Voisiko tuulivoiman vastustajat

Anonyymi-ap

Aidata vaikka sinne pohjoispitäjään? Siellä voisivat kehityksen jarrut jatkaa taantumista ihan rauhassa, eivätkä olisi pilaamassa muiden elämää.

12

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nehän vois joutavilla lehmän rimuilla sitte sitoa itsensä myllyn lapoihin.

• Anonyymi

Sieltäpä näkisi maailmaa...

• Anonyymi

No miksi ette ota noita tuulivoimaloita sinne etelään omille pihoille? Nyt väkisin pakolla otetaan muiden maita muualta että saadaan noita tuulivoimaloita rakennettua ja vieläpä tuo ääni mikä niistä lähtee on todella ärsyttävä ja ei pysty nukkumaan tai lepäämään yhtään kun kokoajan kuuluu

• Anonyymi

Minä olen alusta asti sanonut että minun mailleni saa rakentaa niin monta voimalaa kuin haluaa ja on tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen alusta asti sanonut että minun mailleni saa rakentaa niin monta voimalaa kuin haluaa ja on tarvetta.

Säästä kaikki rahat mitä myllyistä tulee. Nimittäin joudut ne vielä omilla kustannuksilla purkamaan. Ei tule olemaan halpaa lystiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säästä kaikki rahat mitä myllyistä tulee. Nimittäin joudut ne vielä omilla kustannuksilla purkamaan. Ei tule olemaan halpaa lystiä.

Voe pyhä jyssäys !

Voohakkeet ja taantumukselliset miettivät asioita usean vuosikymmen päähän vaikkei ole mitään taetta etteikö sittenkin tarvittaisi tuulivoimaa.
        Kiuruvesi lehdessäkin taantuneet kyselevät kuka purkaa tuulivoimalat sitten joskus.

Kysykää mieluummin mistä saamme verotuloja uutta koulua varten ja uutta elinvoimaa kuntaamme ?
        Vastaus on päästöttömään tuulivoimaan alueita vuokraamalla ja kaikin tavoin edistämällä investoreiden tulemista meidän kuntaamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voe pyhä jyssäys !

Voohakkeet ja taantumukselliset miettivät asioita usean vuosikymmen päähän vaikkei ole mitään taetta etteikö sittenkin tarvittaisi tuulivoimaa.
        Kiuruvesi lehdessäkin taantuneet kyselevät kuka purkaa tuulivoimalat sitten joskus.

Kysykää mieluummin mistä saamme verotuloja uutta koulua varten ja uutta elinvoimaa kuntaamme ?
        Vastaus on päästöttömään tuulivoimaan alueita vuokraamalla ja kaikin tavoin edistämällä investoreiden tulemista meidän kuntaamme.

Uutta koulua?
        Olisihan niitä halvempia ratkaisuja kuin kivijalkakoulu. Ne vain ei tunnu kelpaavan.
        Se on kuule viisautta varautua siihen että tuulivoimayhtiöt pesevät kätensä siinä vaiheessa kun rahat on saatu. Kato niin se maailma on pyörinyt ja tulee pyörimään jatkossakin.
        Kannattaisi oikeasti miettiä jotain muuta. Heikoilla jäillä kävelette jos uskotte tuohon tuulimyllypropagandaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutta koulua?
        Olisihan niitä halvempia ratkaisuja kuin kivijalkakoulu. Ne vain ei tunnu kelpaavan.
        Se on kuule viisautta varautua siihen että tuulivoimayhtiöt pesevät kätensä siinä vaiheessa kun rahat on saatu. Kato niin se maailma on pyörinyt ja tulee pyörimään jatkossakin.
        Kannattaisi oikeasti miettiä jotain muuta. Heikoilla jäillä kävelette jos uskotte tuohon tuulimyllypropagandaan.

Uuden koulun rakennuspaikka olisi täysin naurettava: yläkoulun takana.
        Kaikki entiset purkuun ettei tarvii lämpöjä maksella ja uusi rakennus lukion ja vanhan kirjaston tilalle.
        Vieressä on kyydit ja pennut ei laukkais pitkin kylää.

• Anonyymi

Tuulivoimalat sijoitetaan yleensä paikoille missä tulee kaikkein parhaiten ja puolustusvoimatkin määrää missä saa olla myllyjä ja missä ei.
        Monet tekijät määrää tuulivoimala puistojen paikat.

• Anonyymi

Sitova kansanäänestys kiuruvetisille kannatatko vai etkö tuulivoiman sijoittamista kiuruvedelle.

Oletteko äänestyksen kannalla tuulivoiman vastustajat ?

• Anonyymi

Tuulivoimalat tulevat, sitä ei pysty pysäyttämään. Korkeintaan viivyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoimalat tulevat, sitä ei pysty pysäyttämään. Korkeintaan viivyttämään.

Tuulivoimalat on täyttä humpuukia ja hukkaan heitettyä rahaa. Ydinvoimalat on nykyään ainoa oikea tapa tuottaa sähköä. Kaikki ne miljoonat ja taas miljoonat mitkä on laitettu noihin humpuukivoimaloihin niin niillä olisi saatu riittävästi maahan tarpeeksi ydinvoimaa ja sähköä tulisi tuulesta riippumatta ihan vietäväksi saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50