Kellään kokemuksia Takaisinperintä.fi pikavippien takaisinperinnästä? Ovatko oikeasti saaneet vanhoista pikavipeistä ylisuuria korkoja takaisin ja kauanko kestänyt?
Takaisinperintä.fi kokemuksia
39
1608
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on 33 % rahastus. Käyttää hyväksi toisen ahdinkoa.
- Anonyymi
Höpö höpö. ottavat palkkion vain jos palautusta tulee,muutoin maksuton asiakkaalle. Pari viikkoa sitten minun asiat jätin heidän hoidettavaksi.
- Anonyymi
On saanut hoidettua.. Suosittelen kuitenkin Suomen Juristit Oy
tutustu velkaneuvoja.com
He hoitivat omat velkani - Anonyymi
Tai liity FB ryhmä Velallisten tukiryhmä VTR.. Siellä osaavat neuvoa.
- Anonyymi
Ainakin omistaja käärii voittoa lähes miljoonan
- Anonyymi
Onni Sarmaste liittyy tähän pajaan jotenkin.
- Anonyymi
Ei liity.. Takaisinperintä on Olli-Matti Korhonen
- Anonyymi
Oon kyllä nähnyt juttua Onni Sarmasteesta ja sen takaisinperinnästä. Mitä Heikkinen voisi tehdä Sarmasteen miljoonaveloille? Voisiko hakea velkasaneerausta kaverihintaan?
- Anonyymi
Suurin osa noista vippifirmoista on lopetettu/ alasajettu. Ei niillä ole mitään rahaa mitä periä.
- Anonyymi
Ei niitä niiltä vippifirmoilta peritä, vaan siltä perintätoimistolta joka velan on ostanu.
- Anonyymi
Korhonen hoitaa minun asiaa. Takaisin olen jo jotakin saanut, ja uosta useampu tuhat euroa poistettu. Loput asiat etenee oikeuden päätettäväksi aikanaan. Ehdottomasti suosittelen. 33% on aika pieni maksu avusta minkä sieltä saa
- Anonyymi
Milloin laitoit asian vireille? Kiinnostaisi tietää minkä verran näissä about kestää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin laitoit asian vireille? Kiinnostaisi tietää minkä verran näissä about kestää..
Hei, minua kiinnostaa myös että milloin on asiasi laitettu vireille? itse odotan yhä lisätietoja miten tapaukseni etenee. Otin heihin yhteyttä joulukuussa.
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi tietää milloin laitoit asian vireille? Antoiko mitään väliaika tietoja tai mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tietää milloin laitoit asian vireille? Antoiko mitään väliaika tietoja tai mitään?
Ei mitään. Laskutus vaan pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Laskutus vaan pyörii.
Niin mikä laskutus? Eivätkö laskuta vasta kun homma on ohi?
- Anonyymi
Kauan kesti ennen ensimmäistä maksua? Marraskuussa laitettiin asiat vireille, sen jälkeen ollut aika hiljaista..
ettei tämäkin olisi jokin kusetus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan kesti ennen ensimmäistä maksua? Marraskuussa laitettiin asiat vireille, sen jälkeen ollut aika hiljaista..
ettei tämäkin olisi jokin kusetusNiinpä. Jos sanoo jotain ääneen niin voiko siitäkin tulla syyte?
- Anonyymi
Kertoisitko meille hieman tarkemmin missä aikataulussa asiat etenivät ja miten koit palvelun kaikkiaan? Saitko mitään väliaikatietoja tai tuliko sieltä jokin ehdotelma että miten ovat asian sumplineet? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko meille hieman tarkemmin missä aikataulussa asiat etenivät ja miten koit palvelun kaikkiaan? Saitko mitään väliaikatietoja tai tuliko sieltä jokin ehdotelma että miten ovat asian sumplineet? :)
7 kuukautta sitten laitettu itsellä vireille, ainut kommentti mitä oen saanut on että selvityksessä velkojien kanssa. Että ei mitään pikaista tiliä kannata odotella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu vuosi mennyt ja oikeuden päätöksiä odotellaan viimesistä. Aikaa vie, mutta on kyllä kannattanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helmikuussa laitoin asiasta heille tietoa. Huhtikuussa tuli ensimmäiset palautukset ja uosta poistui noin 4 tuhatta. Heinäkuussa kyselin että mikä tilanne, silloin tuli tieto että etenee oikeuteen loput. Jonot siellä 6-9 kk. Piakkoin pitäisi vastauksia tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasinkin jo tuosta ajasta aikaisempaan. Olen kokenut tämän kyllä hyvänä, perään on saanut kysellä, et hei missä mennään, mutta vastaavat kyllä. Asiakkaita taitaa olla jonoksi asti. Palautuksista ottivat sen 33% päältä jo loput tuli tilille. Odotan kyllä mielenkiinnolla oikeuden päätöksiä, koska asiaa ei lähdetä viemään eteenpäin jos siinä ei mitään hämärä korkoja ja kuluja ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasinkin jo tuosta ajasta aikaisempaan. Olen kokenut tämän kyllä hyvänä, perään on saanut kysellä, et hei missä mennään, mutta vastaavat kyllä. Asiakkaita taitaa olla jonoksi asti. Palautuksista ottivat sen 33% päältä jo loput tuli tilille. Odotan kyllä mielenkiinnolla oikeuden päätöksiä, koska asiaa ei lähdetä viemään eteenpäin jos siinä ei mitään hämärä korkoja ja kuluja ole
Oliko näitä Kontioperintä/West Star, jotka lähti käräjille? Itsellä ainakin niitä lähdettiin käräjöimään. Ne ei ollut ilmeisesti aikoinaan todisteellisesti ilmoittanut oikeuden päätöksiä ja takaisinsaanti sen takia edelleen mahdollista. Mulla vuosia vanhoja juttuja nää, jotka jo ajat sitten maksettu pois. Ajattelin vaan kokeilla, kun ei pitäisi olla mitään hävittävääkään…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu vuosi mennyt ja oikeuden päätöksiä odotellaan viimesistä. Aikaa vie, mutta on kyllä kannattanut!
