Voi kun tietäisin mitä

Anonyymi-ap

Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?

51

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekoilen ainakin sun aikana, niin että vaikutan varmaan vihaiselta ä.

• Anonyymi

Välissä olet kyllä vähän vauhdikkaan oloinen. Vai oletko aina kova puhumaan ja sosiaalinen. Mutta tiedät mitä tarkoitan eikä se koske IRL. 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välissä olet kyllä vähän vauhdikkaan oloinen. Vai oletko aina kova puhumaan ja sosiaalinen. Mutta tiedät mitä tarkoitan eikä se koske IRL. 🥺

Hmm siis ei koske irl? 🤔 Mitä meinaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm siis ei koske irl? 🤔 Mitä meinaat?

Mieti edelleen sitä mitä meinaan. Pyysit joskus anteeksikin sitä mutta silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti edelleen sitä mitä meinaan. Pyysit joskus anteeksikin sitä mutta silti

Tiuskaisin sulle? Jos sitä meinaat niin tosiaan ei liittynyt suhun. Sulle en suuttuisi koskaan mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiuskaisin sulle? Jos sitä meinaat niin tosiaan ei liittynyt suhun. Sulle en suuttuisi koskaan mistään.

Esitä lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitä lisää

Mies tietää miksi suutuin, minuun sattui se tieto ja pyysin myös anteeksi.
        -sivusta-

• Anonyymi

Mikä toinen puoli?

• Anonyymi

Kyllä sinä tiedät 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät 😔

No en kyllä tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät 😔

Mikäs vika minun takapuolessa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs vika minun takapuolessa on?

Älä jaksa

• Anonyymi

Minulla on vain yksi puoli.
      t. Mussu

• Anonyymi

J̌ekyll ja Hyde

• Anonyymi

Haluaisin ihmisen joka olisi luonnostaan hellä ja luulin että sinä olet. Siksi rakastuin, mutta et sinä sitä täysin ole ja tarkoitan sitä kaikella sillä muulla mitä on tapahtunut

• Anonyymi

Millä ihmeen muulla?? En ymmärrä.

• Anonyymi

Olen hellä, mutten pehmeä. Miehen pitää olla kova oikeissa paikoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hellä, mutten pehmeä. Miehen pitää olla kova oikeissa paikoissa.

Etkö todella ajattele mitään muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö todella ajattele mitään muuta

Taidat olla sinä joka ajattelit nyt vain sitä yhtä asiaa. Sanon, että miehen pitää olla jämäkkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla sinä joka ajattelit nyt vain sitä yhtä asiaa. Sanon, että miehen pitää olla jämäkkä.

Jämäkkä missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jämäkkä missä?

Vaikka siinä, että nainen ei kävele hänen yli. Naiset ei oikeasti halua miestä joka tekee kaiken mitä he haluavat. Semmoinen mies on käsinukke. Onhan se jämäkkyys toki muutakin. Sitä, että osaa ja uskaltaa tehdä vaikeita päätöksiä. Jos naapurin Putte vaikka päättää hyökätä tänne, niin kyllä siinä tarvitaan jämäköitä miehiä eikä hellyyttä. Miehestä voi siis löytyä kumpaakin. Listä on pitkä. Oliko tarpeeksi rautalangasta 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka siinä, että nainen ei kävele hänen yli. Naiset ei oikeasti halua miestä joka tekee kaiken mitä he haluavat. Semmoinen mies on käsinukke. Onhan se jämäkkyys toki muutakin. Sitä, että osaa ja uskaltaa tehdä vaikeita päätöksiä. Jos naapurin Putte vaikka päättää hyökätä tänne, niin kyllä siinä tarvitaan jämäköitä miehiä eikä hellyyttä. Miehestä voi siis löytyä kumpaakin. Listä on pitkä. Oliko tarpeeksi rautalangasta 😁

Saa olla mielipiteitä mutta sovinisti ei tarvitse olla. ”Nainen ei kävele hänen yli” 😏 eli alistat naista ja haluat sanoa viimeisen sanan. Ei tossukka tarvitse olla mutta aikuismainen pitäisi pystyä olemaan. Eli osata KESKUSTELLA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa olla mielipiteitä mutta sovinisti ei tarvitse olla. ”Nainen ei kävele hänen yli” 😏 eli alistat naista ja haluat sanoa viimeisen sanan. Ei tossukka tarvitse olla mutta aikuismainen pitäisi pystyä olemaan. Eli osata KESKUSTELLA

Minä luulen, että sinun keskustelutyylisi on enemmän väittelyhakuisuutta ja vastakkainasettelua, koska sinulla on joku agenda ja se haisee feminismiltä. Kyllä nainen voi tuntea olonsa turvalliseksi miehen maskuliinisessa energiassa, eikä se väärin ole. Monille se kelpaa. Eikä sekään tarkoita, etteikö asioista voisi keskustella. Hanki satisfyer ennemmin jos ei mies kiinnosta 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen, että sinun keskustelutyylisi on enemmän väittelyhakuisuutta ja vastakkainasettelua, koska sinulla on joku agenda ja se haisee feminismiltä. Kyllä nainen voi tuntea olonsa turvalliseksi miehen maskuliinisessa energiassa, eikä se väärin ole. Monille se kelpaa. Eikä sekään tarkoita, etteikö asioista voisi keskustella. Hanki satisfyer ennemmin jos ei mies kiinnosta 😄

Oletpa hauska. Sitäkö varten otetaan mies että tarpeet saa tyydytettyä.

