Unohtaa mut ja katkaista välit? Naiselta
Sulle taisi olla helppo
34
909
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kymmenen metrin välit katkea ihan itsestään?
- Anonyymi
No sitten ollaan oltu jo tosi lähellä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ollaan oltu jo tosi lähellä 😉
Alkaa himot poltella siellä sun täällä
- Anonyymi
Helppoa se on silloin, jollei toisesta ole ollut muuta kuin haittaa toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa se on silloin, jollei toisesta ole ollut muuta kuin haittaa toiselle.
Äikkis, siitä sait. Opitko mitään röllirallipeikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äikkis, siitä sait. Opitko mitään röllirallipeikko.
Sinulle tällainen tuottaa ilmeisen hyvää? Raukka olet. Joku voisi sinua rotaksikin kutsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tällainen tuottaa ilmeisen hyvää? Raukka olet. Joku voisi sinua rotaksikin kutsua.
Voi kyynel. Rotta onkin viisas eläin, huomaa kyllä kuspäät.
- Anonyymi
Kuulkaas naiset, ottakaa ne ohjat käsiin! Miehet ei pompottele naisia!! Jos mies katkaisee välit niin hän ei ole sen arvoinen.
- Anonyymi
The egg don't chase the sperm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kyllä hyvin sanottu. Kirjoitan ylös, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Your sperm seems to chase multiple different eggs.
- Anonyymi
Miten niin? En ole katkaissut mitään välejä.
- Anonyymi
Teot 👏👏
- Anonyymi
En ole unohtanut sinua. 24/7 olet mielessä. En ole katkaissut välejä. Enkä halua edes riidellä. Väsyin palstailuun. Käyn aamulla, päivällä ja illalla nopsaa kurkkaamassa tänne.
- Anonyymi
Omassa elämässä on ollut raskasta jo parin vuoden ajan. Silloin palstailulla ei ollut juurikaan mitään merkitystä koska irl vei kaikki voimat.
Mitkä meidän välit on olleet? Miten katkaisin ne mielestäsi ja missä? Meillä ei ollut yhteyttä irl.
-kirjoitin kuin hälle- Anonyymi
Ai sille toisen puolisolle? Oletteko yhdessä niin paljon,että pitää toisen asioista huolehtia?olishan se hyvä toisenkin osapuolen tietee!
- Anonyymi
En kestänyt enää sitä tunnetta, että olen vain sun kiusana ja et oikeesti jaksais vastata puheluihini tai viesteihini.
Katsoin että parempi säästää molempia.
Kuitenkin joka päivä olet mielessä.
Mut kyllä se on totta että poissa silmistä poissa mielestä. Kun ei nähdä toisiamme eikä edes toistemme viestejä, niin mieli unohtaa ................................... viimeistään kymmenen vuoden päästä. - Anonyymi
En voi sinusta haaveilla kun oot varattu!
- Anonyymi
En ole! En vieläkään. Omasta tahdostani vapaana kulkenut ja koittanut saada päätä kuntoon. Rikkinäinen ei voi ehjästi rakastaa😥anteeksi.
Olen myös susta mies kiinnostunut. Oikeen todella🥰odotan seuraavaa kohtaamistamme. Miettinyt uskallanko edes puhua sinulle. Olen varmaan jo nolannut itseni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole! En vieläkään. Omasta tahdostani vapaana kulkenut ja koittanut saada päätä kuntoon. Rikkinäinen ei voi ehjästi rakastaa😥anteeksi.
Olen myös susta mies kiinnostunut. Oikeen todella🥰odotan seuraavaa kohtaamistamme. Miettinyt uskallanko edes puhua sinulle. Olen varmaan jo nolannut itseniKunhan et varattuja naapureita jahtaa niin kaikki on ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan et varattuja naapureita jahtaa niin kaikki on ok.
Mistä tietää kuka on varattu jos ei ole sormusta. Kai se ihminenkin osaa itse sanoa jos joku alkaa ehdotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tietää kuka on varattu jos ei ole sormusta. Kai se ihminenkin osaa itse sanoa jos joku alkaa ehdotella
Voiko ihmisen parisuhde olla vakavaa, jos ei oo sormusta? Ihan sivusta vaan kyselen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko ihmisen parisuhde olla vakavaa, jos ei oo sormusta? Ihan sivusta vaan kyselen.
Voi olla vaikka naimisissa vaikka ei käyttäisi sormusta
- Anonyymi
Mitään vihjettä et anna miehestä?
- Anonyymi
Miksi antaisin? Mies löytää muut keinot.
- Anonyymi
Katkaisi välit?
Tarkoitatko että et saa viestejä hänelle etkä voi soittaa .
Onko iha blokissa? - Anonyymi
Oli helppoa kun mietti narsistista toimintaasi.
- Anonyymi
Höpsis. Se oli juurikin toisin päin.
- Anonyymi
Ei varmaan olisi halunnut katkaista välejä. Luuli varmaan, että et ole vain kiinnostunut, olet varattu tms.
- Anonyymi
On jos toinen vain pelleilee kanssani
- Anonyymi
Miks sen pitäs olla vaikeaa ei sillä tee muuta kun omasta elämästään vaikeaa
- Anonyymi
Miten sen nyt ottaa, yli 20 vuotta kulunut, ja ei unohdu millään.
- Anonyymi
Elämä lähtenykkin parempaan suuntaan kun katkaistiin välit.
- Anonyymi
Semmoiset ihmiset on kyllä helppo unohtaa, jotka ottaa enemmän kuin antaa. Ei ole edes vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205