Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?
Voi kun tietäisin mitä
51
998
Vastaukset
- Anonyymi
Sekoilen ainakin sun aikana, niin että vaikutan varmaan vihaiselta ä.
- Anonyymi
Välissä olet kyllä vähän vauhdikkaan oloinen. Vai oletko aina kova puhumaan ja sosiaalinen. Mutta tiedät mitä tarkoitan eikä se koske IRL. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välissä olet kyllä vähän vauhdikkaan oloinen. Vai oletko aina kova puhumaan ja sosiaalinen. Mutta tiedät mitä tarkoitan eikä se koske IRL. 🥺
Hmm siis ei koske irl? 🤔 Mitä meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm siis ei koske irl? 🤔 Mitä meinaat?
Mieti edelleen sitä mitä meinaan. Pyysit joskus anteeksikin sitä mutta silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti edelleen sitä mitä meinaan. Pyysit joskus anteeksikin sitä mutta silti
Tiuskaisin sulle? Jos sitä meinaat niin tosiaan ei liittynyt suhun. Sulle en suuttuisi koskaan mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiuskaisin sulle? Jos sitä meinaat niin tosiaan ei liittynyt suhun. Sulle en suuttuisi koskaan mistään.
Esitä lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitä lisää
Mies tietää miksi suutuin, minuun sattui se tieto ja pyysin myös anteeksi.
-sivusta-
- Anonyymi
Mikä toinen puoli?
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät 😔
No en kyllä tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät 😔
Mikäs vika minun takapuolessa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs vika minun takapuolessa on?
Älä jaksa
- Anonyymi
Minulla on vain yksi puoli.
t. Mussu - Anonyymi
J̌ekyll ja Hyde
- Anonyymi
Haluaisin ihmisen joka olisi luonnostaan hellä ja luulin että sinä olet. Siksi rakastuin, mutta et sinä sitä täysin ole ja tarkoitan sitä kaikella sillä muulla mitä on tapahtunut
- Anonyymi
Millä ihmeen muulla?? En ymmärrä.
- Anonyymi
Olen hellä, mutten pehmeä. Miehen pitää olla kova oikeissa paikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hellä, mutten pehmeä. Miehen pitää olla kova oikeissa paikoissa.
Etkö todella ajattele mitään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö todella ajattele mitään muuta
Taidat olla sinä joka ajattelit nyt vain sitä yhtä asiaa. Sanon, että miehen pitää olla jämäkkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sinä joka ajattelit nyt vain sitä yhtä asiaa. Sanon, että miehen pitää olla jämäkkä.
Jämäkkä missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämäkkä missä?
Vaikka siinä, että nainen ei kävele hänen yli. Naiset ei oikeasti halua miestä joka tekee kaiken mitä he haluavat. Semmoinen mies on käsinukke. Onhan se jämäkkyys toki muutakin. Sitä, että osaa ja uskaltaa tehdä vaikeita päätöksiä. Jos naapurin Putte vaikka päättää hyökätä tänne, niin kyllä siinä tarvitaan jämäköitä miehiä eikä hellyyttä. Miehestä voi siis löytyä kumpaakin. Listä on pitkä. Oliko tarpeeksi rautalangasta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka siinä, että nainen ei kävele hänen yli. Naiset ei oikeasti halua miestä joka tekee kaiken mitä he haluavat. Semmoinen mies on käsinukke. Onhan se jämäkkyys toki muutakin. Sitä, että osaa ja uskaltaa tehdä vaikeita päätöksiä. Jos naapurin Putte vaikka päättää hyökätä tänne, niin kyllä siinä tarvitaan jämäköitä miehiä eikä hellyyttä. Miehestä voi siis löytyä kumpaakin. Listä on pitkä. Oliko tarpeeksi rautalangasta 😁
Saa olla mielipiteitä mutta sovinisti ei tarvitse olla. ”Nainen ei kävele hänen yli” 😏 eli alistat naista ja haluat sanoa viimeisen sanan. Ei tossukka tarvitse olla mutta aikuismainen pitäisi pystyä olemaan. Eli osata KESKUSTELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla mielipiteitä mutta sovinisti ei tarvitse olla. ”Nainen ei kävele hänen yli” 😏 eli alistat naista ja haluat sanoa viimeisen sanan. Ei tossukka tarvitse olla mutta aikuismainen pitäisi pystyä olemaan. Eli osata KESKUSTELLA
Minä luulen, että sinun keskustelutyylisi on enemmän väittelyhakuisuutta ja vastakkainasettelua, koska sinulla on joku agenda ja se haisee feminismiltä. Kyllä nainen voi tuntea olonsa turvalliseksi miehen maskuliinisessa energiassa, eikä se väärin ole. Monille se kelpaa. Eikä sekään tarkoita, etteikö asioista voisi keskustella. Hanki satisfyer ennemmin jos ei mies kiinnosta 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että sinun keskustelutyylisi on enemmän väittelyhakuisuutta ja vastakkainasettelua, koska sinulla on joku agenda ja se haisee feminismiltä. Kyllä nainen voi tuntea olonsa turvalliseksi miehen maskuliinisessa energiassa, eikä se väärin ole. Monille se kelpaa. Eikä sekään tarkoita, etteikö asioista voisi keskustella. Hanki satisfyer ennemmin jos ei mies kiinnosta 😄
Oletpa hauska. Sitäkö varten otetaan mies että tarpeet saa tyydytettyä.
