Näinköhän sitä on Amerikan persuilla ja superrikkailla paljoa yhteistä, kun Zuckerbergit ja Muskit ovat menneet Trumpin leiriin.
Vähän sama asia, kun suomalainen työmies äänestäisi persuja.
Amerikan persut ja superrikkaat
16
144
Vastaukset
- Anonyymi
Titityttääkö vai kouvaako ap kun persupakkomielteet ei jätä rauhaan sekunniksikaan? Voi reppanaa..
Aivan. Mutta miten itse asia? Millaisia yhteisiä intressejä sinä näet työväestöllä, superrikkailla ja äärioikeistoilla?
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Aivan. Mutta miten itse asia? Millaisia yhteisiä intressejä sinä näet työväestöllä, superrikkailla ja äärioikeistoilla?
On siinä isisterroristit yhteistä, vasut/keput haki suomeen isistaistelijat myös tuolla tappaa samat terroristit, hyvä kun vasuakka ottaa kaiken huomioon.
https://yle.fi/a/74-20134462 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä isisterroristit yhteistä, vasut/keput haki suomeen isistaistelijat myös tuolla tappaa samat terroristit, hyvä kun vasuakka ottaa kaiken huomioon.
https://yle.fi/a/74-20134462Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko NurmijärveltäSamat tiluleit aloittajalle, kepu pettää aina suomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat tiluleit aloittajalle, kepu pettää aina suomalaiset.
Persu on haittasuomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on haittasuomalainen.
Niin niin, eu mafialle 8 miljardia, se on sitä haitta paskoo mitä kepulit vasujen kanssa ajoivat suomalaisille veronmaksajille.
https://www.suomenuutiset.fi/eun-tukimiljardit-jattipotti-etela-euroopan-jarjestaytyneelle-rikollisuudelle-mafialla-edessaan-kissanpaivat/
- Anonyymi
"Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Fool me over and over and over again, welcome to MAGA."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790907/amerikan-maga-posilo-on-ihan-samanlainen-perseeseenvedettava-kuin-suomalainen-persu
Apinaa koijataan.... - Anonyymi
Vuorineuvokset ja miljoona maataloustuet, milloin kepu ajaa työtätekevälle/ruuvan tuottajille niitä tukia, orjia tuovat tekemään ilmaiseksi ja valtio maksaa nekin lisäksi tukina ja lentolippuina takaisin toiselle puolen pallon.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005138639.html - Anonyymi
soros oli keiden leirissä !!!
- Anonyymi
vuosi kymmeniä sai rauhassa hääriä
- Anonyymi
Mäkätys on alkanut!
- Anonyymi
2025-01-23 20:12:15
landlord kirjoitti:
Lue lisää
Miksi kysyt persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla? Korvaten ne yksinpuheluillasi omien sivupersooniesi kanssa joiden kanssa rähiset jokaisessa viestiketjussa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
landlord kirjoitti:
Lue lisää
Miksi kysyt persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla? Korvaten ne yksinpuheluillasi omien sivupersooniesi kanssa joiden kanssa rähiset jokaisessa viestiketjussa....told you so ap..
Anonyymi kirjoitti:
landlord kirjoitti:
Lue lisää
Miksi kysyt persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla ja banneilla? Korvaten ne yksinpuheluillasi omien sivupersooniesi kanssa joiden kanssa rähiset jokaisessa viestiketjussa..Aivan. Mutta entä itse asia, osaatko kommentoida siihen yhtään mitään?
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Aivan. Mutta entä itse asia, osaatko kommentoida siihen yhtään mitään?
pakkomielteisen skitson persuvainoa. Oliko muuta kysyttävää "aiheesta"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939