Lellikit esillä messuilla

Anonyymi-ap

Kai he saivat siitä muutaman satkun kun lonkero oli saanut oman urheilijanssa paikalle . Ethän vaan hallintovaliokunnan pj suosi omaasi näin näkyvästi törkeää toimintaa

19

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoista... meinaan vaan että kyllä lonkero on loukannut jonkun miehistä? itsetuntoa aika syvältä kun katkeruus paistaa kuuhun asti.

• Anonyymi

Lonkero? Mikä ihme lonkero... kenen itsetuntoa on loukattu. Tosi epäselvää.

• Anonyymi

On kyllä alhaista toimintaa järjestöpääliköltä ja hallitusjäseneltä joka on varapuheenjohtaja sekä hallintovaliokunnan PJ

• Anonyymi

Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää

🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.

Huutonaurua 😂😂😂

Tää on tosiaan avun tarpeessa. Toki ehkä terapia on aloitettu koska ei ole itse aloittanut ketjua hetkeen. Edellisestä jo pari viikkoa ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Tosi rumaa. Ja ei hyväksyttävää. Markkinoida nyt judoa, hullun hommaa. Mun mielestä ei kannata koska siitä on haittaa jos markkinoi judoa, tai sitten joku voi hyötyä, mistä on myös suuresti harmitusta.

• Anonyymi

Nonni. Nokian vihaaja taas vauhdissa. Ootko mahdollisesti hänen ex joka ei katkeruudeltaan pääse elämässä eteenpäin? Jätä nyt se Tuija rauhaan, kukaan ei jaksa sun vikinää kuunnella.

• Anonyymi

Surullista jos jos tämä on toiminta kulttuuri hallituksessa ja järjestöpääliköllä

• Anonyymi

Surullista on se, että jatkat omaan aloitukseen edelleen vastaamista.

• Anonyymi

On kyllä, toimintakulttuurissa vikaa... että osallistutaan messuille... Mitä seuraavaksi? Varmaan että ylipäätään "osallistutaan" :)

• Anonyymi

Mikä on hinta/ hyötysuhde kun väkeä on kuin pipoa judoliiton standilla?
      Kalliit viikonloppulisät.

• Anonyymi

Hyvä huomio! Olisi hyvä toimia kuten sinä, eli pysyä kotona sohvalla urputtamassa. Sehän on tunnetusti edullista. Ja tuo hyvin lajia tunnetuksi....

• Anonyymi

Tottahan tuo on, että tietyt urheilijat noissa pyörii. Onko se sitten tarkoituksellista vai ei niin siihen en ota kantaa.

• Anonyymi

Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.

Nyt käsitit väärin. Ei täällä pidä puhua muuta kuin p**kaa lajin parissa toimivista. Mitään hyvää eivät ole saaneet aikaan. Ja jos ovatkin, se on ollut vahinko.

• Anonyymi

En tiedä, millä perusteella tuonne on urheilijat valittu, mutta veikkaan kyllä ihan perinteistä käsi pystyyn, jos kiinnostaisi -menetelmää. Enkä kyllä usko, että tuosta on urheilijoille myöskään maksettu.

• Anonyymi

Täytyypä kysyä oliko noin. Ei ainakaan viimeksi ollut siellä Olympiastadionilla, missä saatiin ihan valtakunnallista TV-aikaa.

• Anonyymi

Just näi. Kyllä siell olis pitäny olla se teijän seuran Pena. Kaljakeissi mukaan vaan nii olis viihtyny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70