Lellikit esillä messuilla

Anonyymi-ap

Kai he saivat siitä muutaman satkun kun lonkero oli saanut oman urheilijanssa paikalle . Ethän vaan hallintovaliokunnan pj suosi omaasi näin näkyvästi törkeää toimintaa

19

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoista... meinaan vaan että kyllä lonkero on loukannut jonkun miehistä? itsetuntoa aika syvältä kun katkeruus paistaa kuuhun asti.

• Anonyymi

Lonkero? Mikä ihme lonkero... kenen itsetuntoa on loukattu. Tosi epäselvää.

• Anonyymi

On kyllä alhaista toimintaa järjestöpääliköltä ja hallitusjäseneltä joka on varapuheenjohtaja sekä hallintovaliokunnan PJ

• Anonyymi

Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää

🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.

Huutonaurua 😂😂😂

Tää on tosiaan avun tarpeessa. Toki ehkä terapia on aloitettu koska ei ole itse aloittanut ketjua hetkeen. Edellisestä jo pari viikkoa ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Tosi rumaa. Ja ei hyväksyttävää. Markkinoida nyt judoa, hullun hommaa. Mun mielestä ei kannata koska siitä on haittaa jos markkinoi judoa, tai sitten joku voi hyötyä, mistä on myös suuresti harmitusta.

• Anonyymi

Nonni. Nokian vihaaja taas vauhdissa. Ootko mahdollisesti hänen ex joka ei katkeruudeltaan pääse elämässä eteenpäin? Jätä nyt se Tuija rauhaan, kukaan ei jaksa sun vikinää kuunnella.

• Anonyymi

Surullista jos jos tämä on toiminta kulttuuri hallituksessa ja järjestöpääliköllä

• Anonyymi

Surullista on se, että jatkat omaan aloitukseen edelleen vastaamista.

• Anonyymi

On kyllä, toimintakulttuurissa vikaa... että osallistutaan messuille... Mitä seuraavaksi? Varmaan että ylipäätään "osallistutaan" :)

• Anonyymi

Mikä on hinta/ hyötysuhde kun väkeä on kuin pipoa judoliiton standilla?
      Kalliit viikonloppulisät.

• Anonyymi

Hyvä huomio! Olisi hyvä toimia kuten sinä, eli pysyä kotona sohvalla urputtamassa. Sehän on tunnetusti edullista. Ja tuo hyvin lajia tunnetuksi....

• Anonyymi

Tottahan tuo on, että tietyt urheilijat noissa pyörii. Onko se sitten tarkoituksellista vai ei niin siihen en ota kantaa.

• Anonyymi

Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.

Nyt käsitit väärin. Ei täällä pidä puhua muuta kuin p**kaa lajin parissa toimivista. Mitään hyvää eivät ole saaneet aikaan. Ja jos ovatkin, se on ollut vahinko.

• Anonyymi

En tiedä, millä perusteella tuonne on urheilijat valittu, mutta veikkaan kyllä ihan perinteistä käsi pystyyn, jos kiinnostaisi -menetelmää. Enkä kyllä usko, että tuosta on urheilijoille myöskään maksettu.

• Anonyymi

Täytyypä kysyä oliko noin. Ei ainakaan viimeksi ollut siellä Olympiastadionilla, missä saatiin ihan valtakunnallista TV-aikaa.

• Anonyymi

Just näi. Kyllä siell olis pitäny olla se teijän seuran Pena. Kaljakeissi mukaan vaan nii olis viihtyny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3691
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1638
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1395
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1272
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1068
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1021
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1018
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      121
      952
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      785
    Aihe