• Anonyymi

Käsittelemättömät traumat. Triggeröidyn helposti.

• Anonyymi

Mulla täysin sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla täysin sama.

Meidän täytyisi jutella kahdestaan. Molemmat härkkii toisten traumoja/haavoja auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän täytyisi jutella kahdestaan. Molemmat härkkii toisten traumoja/haavoja auki.

Kyllä mä en naisena jaksais turhia lässyttää. Se on rakkautta tai sitten ei. Minä kyllä kerron kun lopetan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin totta, että puhuminen auttaa.

Sivusta

• Anonyymi

Mene terapiaan.

• Anonyymi

Yksi syy on se että kun rakastan, en halua menettää.

• Anonyymi

Olen kovasti tunteva nainen, hyvässä ja pahassa.

• Anonyymi

Kysy ihmiseltä itseltään saadaksesi varman vastauksen

• Anonyymi

Mikä toinen puoli? Pitäisi vähän avata?

• Anonyymi

Pimeä puoli. Pikku rikollinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimeä puoli. Pikku rikollinen

Et ole ihan päivittänyt tietojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ihan päivittänyt tietojasi.

+40 pikku rikollinen.
        Anna mun kaikki kestää, haloo.

• Anonyymi

Niin, naisen asiaa.....

Koitumiansa

• Anonyymi

Se on kapinaa.

• Anonyymi

Joku voisi sanoa minustakin noin ja on sanonutkin.
      Minulla on sellainen häiriö. Olen pahoillani. Se johtuu traumoista. Lähestyminen tarkoittaa minulle ristiriitaisia tunteita. Tällainen ympäristö aktivoi minussa turvattomuuden tunteita. Turvattomuus aiheuttaa torjuntaa. En osaa toimia sellaisissa tilanteissa. Kompensoin tilanteita aina jotenkin.

Kuitenkin jos minusta välitetään aidosti ja voin avata sydämeni, olen täynnä vilpittömiä, aitoja ja lämpimiä tunteita. Tuo kaikki vaatii yleensä aikaa. Ymmärtäisin täysin ihmistä, joka haluaa vain selkeän ihmisen ja ennalta -arvattavia reaktioita. Minulta niitä saa vain jos tuntee hyvin minut.

• Anonyymi

Mikä tässä niin ihmeellistä on? Monet naiset on kovia kuin timantit, asenteet on piirua.. Eli what's the fuzz? 🐱

• Anonyymi

Minussa hänen kovuus ja ehdottomuus vaikuttaa kuoreen menemistä. Tahtoisin jotenkin pehmittää niitä alueita, mutta ehdin vetäytyä ennen kuin lämpö pääsee virtailemaan.

• Anonyymi

En tarkoittanut niin, ok. Taas mennään. Nyt mä lähden.

• Anonyymi

Olenkin. Ja minä kuvittelen sinut tarpeeksi hiljaiseksi puhujaksi minulle. Etkä käy käsiksi ollenkaan. Enkä minäkään sinuun. Vain hyvällä,"halaustyyliiin" se voisi olla kotonakin.

Vain me kaksi.

Unelmia minulla riittää tästä asumisesta.

Mutta niistä myöhemmin lisää.

• Anonyymi

Kaikilla on pimeä puoli....... Normot ei vaan halua tunnustaa sitä 😈😈😈

• Anonyymi

Oli kaksonen.

• Anonyymi

Mikä toinen puoli?

• Anonyymi

Se toinen puoli koskee turvallisuuden tunnetta. Olen ehkä ylireagoinut joskus, jos minuun jotenkin kosketaan tai turvallisuuttani uhataan. Toisaalta ei saisi koskea, eli onko edes ylireagointia? Johtunee kaltoinkohtelusta, mutta olen käsitellyt asiaa paljon. Ihan itseni takia. Se on siellä menneisyydessä, mutta on muovannut persoonasni. Olen jopa ajatellut, ettei minulle välttämättä ole täällä ketään, koska olen aika haastava persoonallisuudeltani. En tunne enää omistavaa tai mustasukkaista tunnetta. Mutta jotain kuitenkin tunnen.

• Anonyymi

Ei ollut häneltä.
        Onhan täällä toisiakin näköjään samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut häneltä.
        Onhan täällä toisiakin näköjään samanlaisia.

Ei tietenkään ollut häneltä, kun oli minulta. Kävin vaan ilmoittamassa oman näkemykseni tähän.

• Anonyymi

Olisiko ollut vaan se kyllästyminen joka tapahtui

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1733
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1246
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      893
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      836
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      805
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      791
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      785
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      654
    Aihe