Jos haluaa tietää missä Yhdysvalloissa mennään on tämä syytä katsella.
https://youtu.be/3CMe3UN2bWs?si=S0XcTTElxTknCh1_
Selkokieliset uutiset
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vitut
- Anonyymi
Ehdottomasti ei kannata katsella eikä kuunnella kuunnella näitä, jos osaa lukea ja todellisuus kiinnostaa.
- Anonyymi
Ilman muuta kannattaa olla katsomatta jos haluaa elää valheessa ja kuunnella vain toisen osapuolen propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta kannattaa olla katsomatta jos haluaa elää valheessa ja kuunnella vain toisen osapuolen propagandaa.
Toisen puolen propagandaa, missä kuplassa elät luetko/ kuunteletko tosiaan vain yhden osapuolen propagandaa, kannattaa tutustua siihen toiseenkin puoleen maailmankuvasi avartuu näin tehdessäsi eivätkä asiat näytä enää niin mustavalkoisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen puolen propagandaa, missä kuplassa elät luetko/ kuunteletko tosiaan vain yhden osapuolen propagandaa, kannattaa tutustua siihen toiseenkin puoleen maailmankuvasi avartuu näin tehdessäsi eivätkä asiat näytä enää niin mustavalkoisilta.
Itse seuraan laajalla otannalla mediaa, kaikkia osapuolia.
Suomen media nykyään on propagandaa pahimmasta päästä, siitä huolimatta seuraan sitäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse seuraan laajalla otannalla mediaa, kaikkia osapuolia.
Suomen media nykyään on propagandaa pahimmasta päästä, siitä huolimatta seuraan sitäkin.Kerro ihmeessä jokin esimerkki tästä suomalaisesta propagandasta. Olen luullut että vain venäjä sitä harrastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä jokin esimerkki tästä suomalaisesta propagandasta. Olen luullut että vain venäjä sitä harrastaa.
Lähes kaikki Venäjä uutisointi Suomessa on viimeiset kaksikymmentä vuotta vähintään ollut propagandaa.
Lähes kaikki Trump uutisointi on ollut propagandaa.
Covid rokotteet olivat ennen näkemätön propagandakamppanja, tässä välissä haluan onnitella kaikkia jotka eivät ottaneet piikkiä, olette ainutlaatuisia ihmisiä, kestitte sen paineen ja pakotuksen loppuun asti.
Ilmastomuutosuutisointi on myös propagandaa, ei tarvi kovin montaa päivää asiaan perehtyä kun selviää ettei hiilidioksidi korreloi menneisyydessä mitenkään vallinneiden lämpötilojen kanssa.
Jos olet jotenkin vastaan listaustani suomessa vallitsevasta propagandasta, otan osaa, propaganda kohdallasi on toiminut, saatat kuvitella omaavasi itse kyseiset mielipiteet mutta asia ei ole näin, propaganda on laji jossa mielipide ujutetaan niin salakavalasti että luulet keksineesi sen itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki Venäjä uutisointi Suomessa on viimeiset kaksikymmentä vuotta vähintään ollut propagandaa.
Lähes kaikki Trump uutisointi on ollut propagandaa.
Covid rokotteet olivat ennen näkemätön propagandakamppanja, tässä välissä haluan onnitella kaikkia jotka eivät ottaneet piikkiä, olette ainutlaatuisia ihmisiä, kestitte sen paineen ja pakotuksen loppuun asti.
Ilmastomuutosuutisointi on myös propagandaa, ei tarvi kovin montaa päivää asiaan perehtyä kun selviää ettei hiilidioksidi korreloi menneisyydessä mitenkään vallinneiden lämpötilojen kanssa.
Jos olet jotenkin vastaan listaustani suomessa vallitsevasta propagandasta, otan osaa, propaganda kohdallasi on toiminut, saatat kuvitella omaavasi itse kyseiset mielipiteet mutta asia ei ole näin, propaganda on laji jossa mielipide ujutetaan niin salakavalasti että luulet keksineesi sen itse.Listasi on pelkästään sinun henkilökohtaisia väitteitä, en näe siinä yhtään konkreettista esimerkkiä. Ei ainakaan minua ole painostettu covid rokotteiden ottamiseen, mistähän olet keksinyt väitteesi? Minkälaista propagandaa esimerkiksi Trumpista on levitetty suomessa, siis sellaista mitä ei ole voinut nähdä amerikkalaisista tiedotusvälineistä. Vai oletko ainoa joka tietää totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listasi on pelkästään sinun henkilökohtaisia väitteitä, en näe siinä yhtään konkreettista esimerkkiä. Ei ainakaan minua ole painostettu covid rokotteiden ottamiseen, mistähän olet keksinyt väitteesi? Minkälaista propagandaa esimerkiksi Trumpista on levitetty suomessa, siis sellaista mitä ei ole voinut nähdä amerikkalaisista tiedotusvälineistä. Vai oletko ainoa joka tietää totuuden.
Otan osaa, sinun tapauksessasi mitään ei ole tehtävissä.
- Anonyymi
Ei kannata seurata ainakaan youtu.be siellä häärivät kaikki mahdolliset salaliittoteoreetikot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464138- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 82821
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786