En ymmärrä miksi maksamme x2 tämän veron. minä en kerkee katsoa tv, tä. Ja varsinkaan yleä, vaimo katsoo salattu elämän satunnaisesti. Radiossa soi suomi pop.
Miksi maksetaan turhasta.
Ylen veromaksu.
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
TV LUPAMAKSUT POISTETTIIN,JA PAKKOMAKSU TULI TILALLE JUURIKIN SIKSI KUN KUSTANNUKSET PAISUIVAT,KUN PIKKUPOMOJA OLI KYMMENITTÄIN. MAKSUMUURIN TAAKSE NIIN SAATAISIIN SEKIN PUOLI MILJARDIA KULUTUKSEEN.
- Anonyymi
Lupamaksut poistettiin kun lintsareiden määrä kasvoi liian suureksi.
- Anonyymi
Todistaa vaan sen,ettei haluta maksaa pääasiassa uusinnoista koostuvia ohjelmia. Riittävä tiedonsaanti pystyttäisiin hyvin toimittamaan puolet halvemmalla. Parhaillaankin Jokaiselta ylen tv-kanavalta tulee uusintoija,vieläpä moninkertaisia uusintoja.
- Anonyymi
JOHTAJA SYÖ ENEMMÄN KUIN TIENAA SYÖTTÖ PORSAS KUULEMMA YLELL HISSIT UUSITAAN KOSKA JOHTAJAA NE EI JAKSA LIIKUTTAA 20 MILJOONAN HISSI REMONTTI TULEE.
- Anonyymi
Minä katson TV7 parasta ohjelmaa eikä maksa mitään,minä tosin maksan vapaaehtoisesti että hyvät ohjelmat tulee jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841