Sain Pirhalta kirjeen jossa kerrottiin että lääkäri soittaa minulle reilun kuukauden kuluttua. En ymmärtänyt mitä ihmeen asiaa lääkärillä olisi minulle noin pitkän ajan kuluttua. Tiesin että lääkärien puhelut ovat nykyisin maksullisia ja ajattelin että en vastaa siihen. Mistään vakavasta ja kovin tärkeästä asiasta ei voi olla kyse.
Viikon kuluttua tuli toinen kirje jossa oli kutsu poliklinikalle. Nyt tajusin että tuo lääkärin soittoaika täytyi olla tämän käynnin johdosta, niinkuin olikin. Lääkäri kertoi muutamassa minuutissa mitä tutkimuksissa oli löydetty ja sanoi että nämä löytyvät myös OmaKannasta.
Lasku tuli sitten., lääkärin hoitopuhelu 30 € ja poliklinikkamaksu 46 €. Näin potilaat ovat joutuneet kustantamaan TAYSin digitaalista toimintaa aivan liian kalliilla hinnalla. Olisin mieluummin ottanut lääkärin muutaman minuutin kertomat tiedot kirjeellä ja OmaKannasta ne voi lukea tarkemmin. Kirjemaksun hinta mahtuu aivan hyvin korotettuun poliklinikka maksuun.
Terveyskeskuksessa käyntikin olisi tullut halvemmaksi, kuin lääkärin hoitopuhelu. Poliklinikalle ei ole kuitenkaan enää tämän sairauden takia ole mitään asiaa. Hoitajakin voisi ihan hyvin lukea ne tiedot minulle paperista ja kehottaisi menemään jatkossa terveyskeskukseen jos tarvitsee jatkotoimenpiteitä, näin ei tarvitsisi kuluttaa lääkärin kallista aikaa puheluihin.
Pirha keksinyt rahastus konstin
Anonyymi-ap
1
202
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäri ei kuluttanut omaa kallista aikaansa vaan sinun joka joutui maksamaan kympin joka minuutilta, sinullehan se tuli kalliiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876