Kirjoittaako Korhonen itse näitä kommentteja tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko näitä Kontioperintä/West Star, jotka lähti käräjille? Itsellä ainakin niitä lähdettiin käräjöimään. Ne ei ollut ilmeisesti aikoinaan todisteellisesti ilmoittanut oikeuden päätöksiä ja takaisinsaanti sen takia edelleen mahdollista. Mulla vuosia vanhoja juttuja nää, jotka jo ajat sitten maksettu pois. Ajattelin vaan kokeilla, kun ei pitäisi olla mitään hävittävääkään…
Kyllä. Pari muuta suostui sopimaan muuten. Ei siinä kyllä mitään häviä. Itse ajattelin, että jos siellä jotakin on, niin ainakin jää ne laittomat korot ja kulut pois. Kieltämättä tuo alku jo helpotti aika paljo tilannetta.
- Anonyymi
Googlatkaa Lakiasiaintoimisto Heikkilä niin saatte keskusteluja joissa kerrotaan miten Heikkilä laskuttaa ennakkoon ja asiakkaat joutuivat itse maksumiehiksi!
- Anonyymi
Joo. Asiakkaat joutuivat maksamaan vippiyhtiölle enemmän kuin heidän ”saatava” oli. Hyvää työtä lakitoimistolta!
- Anonyymi
Onko Korhonen se vanha venkula?
- Anonyymi
Polkasitteko miinaan?😂😂
- Anonyymi
Älä lyö lyötyä. Korhonen kuppaa? Historia toistaa itseään?
- Anonyymi
Velallisten tukiryhmän "asiantuntija" pitää velallisia lypsylehminään eli pyytää avustaan pimeästi 20 prosenttia palautuksesta. Kun ei onnistu niin lyö hanskat tiskiin ja lähettää juristille joka ei saa mitään aikaan.
- Anonyymi
Hyvin hoitunut omat asiani kyseisessä ryhmässä. Yksi siellä auttoi ja maksoin kyllä palautuksista, mutta oli vapaaehtoista. En olisi ominaan pystynyt /jaksanutv hoitaa, joten ei valittamista
- Anonyymi
Siitä nappaa itelleen aika hyvät lisätulot verottomana jos pimeenä hommana pyörittää. Tuokin kannattaisi hoitaa ihan laillisesti, olipa vapaaehtonen maksu tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä nappaa itelleen aika hyvät lisätulot verottomana jos pimeenä hommana pyörittää. Tuokin kannattaisi hoitaa ihan laillisesti, olipa vapaaehtonen maksu tai ei.
Ajattelin ilmoittaa verottajalle hänestä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Kolme ja puoli kuukautta olen odottanut siellä yhden muka kaiken tietävän apua bondoran asiassa. Jatkuvia turhia lupauksia tulee auttamisesta vähän väliä mutta sitten aina vetoaa johonkin miksi ei ole ehtinyt mitään tekemään. Taitaa olla bondoran kätyri itse. Harmittaa kun olen hänelle antanut omia tietojani lainkaan.
- Anonyymi
Mitä oletit, että hoitavat juttusi muutamassa päivässä? Tuon ryhmän kokoon nähden sielä on aika vähän ihmisiä jotka oikeasti tietävät ja osaavat auttaa. Voithan aina palkata juristin hoitamaan käräjien kautta juttuasi, niin voit kertoa sen jälkeen tuon kolme ja puoli kuukautta vielä kolmella. Itse hoidan juttujani takaisinperintä.fi kautta. Kahden kuukauden aikana yksi asia viety oikeuteen ja loput vasta työn alla, jos tämän vuoden aikana ratkeaa niin ihme on sekin. Ei näissä asioissa kannata edes lähteä tavoittelemaan mitään pikavoittoja.
- Anonyymi
Eikä pitäisi luvata turhaan että katson heti huomenna kun mitään ei kuitenkaan tapahdu. Ihan turha ryhmä.
- Anonyymi
Omasta mielestäni todella hyvä ryhmä. Löytää todella paljon tietoa, jos jaksaa vaan kaivella tai käyttää hakutoimintoa. Sielä sentään keskustelut pysyvät asiallisena ja yleensä saa vastauksen kysymykseen ilman turhaa v*ittuilua tai moralisointia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886