Oon huomannut että viime aikoina kun oon polttanut kukkaa mun syke on noussut todella kovaksi niinkuin olisin urheillut kovaa jonka takia itse pilvessä olemisesta ei ole päässyt nauttimaan samalla vanhalla tutulla tavalla ja ololla. Olen poltellut kukkaa tässä noin 1,5 vuotta aktiivisesti eikä tälläistä ole ikinä ennen käynyt. Onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia.
Kannabiksen aiheuttamat sykkeet
17
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä olisi terveellisempää jättää se kannabis pois.
Viittaa siihen, että sydän ei välttämättä kestä ainetta, ainakaan kovin pitkään.tätä oon miettiny koska on käynyt myös niin että kun olen polttanut noin 0.25g niin oireet ovat samat.
- Anonyymi
kessel kirjoitti:
tätä oon miettiny koska on käynyt myös niin että kun olen polttanut noin 0.25g niin oireet ovat samat.
Kannattaa lopettaa polttaminen noilla oireilla, kun syke nousee noin korkeaksi. Käy varmuuden vuoksi tutkimuksissa.
- Anonyymi
Miksi käytät polttamalla, käytät ilmeisesti myös liikaa.
ei ole oikein ikinä käynyt mielessä käyttää muulla tavalla kuin polttamalla ja määrät mitä oon polttanu viikossa menee siinä 2g-6g joka ei mun korvaan nyt niin liialta kuulosta niihin määriin verrattuna mitä olen kuullut muiden kuluttavan viikon aikana.
- Anonyymi
kessel kirjoitti:
ei ole oikein ikinä käynyt mielessä käyttää muulla tavalla kuin polttamalla ja määrät mitä oon polttanu viikossa menee siinä 2g-6g joka ei mun korvaan nyt niin liialta kuulosta niihin määriin verrattuna mitä olen kuullut muiden kuluttavan viikon aikana.
Onhan nuo määrät aika suuria kuivaa kukkaa, vaikka joku vetäisi enemmänkin. Liika on liikaa, sama se alkoholin kun kanssa, kun määrät kasvaa, alkaa tulemaan erilaisia epätoivottuja oireita yksilöstä riippuen.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nuo määrät aika suuria kuivaa kukkaa, vaikka joku vetäisi enemmänkin. Liika on liikaa, sama se alkoholin kun kanssa, kun määrät kasvaa, alkaa tulemaan erilaisia epätoivottuja oireita yksilöstä riippuen.
Juu mietin vaan et miksi ei ole ennen tälläsiä oireita tullut koska kun muistelen niin on ollut aikoja kun olen käyttänyt kannabista tuplasti jopa triplasti enemmän kuin nuo määrät mitä kerroin aiemmin. Yksinkertaisuudessaan erikoinen kasvi kyseessä.
- Anonyymi
kessel kirjoitti:
Juu mietin vaan et miksi ei ole ennen tälläsiä oireita tullut koska kun muistelen niin on ollut aikoja kun olen käyttänyt kannabista tuplasti jopa triplasti enemmän kuin nuo määrät mitä kerroin aiemmin. Yksinkertaisuudessaan erikoinen kasvi kyseessä.
Kaikki päihdyttävät aineet voivat vaikuttaa eri kerroilla eri tavalla. Joskus elimistö kestää enemmän, joskus vähemmän.
Sydämeen liittyvien oireiden kanssa ei kyllä kannattaisi " pelleillä ", se on jo merkki jostain, jos tulee oireita.
Ehkä kannattaisi sydäntä vähän tutkituttaa, alkuun ihan vaikka sydänfilmi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki päihdyttävät aineet voivat vaikuttaa eri kerroilla eri tavalla. Joskus elimistö kestää enemmän, joskus vähemmän.
Sydämeen liittyvien oireiden kanssa ei kyllä kannattaisi " pelleillä ", se on jo merkki jostain, jos tulee oireita.
Ehkä kannattaisi sydäntä vähän tutkituttaa, alkuun ihan vaikka sydänfilmi.pääseekö ihan terveysaseman kautta tutkimaan sydäntä tuolla sydänfilmillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pääseekö ihan terveysaseman kautta tutkimaan sydäntä tuolla sydänfilmillä?
Ainakin meidän terveysasemalla pystyy ottamaan sydänfilmin ihan paikan päällä. Luulisi, että se onnistuu kaikilla terveysasemilla.
On vain varattava aika lääkärille, joka sitten pyytää hoitajaa ottamaan filmin.
Itse en edes huijaisi tuossa kannabis asiassa, vaan kertoisin suoraan, että syke nousee kannabiksen takia. Ainakin tietäisivät, mikä sen aiheuttaa, ettei se jää epäselväksi.
- Anonyymi
Älä käytä kukkaa, hyvä ihminen. No
- Anonyymi
Poltatko tupakkaa? Se on nikotiini mikä nostaa sykkeen, eli sekoita yrttiin mitä tuolla erimakuisia netissä.
- Anonyymi
suurimmilta osin mun jointeissa on tupakkaa ollut seassa mutta poltan useasti myös all green jointteja. en muista onko oireet olleet samoja röökin kanssa ja ilman. tupakka kyllä voi olla yksi syy tähän mutta tuntuu hullulta että pelkkä tupakka nostaisi sykkeen niin korkealle. selvinpäin kun tupakkaa poltan silloin tällöin en osaa sanoa onko syke noussut silloin näin korkeaksi. jotenkin pilvessä kiinnittää huomiota tälläisiin tuntemuksiin paljon herkemmin kuin selvinpäin.
- Anonyymi
När du rökar, du tränar.
Kunto tuossa kasvaa, ugh - Anonyymi
No paljonko se syke per min.? Onko tuntemuksia rintakehässä/muualla, onko hengenahdistusta? Ahdistusta tai paniikkia?
- Anonyymi
mitä olen verenpainemittarilla mitannut muutamaan otteseen niin syke on ollut silloin noin 120-170 joskus on tuntunut ns. painetta rinnassa ja joskus on tuntunut vähän niinkuin paine tai säteilyaalto joka nousee rinnasta olkavarsiin asti. ensimmäisiä kertoja kun tapahtui tämä sykkeen nousu joka ei laskenut kun istahti alas niin iski pieni paniikki koska tälläistä ei ollut käynyt ennen. nykyään sen tunnistan ja sitä koittaa sivuuttaa keskittymällä leffaan tai peliin mutta tuntuu siltä että sydämen lyönnit aina hiipii kuulokkeiden takaa korviin ja pysyy tietoisuudessa. eikä sitä pysty olla ajattelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä olen verenpainemittarilla mitannut muutamaan otteseen niin syke on ollut silloin noin 120-170 joskus on tuntunut ns. painetta rinnassa ja joskus on tuntunut vähän niinkuin paine tai säteilyaalto joka nousee rinnasta olkavarsiin asti. ensimmäisiä kertoja kun tapahtui tämä sykkeen nousu joka ei laskenut kun istahti alas niin iski pieni paniikki koska tälläistä ei ollut käynyt ennen. nykyään sen tunnistan ja sitä koittaa sivuuttaa keskittymällä leffaan tai peliin mutta tuntuu siltä että sydämen lyönnit aina hiipii kuulokkeiden takaa korviin ja pysyy tietoisuudessa. eikä sitä pysty olla ajattelematta.
Toistan tässä vielä, vaikka tuolla jo vastailin, että ainakin sydänfilmi olisi hyvä katsoa.
Yleensä onnistuu terveysasemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776