https://www.hs.fi/maailma/art-2000010988828.html
onko Pekka Haavisto puhunut asiasta mitään?
HS tapasi kaksi suomalaisnaista al-Holin leirillä vuonna 2019
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta ikivanhat asiat.
Mieti sen sijaan, miten nykyinen UM kusee kaikki asiat.- Anonyymi
Minua ainakin kiinnostaa. Lustraatio Suomeen ja totuus esille tämänkin keissin osalta. Käyttikö Pekka valtaansa väärin? Ylittikö hän valtansa? Valehteliko hän Suomen kansalle? Kiusasiko alaisiaan?
- Anonyymi
Varmaan oli isis lapsi kaupassa viime viikolla . Ja se irvisti mulle kuin joku purra . Vankilaan ne kuuluu .
- Anonyymi
leikit islam isis asialla?
- Anonyymi
Muslimiterroristi ei ole koskaan suomalainen vaikka omaisikin maan passin.
- Anonyymi
uli uli sdp
- Anonyymi
Mä en tajua miksi tähän maahan ei saada aikaan lakia jolla myönnetyn passin ja kansalaisuuden voisi perua. Esim. maahan pakolaisina tulleilta murhaajilta, raiskaajilta ja terroristeilta. Kun myös putinisti-venäläisiltä.
- Anonyymi
Isis toimii ja kasvaa suomessa.
Mtv uutiset kertoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779