Ärsyttääkö MTV3 mainokset muistakin kuin vain minua, nämä naisten vaivoihin tarkoitettu Vagivem markkinointi jokaista uutista ennen.
Voisivat lopettaa jo sen markkinoinnin MTV3 kanavalla, eikö naiset ole jo tietoisia tästä voiteesta muutenkin.
MTV 3 mainokset
20
247
Vastaukset
- Anonyymi
Toosaansa voi sivellä vaikka vaseliinia niin kyllä luistaa.
- Anonyymi
Joo, noinhan se on. Vaan onko liika liukkauskaan aina hyväksi? Pientä kitkaa ollen tuntuu jopa paremmalta. Mainokset nyt vaan tyrkyttää ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Tai tummelia
- Anonyymi
P---u on hyvä asia
- Anonyymi
On se ja kannattaa sitä huolella hoitaa, vaikka sitten sillä Vagisaanilla tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ja kannattaa sitä huolella hoitaa, vaikka sitten sillä Vagisaanilla tms.
Ei ole tarvetta hoitaa, kun seksin harrastaminen on loppunut jo vuosia sitten!
- Anonyymi
Kannattaa hoitaa, mutta tarvitseekko sitä toitottaa joka saatanan ohjelman väillä.
- Anonyymi
Kuivia ohjelmia katsoessa saattaa paikatkin kuivuu, hyvä jos apua on saatavissa vaivaan.
- Anonyymi
Mikä sinua siinä mainoksessa häiritsee?
Itse en ole katsellut tv: tä puoleentoista vuoteen ja hyvin olen pärjännyt. Kyllä ohjelmia, sarjoja ja elokuvia voi katsoa muullakin välineellä kuin tv:n kautta. Eikä ole juuri mainoksia.
Ja katsottavat voi itse valita.- Anonyymi
Eihän tuolle kriitikolle nimenomaan "se" mainos ole se juttu, vaan kun kaivaa ytimen esiin, on siinä asiaakin. Hän, kuten me muutkin, on huomannut tuon häiritsevän mainosten toistamisen. No sitähän käytetään oletettuna tehokeinona iskostamalla katsojan mieleen samaa asiaa monta kertaa. Tuo tehostus vain kääntyy itseään vastaan ja osaa suututtaa katsojan; hänet kuten meidät monet monet muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuolle kriitikolle nimenomaan "se" mainos ole se juttu, vaan kun kaivaa ytimen esiin, on siinä asiaakin. Hän, kuten me muutkin, on huomannut tuon häiritsevän mainosten toistamisen. No sitähän käytetään oletettuna tehokeinona iskostamalla katsojan mieleen samaa asiaa monta kertaa. Tuo tehostus vain kääntyy itseään vastaan ja osaa suututtaa katsojan; hänet kuten meidät monet monet muutkin.
Kaivoit asian ytimen esille.
- Anonyymi
Mutta ulkomainonnalle et voi mitään. Et voi sulkea tv: tä tai poistua paikalta..hmm tai voit toki poistua, näin olen itsekin tehnyt.
. Ulkomainonnalla tarkoitan bussipysäkkien suuria plexejä ja niissä olevia mainoksia. Mulla lensi kuppi nurin yhtenä vuonna kun Vuokkoset yhtiö läväytti kahden metrin korkuiselle näytölle naisten alapään jossa vulvaa = ulkoiset sukupuolielimet- peitti pienen pieni terveysside, pitsiset alkkarit oli yhtä läpikuultavat kuin Bianca Censorin asu, joten pikku side peitti häthätää juuri ja juuri häpyhuulet ja niiden välisen vaon.
Alapääkarvat oli ajeltuna ja hiukan epätasainen iho,, ne suuret ihohuokoset alapään ihossa näkyi yllättävänkin selvästi läpinäkyvien housujen läpi.
Tuli todella ETOAVA , nolo, häpäisty olo ja jouduin poistumaan bussipysäkiltä koska näky oli niin RIVO JA HÄRSKI.
Miettikääpä jos miehen alapäätä, munia esiteltäisiin alushousumainoksessa vastaavalla tavalla? Kullin muodot , terska näkyisivät tarkkaan ja kivespussit jonkun ohuen kankaan läpi?
