Kai he saivat siitä muutaman satkun kun lonkero oli saanut oman urheilijanssa paikalle . Ethän vaan hallintovaliokunnan pj suosi omaasi näin näkyvästi törkeää toimintaa
Lellikit esillä messuilla
19
701
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista... meinaan vaan että kyllä lonkero on loukannut jonkun miehistä? itsetuntoa aika syvältä kun katkeruus paistaa kuuhun asti.
- Anonyymi
Lonkero? Mikä ihme lonkero... kenen itsetuntoa on loukattu. Tosi epäselvää.
- Anonyymi
On kyllä alhaista toimintaa järjestöpääliköltä ja hallitusjäseneltä joka on varapuheenjohtaja sekä hallintovaliokunnan PJ
- Anonyymi
Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tuota ole aikasemmin tajunnut mutta nyt kun tuon kerrot niin noinhan se on jo muutaman vuoden ollut, rumaa ja ei hyväksyttävää
🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 Aloitan ketjun ja vastailen itse itselleni 🤣🤣 Olen katkera ja voin huonosti.
Huutonaurua 😂😂😂
Tää on tosiaan avun tarpeessa. Toki ehkä terapia on aloitettu koska ei ole itse aloittanut ketjua hetkeen. Edellisestä jo pari viikkoa ainakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Tosi rumaa. Ja ei hyväksyttävää. Markkinoida nyt judoa, hullun hommaa. Mun mielestä ei kannata koska siitä on haittaa jos markkinoi judoa, tai sitten joku voi hyötyä, mistä on myös suuresti harmitusta.
- Anonyymi
Nonni. Nokian vihaaja taas vauhdissa. Ootko mahdollisesti hänen ex joka ei katkeruudeltaan pääse elämässä eteenpäin? Jätä nyt se Tuija rauhaan, kukaan ei jaksa sun vikinää kuunnella.
- Anonyymi
Surullista jos jos tämä on toiminta kulttuuri hallituksessa ja järjestöpääliköllä
- Anonyymi
Surullista on se, että jatkat omaan aloitukseen edelleen vastaamista.
- Anonyymi
On kyllä, toimintakulttuurissa vikaa... että osallistutaan messuille... Mitä seuraavaksi? Varmaan että ylipäätään "osallistutaan" :)
- Anonyymi
Mikä on hinta/ hyötysuhde kun väkeä on kuin pipoa judoliiton standilla?
Kalliit viikonloppulisät.- Anonyymi
Hyvä huomio! Olisi hyvä toimia kuten sinä, eli pysyä kotona sohvalla urputtamassa. Sehän on tunnetusti edullista. Ja tuo hyvin lajia tunnetuksi....
- Anonyymi
Tottahan tuo on, että tietyt urheilijat noissa pyörii. Onko se sitten tarkoituksellista vai ei niin siihen en ota kantaa.
- Anonyymi
Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asia ei kiinnosta ketään. Jos 30 koulua on esittänyt kiinnostuksensa ottaa koulujudo heille niin eihän sellainen tietenkään ole mitään.
Nyt käsitit väärin. Ei täällä pidä puhua muuta kuin p**kaa lajin parissa toimivista. Mitään hyvää eivät ole saaneet aikaan. Ja jos ovatkin, se on ollut vahinko.
- Anonyymi
En tiedä, millä perusteella tuonne on urheilijat valittu, mutta veikkaan kyllä ihan perinteistä käsi pystyyn, jos kiinnostaisi -menetelmää. Enkä kyllä usko, että tuosta on urheilijoille myöskään maksettu.
- Anonyymi
Täytyypä kysyä oliko noin. Ei ainakaan viimeksi ollut siellä Olympiastadionilla, missä saatiin ihan valtakunnallista TV-aikaa.
- Anonyymi
Just näi. Kyllä siell olis pitäny olla se teijän seuran Pena. Kaljakeissi mukaan vaan nii olis viihtyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020