Tukkirekka täydessä lastissa mutkaan keskellä tietä vastaan tulee vastaan sinua ,tie jäinen jarrutus ajo tien reunan lumivallin päälle ajo ei tullut nokkakolaria sinne mutkiin 60km/h rajoitus talveksi jättää .Kesällä voi väistää ojan pohjalle asti vaikka tukkirekkaa 2.Vähän loivaa mutkaa auto tulee vastaa keskellä tietä ei väistä yhtään omalla kaistan puolella 3 m tyhjää tilaa jäistä puhdasta ja lumetonta olisi ollut laiskuuttako vai tahallista .🤔🚘☹️.
Pohjoispuoleinen 7890 pyhäjoen suuntaan tie kapea s- mutkien kohdalla
7
510
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko työ ajossa kun jatkuvasti tuolla kuljet ?
- Anonyymi
Muistojen tie sen tie varrella asuttu puolet elämästä ja lapsuuden kaveri asuu kanssa.Niin hyvässä kuin pahassakin.🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistojen tie sen tie varrella asuttu puolet elämästä ja lapsuuden kaveri asuu kanssa.Niin hyvässä kuin pahassakin.🤔.
anna niille työtä tekeville rauha ja tutustu tieliikennelakiin https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2018/20180729#L3P54
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna niille työtä tekeville rauha ja tutustu tieliikennelakiin https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2018/20180729#L3P54
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty.Minä ajan siellä jos minä halu! myrskyn jälkeen pitää käydä katsomassa puita kaatunut tielle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan siellä jos minä halu! myrskyn jälkeen pitää käydä katsomassa puita kaatunut tielle .
Se on työajoa kun käy myrskyn jälkeen katsomassa on puita kaatunut tielle ja jos niitä löytyy perkattava pois tieltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on työajoa kun käy myrskyn jälkeen katsomassa on puita kaatunut tielle ja jos niitä löytyy perkattava pois tieltä .
Taas käyty katsomassa vaikka olin toipilas vielä ei ollut ruuhkaa 1 kävelijä vain ,minä autolla .🚙.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas käyty katsomassa vaikka olin toipilas vielä ei ollut ruuhkaa 1 kävelijä vain ,minä autolla .🚙.
Junnikalan sahan kohdalla on 60km/ h aluerajoitus meistä ajoi ohi musta audi a6 sedan 140 km/ h sivupeili meinasi lähtä irti kun ajoi niin läheltä klo: 14.15 tänään 🤔minä en ollut kuski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait963567Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51929Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71710- 341445
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es57973Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36930Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4807Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60794