Miesten stringit; laajentuneet ihohuokoset, se mistä karva lähtee kasvamaan ja ihon pinnalla olevat kolot näkyisi selvästi? Ihon epätasaisuus ja pienet näpyt.
Olisiko miellyttävää? Ja kahden metrin näytöllä bussipysäkillä?
Ei ole kaunis näky kenenkään alapäät, rumia ovat ja tulee auttamatta sellainen yleisten wc- tilojen hien ja metallin haju nenään kun tuollaista katsoo.
Jokainen on käynyt yleisissä wc- tiloissa joissa on ihan oma hajumaailmansa, yleensä siellä haisee hien, metallin, betonin , lian , puhdistusainetten ja ilmanraikastimien kakofonia.
Lian haju tulee siivousvälineistä, niistä haisevista räteistä joilla wc- tilojen lattiat pyyhitään. Kuvitelkaa lattialla on virtsaa mikä ei ole harvinaista ja sitä hinkataan ja samalla rätillä käydään läpi kaikki tilat. Siitä muodostuu kummallinen , epämiellyttävä hajusekoitus. Se hajusekoitus tulee mieleen kun katselee mainoksia joissa on alapää keskiössä.
Miettikää miten miehet tuon kokevat, on naisia jotka eivät pese alapäätään ennen seksiä ja se haisee..ties mille, kuukautisverikin haisee karsealle kun se valuu siteeseen, siinä on se metallinen, karsea haju lähes sillimäinen katku kun veri jää kuivumaan ja seisomaan siteeseen....ja tuollaista pitäisi katsoa pakotettuna.
Pahoittelen suorasanaisuuttani...olen tällainen eikä sille voi mitään..ilmaisen itseäni todella suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ulkomainonnalle et voi mitään. Et voi sulkea tv: tä tai poistua paikalta..hmm tai voit toki poistua, näin olen itsekin tehnyt.
. Ulkomainonnalla tarkoitan bussipysäkkien suuria plexejä ja niissä olevia mainoksia. Mulla lensi kuppi nurin yhtenä vuonna kun Vuokkoset yhtiö läväytti kahden metrin korkuiselle näytölle naisten alapään jossa vulvaa = ulkoiset sukupuolielimet- peitti pienen pieni terveysside, pitsiset alkkarit oli yhtä läpikuultavat kuin Bianca Censorin asu, joten pikku side peitti häthätää juuri ja juuri häpyhuulet ja niiden välisen vaon.
Alapääkarvat oli ajeltuna ja hiukan epätasainen iho,, ne suuret ihohuokoset alapään ihossa näkyi yllättävänkin selvästi läpinäkyvien housujen läpi.
Tuli todella ETOAVA , nolo, häpäisty olo ja jouduin poistumaan bussipysäkiltä koska näky oli niin RIVO JA HÄRSKI.
Miettikääpä jos miehen alapäätä, munia esiteltäisiin alushousumainoksessa vastaavalla tavalla? Kullin muodot , terska näkyisivät tarkkaan ja kivespussit jonkun ohuen kankaan läpi?
Miesten stringit; laajentuneet ihohuokoset, se mistä karva lähtee kasvamaan ja ihon pinnalla olevat kolot näkyisi selvästi? Ihon epätasaisuus ja pienet näpyt.
Ei ole kaunis näky kenenkään alapäät, rumia ovat ja tulee auttamatta sellainen yleisten wc- tilojen hien ja metallin haju nenään kun tuollaista katsoo.
Jokainen on käynyt yleisissä wc- tiloissa joissa on ihan oma hajumaailmansa, yleensä siellä haisee hien, metallin, betonin , lian , puhdistusainetten ja ilmanraikastimien kakofonia.
Lian haju tulee siivousvälineistä, niistä haisevista räteistä joilla wc- tilojen lattiat pyyhitään. Kuvitelkaa lattialla on virtsaa mikä ei ole harvinaista ja sitä hinkataan ja samalla rätillä käydään läpi kaikki tilat. Siitä muodostuu kummallinen , epämiellyttävä hajusekoitus. Se hajusekoitus tulee mieleen kun katselee mainoksia joissa on alapää keskiössä.
