Aidata vaikka sinne pohjoispitäjään? Siellä voisivat kehityksen jarrut jatkaa taantumista ihan rauhassa, eivätkä olisi pilaamassa muiden elämää.
Voisiko tuulivoiman vastustajat
12
422
Vastaukset
- Anonyymi
Nehän vois joutavilla lehmän rimuilla sitte sitoa itsensä myllyn lapoihin.
- Anonyymi
Sieltäpä näkisi maailmaa...
- Anonyymi
No miksi ette ota noita tuulivoimaloita sinne etelään omille pihoille? Nyt väkisin pakolla otetaan muiden maita muualta että saadaan noita tuulivoimaloita rakennettua ja vieläpä tuo ääni mikä niistä lähtee on todella ärsyttävä ja ei pysty nukkumaan tai lepäämään yhtään kun kokoajan kuuluu
- Anonyymi
Minä olen alusta asti sanonut että minun mailleni saa rakentaa niin monta voimalaa kuin haluaa ja on tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen alusta asti sanonut että minun mailleni saa rakentaa niin monta voimalaa kuin haluaa ja on tarvetta.
Säästä kaikki rahat mitä myllyistä tulee. Nimittäin joudut ne vielä omilla kustannuksilla purkamaan. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästä kaikki rahat mitä myllyistä tulee. Nimittäin joudut ne vielä omilla kustannuksilla purkamaan. Ei tule olemaan halpaa lystiä.
Voe pyhä jyssäys !
Voohakkeet ja taantumukselliset miettivät asioita usean vuosikymmen päähän vaikkei ole mitään taetta etteikö sittenkin tarvittaisi tuulivoimaa.
Kiuruvesi lehdessäkin taantuneet kyselevät kuka purkaa tuulivoimalat sitten joskus.
Kysykää mieluummin mistä saamme verotuloja uutta koulua varten ja uutta elinvoimaa kuntaamme ?
Vastaus on päästöttömään tuulivoimaan alueita vuokraamalla ja kaikin tavoin edistämällä investoreiden tulemista meidän kuntaamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe pyhä jyssäys !
Voohakkeet ja taantumukselliset miettivät asioita usean vuosikymmen päähän vaikkei ole mitään taetta etteikö sittenkin tarvittaisi tuulivoimaa.
Kiuruvesi lehdessäkin taantuneet kyselevät kuka purkaa tuulivoimalat sitten joskus.
Kysykää mieluummin mistä saamme verotuloja uutta koulua varten ja uutta elinvoimaa kuntaamme ?
Vastaus on päästöttömään tuulivoimaan alueita vuokraamalla ja kaikin tavoin edistämällä investoreiden tulemista meidän kuntaamme.Uutta koulua?
Olisihan niitä halvempia ratkaisuja kuin kivijalkakoulu. Ne vain ei tunnu kelpaavan.
Se on kuule viisautta varautua siihen että tuulivoimayhtiöt pesevät kätensä siinä vaiheessa kun rahat on saatu. Kato niin se maailma on pyörinyt ja tulee pyörimään jatkossakin.
Kannattaisi oikeasti miettiä jotain muuta. Heikoilla jäillä kävelette jos uskotte tuohon tuulimyllypropagandaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta koulua?
Olisihan niitä halvempia ratkaisuja kuin kivijalkakoulu. Ne vain ei tunnu kelpaavan.
Se on kuule viisautta varautua siihen että tuulivoimayhtiöt pesevät kätensä siinä vaiheessa kun rahat on saatu. Kato niin se maailma on pyörinyt ja tulee pyörimään jatkossakin.
Kannattaisi oikeasti miettiä jotain muuta. Heikoilla jäillä kävelette jos uskotte tuohon tuulimyllypropagandaan.Uuden koulun rakennuspaikka olisi täysin naurettava: yläkoulun takana.
Kaikki entiset purkuun ettei tarvii lämpöjä maksella ja uusi rakennus lukion ja vanhan kirjaston tilalle.
Vieressä on kyydit ja pennut ei laukkais pitkin kylää. - Anonyymi
Tuulivoimalat sijoitetaan yleensä paikoille missä tulee kaikkein parhaiten ja puolustusvoimatkin määrää missä saa olla myllyjä ja missä ei.
Monet tekijät määrää tuulivoimala puistojen paikat.
- Anonyymi
Sitova kansanäänestys kiuruvetisille kannatatko vai etkö tuulivoiman sijoittamista kiuruvedelle.
Oletteko äänestyksen kannalla tuulivoiman vastustajat ?- Anonyymi
Tuulivoimalat tulevat, sitä ei pysty pysäyttämään. Korkeintaan viivyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoimalat tulevat, sitä ei pysty pysäyttämään. Korkeintaan viivyttämään.
Tuulivoimalat on täyttä humpuukia ja hukkaan heitettyä rahaa. Ydinvoimalat on nykyään ainoa oikea tapa tuottaa sähköä. Kaikki ne miljoonat ja taas miljoonat mitkä on laitettu noihin humpuukivoimaloihin niin niillä olisi saatu riittävästi maahan tarpeeksi ydinvoimaa ja sähköä tulisi tuulesta riippumatta ihan vietäväksi saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932