- Anonyymi
Käsittelemättömät traumat. Triggeröidyn helposti.
- Anonyymi
Mulla täysin sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla täysin sama.
Meidän täytyisi jutella kahdestaan. Molemmat härkkii toisten traumoja/haavoja auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän täytyisi jutella kahdestaan. Molemmat härkkii toisten traumoja/haavoja auki.
Kyllä mä en naisena jaksais turhia lässyttää. Se on rakkautta tai sitten ei. Minä kyllä kerron kun lopetan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta, että puhuminen auttaa.
Sivusta - Anonyymi
Mene terapiaan.
- Anonyymi
Yksi syy on se että kun rakastan, en halua menettää.
- Anonyymi
Olen kovasti tunteva nainen, hyvässä ja pahassa.
- Anonyymi
Kysy ihmiseltä itseltään saadaksesi varman vastauksen
- Anonyymi
Mikä toinen puoli? Pitäisi vähän avata?
- Anonyymi
Pimeä puoli. Pikku rikollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeä puoli. Pikku rikollinen
Et ole ihan päivittänyt tietojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ihan päivittänyt tietojasi.
+40 pikku rikollinen.
Anna mun kaikki kestää, haloo.
- Anonyymi
Niin, naisen asiaa.....
Koitumiansa - Anonyymi
Se on kapinaa.
- Anonyymi
Joku voisi sanoa minustakin noin ja on sanonutkin.
Minulla on sellainen häiriö. Olen pahoillani. Se johtuu traumoista. Lähestyminen tarkoittaa minulle ristiriitaisia tunteita. Tällainen ympäristö aktivoi minussa turvattomuuden tunteita. Turvattomuus aiheuttaa torjuntaa. En osaa toimia sellaisissa tilanteissa. Kompensoin tilanteita aina jotenkin.
Kuitenkin jos minusta välitetään aidosti ja voin avata sydämeni, olen täynnä vilpittömiä, aitoja ja lämpimiä tunteita. Tuo kaikki vaatii yleensä aikaa. Ymmärtäisin täysin ihmistä, joka haluaa vain selkeän ihmisen ja ennalta -arvattavia reaktioita. Minulta niitä saa vain jos tuntee hyvin minut. - Anonyymi
Mikä tässä niin ihmeellistä on? Monet naiset on kovia kuin timantit, asenteet on piirua.. Eli what's the fuzz? 🐱
- Anonyymi
Minussa hänen kovuus ja ehdottomuus vaikuttaa kuoreen menemistä. Tahtoisin jotenkin pehmittää niitä alueita, mutta ehdin vetäytyä ennen kuin lämpö pääsee virtailemaan.
- Anonyymi
En tarkoittanut niin, ok. Taas mennään. Nyt mä lähden.
- Anonyymi
Olenkin. Ja minä kuvittelen sinut tarpeeksi hiljaiseksi puhujaksi minulle. Etkä käy käsiksi ollenkaan. Enkä minäkään sinuun. Vain hyvällä,"halaustyyliiin" se voisi olla kotonakin.
Vain me kaksi.
Unelmia minulla riittää tästä asumisesta.
Mutta niistä myöhemmin lisää. - Anonyymi
Kaikilla on pimeä puoli....... Normot ei vaan halua tunnustaa sitä 😈😈😈
- Anonyymi
Oli kaksonen.
- Anonyymi
Mikä toinen puoli?
- Anonyymi
Se toinen puoli koskee turvallisuuden tunnetta. Olen ehkä ylireagoinut joskus, jos minuun jotenkin kosketaan tai turvallisuuttani uhataan. Toisaalta ei saisi koskea, eli onko edes ylireagointia? Johtunee kaltoinkohtelusta, mutta olen käsitellyt asiaa paljon. Ihan itseni takia. Se on siellä menneisyydessä, mutta on muovannut persoonasni. Olen jopa ajatellut, ettei minulle välttämättä ole täällä ketään, koska olen aika haastava persoonallisuudeltani. En tunne enää omistavaa tai mustasukkaista tunnetta. Mutta jotain kuitenkin tunnen.
- Anonyymi
Ei ollut häneltä.
Onhan täällä toisiakin näköjään samanlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut häneltä.
Onhan täällä toisiakin näköjään samanlaisia.Ei tietenkään ollut häneltä, kun oli minulta. Kävin vaan ilmoittamassa oman näkemykseni tähän.
- Anonyymi
Olisiko ollut vaan se kyllästyminen joka tapahtui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651733- 1451246
- 78893
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39805Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44791- 101785
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4654