.

• Anonyymi

Mää asun Tampereella vuokralla omistan kiinassa valmistetun Applen puhelimen ja Canadan takin.

• Anonyymi

Mää vastaan aina cänädä, vaikkei multa mitään kysytä.

Cänädä sano juti.

• Anonyymi

Firmat etelässä tai liekö Pohjanmaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2578
    2. 135
      1974
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1301
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1143
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1093
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe