Miten voin kuvailla sanoin jollekkin suihin ottamista? olen siis nainen ja minulta on kysytty miltä se tuntuu ja pyydetty kuvailemaan. en tiedä miten kuvailisin ja TARVITSEN APUA
Miten kuvailla suihinottamista
Anonyymi-ap
1
530
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sen itse kuvailisin...?
Varmaan niin että se tuntuu ihanalta kun saa lämpöisen terskan huulille ja alkaa pikku hiljaa ottamaan sitä syvemmälle suuhun alkaa itselläkin tuntua alakerrassa ja se kun kalu sykkii suussa se on kokeilun arvoista ja loppu on ihanaa kun tuntee sen kuntoinen nauttii ja alkaa tulemaan lämmintä nestettä suuhun. Aivan mahtavaa...
Näin sen itse kuvailisin jotenkin miehenä:D monesti kokenut ja vaikee kuvailla ite koettava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821