Niin sitä pitää. Diesel on väsymätön vääntövempele:
"Lintalan auto on vuoden 2003 Toyota Land Cruiser. Maasturin mittarissa on yli 766 000 kilometriä. Kilometrejä tulee vuodessa noin 50 000.
– Nämä uudemmat käytetyt dieselit kuuluvat jo siihen ryhmään, joissa on kaikenlaisia ’maailmanpelastushärpäkkeitä’, jotka likaavat moottorin, lisäävät kulutusta, nostavat huolto- ja korjauskustannuksia muun muassa vikaherkkyyden takia."
https://ilkkapohjalainen.fi/talous/etel%C3%A4-pohjanmaalla-myytiin-eniten-k%C3%A4ytettyj%C3%A4-autoja-koko-maassa-asiantuntija-kertoo-karun-syyn
"- Diesel alkaa olla joissakin autoissa kysytyimpien joukossa."
15
210
Vastaukset
- Anonyymi
Dieselien hinnat nousevat kohisten koska niitä ei enää valmisteta.
- Anonyymi
Maapallon lämpötila nousee kohisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallon lämpötila nousee kohisten.
Afrikan väkiluku nousee n#####n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallon lämpötila nousee kohisten.
Lopeta piereskely
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta piereskely
Jatkan piereskelyä ,jos se vaikka vähentäisi väkilukua Afrikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallon lämpötila nousee kohisten.
Suomen ajot ei sitä nosta,eikä laske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ajot ei sitä nosta,eikä laske.
Ei tippa kusta vesilasissakaan merkitse mitään. Eikä litra päässä.
- Anonyymi
Koskas niiden valmistus on loppunut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallon lämpötila nousee kohisten.
Niinpä. bensa-autoja, jotka nimenomaan päästävät niitä kasvihuonekaasuja hurjasti, on vielä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ajot ei sitä nosta,eikä laske.
Kyllä suomalaisen omistama auto tuottaa ihan yhtä paljon kuin minkä muunlainenkin auto niin kasvihuonekaasuja. Ehkä enemmänkin, kun useita kuukausia ajetaan kylmällä moottorilla iso osa ajoista.
- Anonyymi
Vaikea katsastaa.
Itsellä hieno diesel farkku. Muutin sen pakuksi ja vuotuiset käyttövoimaverot romahti. Samoin kävi vakuutuksille.
Saastutan nyt dieselin tai ekodieselin alle 6l/100 km keskikulutuksella. Perheessä oleva toinen ihan sama auto polttaa bensaa 8l/100 km eikä siis laikiemme mukaan saastuta niin paljon kuin tuo minun diesel. Molemmissa 2.0 l kone- Anonyymi
Miten se voi olla "ihan sama auto"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla "ihan sama auto"?
Autoilijoilla on ihan omat totuutensa joihin eivät tieteelliset tutkimukset vaikuta. Eihän sitä muuten persuksi pääsisikään.
- Anonyymi
Vuonna 2045 dieselautoja omistavat perussuomalaiset toivovat hartaasti, että toivottavasti se dieselöljy palaisi pikaiseen takaisin myyntiin.
Pääsisi omalla autollaan taas liikkeelle, kunhan saadaan dieseliä jostakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427