https://www.hs.fi/maailma/art-2000010988828.html
onko Pekka Haavisto puhunut asiasta mitään?
HS tapasi kaksi suomalaisnaista al-Holin leirillä vuonna 2019
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta ikivanhat asiat.
Mieti sen sijaan, miten nykyinen UM kusee kaikki asiat.- Anonyymi
Minua ainakin kiinnostaa. Lustraatio Suomeen ja totuus esille tämänkin keissin osalta. Käyttikö Pekka valtaansa väärin? Ylittikö hän valtansa? Valehteliko hän Suomen kansalle? Kiusasiko alaisiaan?
- Anonyymi
Varmaan oli isis lapsi kaupassa viime viikolla . Ja se irvisti mulle kuin joku purra . Vankilaan ne kuuluu .
- Anonyymi
leikit islam isis asialla?
- Anonyymi
Muslimiterroristi ei ole koskaan suomalainen vaikka omaisikin maan passin.
- Anonyymi
uli uli sdp
- Anonyymi
Mä en tajua miksi tähän maahan ei saada aikaan lakia jolla myönnetyn passin ja kansalaisuuden voisi perua. Esim. maahan pakolaisina tulleilta murhaajilta, raiskaajilta ja terroristeilta. Kun myös putinisti-venäläisiltä.
- Anonyymi
Isis toimii ja kasvaa suomessa.
Mtv uutiset kertoo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566