Henkilökohtainen mielipide mitä ei ole syytä tehdä paikkakunnalla Joutsa. Ensin jos satut jotain ajattelemiseen syyllistyvän ja satut jostain 9jotain mieltä olemaan voin antaa hyvän neuvon pidä asia omana tietonasi asiasta ,että olet johonkin ajatteluksi oletetavaan syyllistynyt ja jotain ajatellut ja mielipiteitä tuuminut. Parasta pitää asiat omana tietona etkä ole mitään mieltä etkä kykene edes ajatteluun kykenevä. Siis neuvon pidä oman etusivu vuoksi turpa kiinni. Säästyt paljolta. Tämä tässä en viitsi kertoa enempää mitä olen todennut.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Miksi pitäis toisille kertoa ? Vain typerä kertoooooooooo ja kiusaa toisia kertomallaan
- Anonyymi
TYPERÄon hän ,joka haluaa salata ja olla puhumatta omien tuttujen ja kavereittensa,ei päivän valoa kestävistä asioista
- Anonyymi
Sepä se , ei pidä toisen tekemisitä tai olemisesta mölistä julkisesti .
- Anonyymi
😃😃
- Anonyymi
En viitti käydä torikahviossa enkä Joutsan ABC:llä, kun siellä aina samat juorut istuu ja seuraa vaan katseella ketä asiakkaita sinne vaan tulee. Pysysvätte poissa, tekevätte vaan haittaa yrittäjälle.
- Anonyymi
Aloittajan mielipiteellähän ei ole mitään väliä . Joten salaus on viisasta niin ei leimata kaiken kurjuuden tullessa ilmi .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405