Löytyykö Kuopiosta imu taitoista tervettä miestä Rauhalahti höyrysaunaan. olen 63v terve mies. Ikä toive 65 -- 80v
Tammi markkinat taasen
6
345
Vastaukset
- Anonyymi
Maanantaina tule yöksi hotelliin työ reissu oon kaksi vuorokautta. Tykkään imee oon ukm 65v
- Anonyymi
Hyi helevatta tuollaisia irstailijoita! Ilmoitan kylpylälle tuollaisesta touhusta ja toivottavasti jäätte kiinni. Kylpylän peseminen ei ole halpaa lystiä. Ja toivottavasti joudutte maksamaan!
- Anonyymi
Tuu huomenna päivällä klo 12.30 13 .00 torille. tuun Sektorin eteen ja partasen lihis kädessä.
Eppu 65v pipo päässä.- Anonyymi
Mutta älkää menkö kylpylään. Jäätte siellä tekemisistänne kiinni.
Täällä olisi imutaitoa. Mistä löytyy vanhempi isokalu mies kylään.
- Anonyymi
Ja kysele myös Heinolasta. Siellä on mahtikaluinen sonni!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741