Tänä viikonloppuna järjestetään Pulibongaus!

Anonyymi-ap

Puleista kiinnostuneiden järjestö Tenulife järjestää tänä viikonloppuna Pulibongaus-tapahtuman. Järjestön mukaan Suomen suurimmassa luontotapahtumassa seurataan vuokauden ajan pulien liikehdintää omalla pihalla tai muulla paikalla. Viikonloppuna tehdyt havainnot voi ilmoittaa Pulibongauksen verkkosivuilla tai postikortilla.

16

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puli bongauksen respect osasto on kanarian saarilla vaikuttamassa,mc sorbus

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kirjaston vessa?

• Anonyymi

Suosittu tapahtuma kun ikkunan takanakin olisi tulijoita!

• Anonyymi

Minä näin useita puleja. Yksi lonttasi huojuen kävellä reunatiellepäin , oli kirkas takki silmälasit ja viikset, reppu selässä täynnä lidlin kaljaa. (tunnettu puli paikkakunnalla).
      Toinen puli osti lidlistä punatölkkistä olutta 2 laatikkoa eikä ihan selvinpäin ollut kun mölisi kovaan ääneen.
      Kolmas puli oli nainen jolle tunnetusti alkoholi maistuu. Humalassa nousi autosta ja veti housunsa alas,kyykistyi ja kusi cittarin parkkipaikalla...kaikenlisäksi horjahti ja kaatui oman kusensa päälle .Kuskina ollut juoponnäköinen mies, hoitamaton parta kuontalossaan autteli juopon ylös ja veti housut jalkaan.

• Anonyymi

Laitoin pihalle kaljatelineen ja 2 x 24 packit tarjolle, nyt on koko aamun pörrännyt juoppoja telineellä.

• Anonyymi

Minä taas kusin tyhjään kaljatölkkin ja laitoin sen kerrostalon pihamaalle. ikkunasta näin kun yksi puli tuli ja otti tölkin, ryyppäsi ja samantien sylkäisi kusen ulos ... kyllä nauratti kovasti

• Anonyymi

Tämä huumori on nyt kyllä sivistymätöntä ja tosi ala-arvoista 😶

• Anonyymi

Se on kokonaan sinun mielipiteesi, mutta kyseessä ei ole huumori, vaan elämän tosiasiat. Puli on puli eikä se siitä ihan vähällä muuksi muutu vaikka kuinka esittelisit itseäsi mukamas "hyvänä ihmisenä."

• Anonyymi

Minun mielestäni tämä huumori on lieksalaiseksi harvinaisen sivistynyttä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni tämä huumori on lieksalaiseksi harvinaisen sivistynyttä...

Nimenomaan, nimenomaan!

• Anonyymi
      UUSI

Tämäkin liittynee viestiketjuun "Jamalissa nähty pieni susi" Selityksiä ei tarvinne.

• Anonyymi
        UUSI

ne kirjoitukset onkin pulien lähettämiä

• Anonyymi
      UUSI

Puli on sairaus mutta siitä voi parantua jos ihminen itse haluaa parantua.

• Anonyymi
      UUSI

Onko näkynyt Costa del Solin pulipenkillä työkyvytöntä sakemanni kanssa?

• Anonyymi
        UUSI

Teneriffalla hengailee ukkeli auringonpaisteessa. Kesällä kuumuutta pakoon Suomeen. Mikäs siinä on vapaaherrana elellessä. Oikea ihmisperse, lieksapalstan sontakaivo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      480
      3541
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1605
    3. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1556
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1301
    5. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1203
    6. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      35
      1081
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1051
    8. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1010
    9. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      1001
    10. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      1000
    Aihe