Miettikää miten miehet tuon kokevat, on naisia jotka eivät pese alapäätään ennen seksiä ja se haisee..ties mille, kuukautisverikin haisee karsealle kun se valuu siteeseen, siinä on se metallinen, karsea haju lähes sillimäinen katku kun veri jää kuivumaan ja seisomaan siteeseen....ja tuollaista pitäisi katsoa pakotettuna.
Pahoittelen suorasanaisuuttani...olen tällainen eikä sille voi mitään..ilmaisen itseäni todella suoraan.Tuo on totta, mainosfirmat eivät ymmärrä että ihmiset luovat muistoja myös hajuaistinsa kautta ja alapää kyllä kuuluu niihin epämiellytäviin jos miettii siihen liittyvää tuoksumaailmaa.
Siksi intiimituotteita mainostaessa on aina muistettava myös tuoksumuistot mitä mainostettava tuote nostaa pintaan.
Hienovaraisuus siis kunniaan kun mainostetaan intiimituotteita joihin liittyy veri, virtsa, ulosteet tai jokin muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen suorasanaisuuttani...olen tällainen eikä sille voi mitään..ilmaisen itseäni todella suoraan.Kuukautisveri tuoksuu raudalle, ja kun se jää seisomaan pitkäksi aikaa siihen tulee bakteerikasvustoa ja se aiheuttaa epämiellyttävän lähes sillimäisen hajun. Bakteeritoiminta sen aiheuttaa, lisäksi ihmiskehossa on rauhasia mm. sukupuolielinten alueella tavallista enemmän ja eri rauhaset tuottavat ulos eritteitä jotka haiskahtavat nenään.
Sille ei voi mitään, se kuuluu ihmisen biologiseen olemukseen ja anatomiaan.
Kaikki ihmiset, niin miehet kuin naisetkin haisevat siltä alueelta joskus myös epämiellyttävälle, valitettavasti. Sitä varten on pesuaineet ja vesi, useimmat ihmiset peseytyvät useita kertoja päivässä esim. wc- käyntien yhteydessä. Julkisissa wc- tiloissa ei oikein voi pestä itseään wc- käynnin jälkeen , ainoa minkä voi pestä on kädet. Kosteuspyyhkeitä voi tietysti käyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen suorasanaisuuttani...olen tällainen eikä sille voi mitään..ilmaisen itseäni todella suoraan."ei ole kaunis näky kenenkään alapäät..." Meidän emännän on, mutta ei toki esitellä pitkin kylänraittia. Viestisi kyllä ymmärretty, julkista alastomuuden esittelyä sopisi vältellä. Mainosmaailma vaan ei juuri keinoja kaihda, markkinatalous jyllää b-pysäkeilläkin.
- Anonyymi
Mainokset älyttömiä kuka laatii?? Jokainen osaa ostaa omaan tarpeeseen!!
- Anonyymi
No ei kyllä ärsytä yhtään.
- Anonyymi
Mainoksien teko lienee erityisen hauskaa puuhaa, koska melkein kaikki niissä hymyilee niin leveästi. Nykyisinhän kaiken pitäisikin olla hauskaa, ei tosielämää ollenkaan.
Ärsyttää se ylenmääräinen hauskuus, olen siitä pahoittanut mieleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainoksien teko lienee erityisen hauskaa puuhaa, koska melkein kaikki niissä hymyilee niin leveästi. Nykyisinhän kaiken pitäisikin olla hauskaa, ei tosielämää ollenkaan.
Ärsyttää se ylenmääräinen hauskuus, olen siitä pahoittanut mieleni.Tekopirteää touhua jossa halutaan luoda mielikuva siitä miten joku tuote, palvelu tuo ihmisille hyvinvointia, onnellisuutta, hyvää oloa.
- Anonyymi
Mitkä mainokset?
Katson kaikki mainoskavavien ohjelmat tallenteilta ja kelaan aina nuo markkinatiedotteet.
(Siis katsooko joku oikeesti noita "kaupallisia tiedotteita"?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3012638Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482521- 1211700
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181370
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301235PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691060
- 701000