Nobina aloittanut 16.1 yt neuvottelut. Hakkilan varikko lopetetaan ja koskee 57 kuljettajaa sekä 2 asentajaa.
Nobinalla Yt neuvottelut
8
1500
Vastaukset
- Anonyymi
Paskapuhetta.
Mitään yt neuvotteluja ei ole tulossa ja se varikkohan lopetettu jo vuosia sitten.
Mutta lakko on tulossa jos neuvottelut tyssää.
Siankusta on sitten kusiruuttapartioillamme varattu rikkurien niskaan.
Ei kannata tulla ryppyilemään.- Anonyymi
Hakunilan varikko on lopetettu, nyt kyse Hakkilan varikosta joka lopetetaan.
- Anonyymi
Veikkaan jos YT:t tulisi niin halukkaita lopareihin olis jonossa.
Mielummin olisin työtön kuin ajaisin nobinalla kellon ympäri ilman taukoja. - Anonyymi
Varmuuden vuoksi sekin portti miehitetään lakon alkaessa ja kusiruuttapartioiden avustamana jotta rikkurit pysyy loitolla.
- Anonyymi00006
Tervetuloa jälleen yli talorajojen.
Pe.klo 18 jälk. Nyt uudessa mestassa kokoonnumme , Kontulan ostarilla Hima-Baarissa.
Tule nyt viimein sinäkin Kähärä, niin saamme sovittua sen pitkäaikaisen jutun ja sen kun kusin Kontulan taukokopilla sun kahvikuppiis.
Sovintokaljat tarjoon, kuten kaikille paikalle tuleville !
Parta-Jugi - Anonyymi00007
Älä ole tissiposki...Vaan tule reippaasti paikalle perjantaina !!!
- Anonyymi00008
Pitäiskö mennä ihan porukalla katsomaan mikä tuo Jugi oikein on.
- Anonyymi00009
Tervetuloa vaan, mutta tulkaa myös älkääkä vaan pelkästään luvatko tulla.
Minä pidän kyllä minkä luvannut olen. Tarjoan sovintokaljat Kähärälle jos vääntäytyy paikalle !
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711