Amerikan persut ja superrikkaat

Näinköhän sitä on Amerikan persuilla ja superrikkailla paljoa yhteistä, kun Zuckerbergit ja Muskit ovat menneet Trumpin leiriin.

Vähän sama asia, kun suomalainen työmies äänestäisi persuja.

15

191

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Titityttääkö vai kouvaako ap kun persupakkomielteet ei jätä rauhaan sekunniksikaan? Voi reppanaa..

• Aivan. Mutta miten itse asia? Millaisia yhteisiä intressejä sinä näet työväestöllä, superrikkailla ja äärioikeistoilla?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Aivan. Mutta miten itse asia? Millaisia yhteisiä intressejä sinä näet työväestöllä, superrikkailla ja äärioikeistoilla?

On siinä isisterroristit yhteistä, vasut/keput haki suomeen isistaistelijat myös tuolla tappaa samat terroristit, hyvä kun vasuakka ottaa kaiken huomioon.
        https://yle.fi/a/74-20134462

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä isisterroristit yhteistä, vasut/keput haki suomeen isistaistelijat myös tuolla tappaa samat terroristit, hyvä kun vasuakka ottaa kaiken huomioon.
        https://yle.fi/a/74-20134462

Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

Esko Nurmijärveltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

Esko Nurmijärveltä

Samat tiluleit aloittajalle, kepu pettää aina suomalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat tiluleit aloittajalle, kepu pettää aina suomalaiset.

Persu on haittasuomalainen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Vuorineuvokset ja miljoona maataloustuet, milloin kepu ajaa työtätekevälle/ruuvan tuottajille niitä tukia, orjia tuovat tekemään ilmaiseksi ja valtio maksaa nekin lisäksi tukina ja lentolippuina takaisin toiselle puolen pallon.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005138639.html

• Anonyymi

soros oli keiden leirissä !!!

• Anonyymi

vuosi kymmeniä sai rauhassa hääriä

• Anonyymi

Mäkätys on alkanut!

• Anonyymi

2025-01-23 20:12:15
        landlord kirjoitti:
        Aivan. Mutta miten itse asia? Millaisia yhteisiä intressejä sinä näet työväestöllä, superrikkailla ja äärioikeistoilla?

Lue lisää
        Miksi kysyt persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla? Korvaten ne yksinpuheluillasi omien sivupersooniesi kanssa joiden kanssa rähiset jokaisessa viestiketjussa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

landlord kirjoitti:

Lue lisää
        Miksi kysyt persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla? Korvaten ne yksinpuheluillasi omien sivupersooniesi kanssa joiden kanssa rähiset jokaisessa viestiketjussa..

..told you so ap..

• Anonyymi kirjoitti:

landlord kirjoitti:

Lue lisää

Aivan. Mutta entä itse asia, osaatko kommentoida siihen yhtään mitään?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Aivan. Mutta entä itse asia, osaatko kommentoida siihen yhtään mitään?

pakkomielteisen skitson persuvainoa. Oliko muuta kysyttävää "aiheesta"?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1354
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1137
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1019
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      77
      907
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      341
      790
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      168
      764
    7. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      59
      757
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      206
      737
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      697
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      645
    Aihe