Löytyykö Kuopiosta imu taitoista tervettä miestä Rauhalahti höyrysaunaan. olen 63v terve mies. Ikä toive 65 -- 80v
Tammi markkinat taasen
6
365
Vastaukset
- Anonyymi
Maanantaina tule yöksi hotelliin työ reissu oon kaksi vuorokautta. Tykkään imee oon ukm 65v
- Anonyymi
Hyi helevatta tuollaisia irstailijoita! Ilmoitan kylpylälle tuollaisesta touhusta ja toivottavasti jäätte kiinni. Kylpylän peseminen ei ole halpaa lystiä. Ja toivottavasti joudutte maksamaan!
- Anonyymi
Tuu huomenna päivällä klo 12.30 13 .00 torille. tuun Sektorin eteen ja partasen lihis kädessä.
Eppu 65v pipo päässä.- Anonyymi
Mutta älkää menkö kylpylään. Jäätte siellä tekemisistänne kiinni.
Täällä olisi imutaitoa. Mistä löytyy vanhempi isokalu mies kylään.
- Anonyymi
Ja kysele myös Heinolasta. Siellä on mahtikaluinen sonni!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4236111- 875450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484434- 543986
- 743924
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33596SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1873522Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky703239- 432299