mutta en voi antaa anteeksi sitä, että menetin projektin takia minulle äärimmäisen rakkaan vakituisen työpaikan. Liian kauan liian rankkoja vuosia, siksi ettet saanut edes yhtä sanaa suustasi. Minusta se tuntui tarkoitukselliselta kiusaamiselta, koska oli tiedossa etten pystynyt edes töitä tekemään. Ja vaikka pyysin että kautta rantain kertomisen pitää loppua niin, se jatkui päivästä toiseen!
Olen pahoillani
Anonyymi-ap
3
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos menisit pikku hiljaa elämässäsi eteenpäin? Työpaikkoja, ihmisiä ja projekteja tulee uusia. Kiusaaminen on ollutta ja mennyttä, nyt on nyt. Et voita mitään märehtimällä.
- Anonyymi
Huomaa että olet neurologisesti jälkeenjäänyt
- Anonyymi
Taidat itse olla se projektin vetäjä ja piiloudun näin vastuulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289