Onko Vladimir Putin Kiinan agentti?

Anonyymi-ap

Onko Vladimir Vladimirovits sellainen Mantsurian kanditaatti jonka tehtävä on tuhota venäjän talous ja yhteiskunta? Ruplan kurssi romahtanut, keskuspankin ja pankkilainojen korot yli 20% talous syöksykierteessä.

Tekikö putin tämän kaiken Kiinan toimeksiannosta niin että Kiina pääsee ostamaan venäläiset konkurssifirmat halvalla, tai suorastaan puoli-ilmaiseksi ja liittymään Siperian luonnonvarat omiksi maikseen?

Sillä sitä kohtihan kehitys on selvästi menossa?

39

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinalla on tosiaan Venäjän kauko-itä, pohjoiset jäämeren ja Siperian rikkaudet mielessään kiitos Putinin toimien.

      China Eyes Russia's Far East as Putin's 'History Lesson' Backfires:
      https://www.newsweek.com/china-russia-vladivostok-lesson-far-east-backfires-1869327

      Kiinan uusissa virallisissa kartoissahan esim. Vladivostok on jo nimetty uudelleen sen alkuperäisellä kiinalaisella nimellä nimittäin: Hǎishēnwǎi.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen huomio, johon voi lisätä Trumpin.

      Hänen toimensa kun suoraan myös nyt on tuhoamassa Amerikan maailmanhallintaa, ainakin näennäisesti. Hän on poistamassa Amerikkaa johtoasemasta.

      Sanovat myös että Trumpin taloussuunnitelmat, joukkokarkoitukset ja tuontitullit, tuhoaa Amerikan talouden koska kaikki kallistuu (köyhille, rikkaillehan tuotteiden hinnat on merkityksettömiä).

      Mutta sitten voi kysyä että toimitaanko tässä jonkun yksittäisen valtion, vai sen kuuluisan Maailman Hallinnon piikkiin.

      Jokuhan Maailman Navaksi päätyy Amerikan poistuessa.

      Kuka se on?

      • Anonyymi

        Kyllä minä jatkaisin vielä kuitenkin tätä Putin-Kiina yhteys pohdintaa vähän enemmän. Siitä on kuitenkin paljon enemmän konkreettisia todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä jatkaisin vielä kuitenkin tätä Putin-Kiina yhteys pohdintaa vähän enemmän. Siitä on kuitenkin paljon enemmän konkreettisia todisteita.

        Et sitten uutisia seuraa?

        Trump ja Putin MOLEMMAT tuhoaa omaa maatansa Kiinan eduksi.

        Alkaako se yhden hallinnon maailman luonti siis Kiinasta?

        Jaa ettei ole konkreettisia todisteita että Trump tekisi tuollaiseta? Vetää Amerikan Ihmevaltoja vauhdilla pois kansainvalisistä järjestöistä joissa Amerikka oli "johtajana", kun ei ole enää, niin kyllä se sitten on Kiina joka paikan ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten uutisia seuraa?

        Trump ja Putin MOLEMMAT tuhoaa omaa maatansa Kiinan eduksi.

        Alkaako se yhden hallinnon maailman luonti siis Kiinasta?

        Jaa ettei ole konkreettisia todisteita että Trump tekisi tuollaiseta? Vetää Amerikan Ihmevaltoja vauhdilla pois kansainvalisistä järjestöistä joissa Amerikka oli "johtajana", kun ei ole enää, niin kyllä se sitten on Kiina joka paikan ottaa.

        Ilmeisesti sitten en seuraa uutisia.


    • Anonyymi

      Millä nimellä putleria nyt sitten pitäisi kutsua? Pekingin myyrä Moskovassa? Mantsurian Kandidaatti?

      • Anonyymi

        Neiti se on. Rääkkää naisia lapsia ja vanhuksia, kun miehille ei pärjää. Säälittävin olento maan päällä.
        Kuinkahan sen pojat Vladimir ja Ivan pystyvät kunnioittamaan tuollaista heikkoa reppanaa.


      • Anonyymi

        Neiti se on. Rääkkää naisia lapsia ja vanhuksia, kun miehille ei pärjää. Säälittävin olento maan päällä.
        Kuinkahan sen pojat Vladimir ja Ivan pystyvät kunnioittamaan tuollaista heikkoa reppanaa.


      • Anonyymi

        Neiti se on. Rääkkää naisia lapsia ja vanhuksia, kun miehille ei pärjää. Säälittävin olento maan päällä.
        Kuinkahan sen pojat Vladimir ja Ivan pystyvät kunnioittamaan tuollaista heikkoa reppanaa.


    • Anonyymi

      Onko tämä sellainen aihe mistä palstan venäjämieliset tiltut eivät halua tai peräti eivät saa keskustella?

    • Anonyymi

      Kiina alkanut jos ostella venäläisiä konkurssipesiä itselleen. Hiilikaivoksista on aloittta. Halvalla, suorastaan puoli-ilmaiseksi menee kiitos putinin. No kai hän saa muutaman Yuanin uusilta isänniltä kiitoksena omalle henkilökohtaiselle tililleen?

      • Anonyymi

        Kauppa se on joka kannattaa.

        Tavoitteena on toki koko Venäjä Uralista itään.

        Ja Kiina sen tulee vielä saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppa se on joka kannattaa.

        Tavoitteena on toki koko Venäjä Uralista itään.

        Ja Kiina sen tulee vielä saamaan.

        Niin varsinkin kun halvalla saa. Suorastaan puoli-ilmaiseksi. Hyvää työtä on Vladimir Putin tehnyt kiinalaisten isäntiensä hyväksi.


    • Anonyymi

      Pian moskovan tiltuille ja pietarin trolleillekin maksetaan palkka ruplien sijaan juaneina?

    • Anonyymi

      YLE uutiset: Kiinan painajainen on Putinin jälkeisen Venäjän kääntyminen lännen kelkkaan – sen Peking haluaa estää, arvioi professori

      https://yle.fi/a/74-20141186

    • Anonyymi

      Omat lapsenlapsensahan Putler on jo laittanut myös opiskelemaan kiinaa. Tulevien isäntien kieltä niin että putinin jälkeläisetkin osaavat heitä sitten miellyttää ja palvella.

    • Anonyymi

      Vai onko hän sitten Yhdysvaltojen palveluksessa? Epätoinen putlerhan eilen lupasi myydä venäjän mineraalivarat Yhdysvalloille.

      Kiina ei tuollaisista puheista kyllä sitten tykkää lainkaan. Voi tulle puttelle lähtö jos paniikissaan vielä moisia jatkossa puhuu?

    • Anonyymi

      Tässähän on nyt mahdollisuus pistää Historian Kirjat täysin uusiksi myös Euroopan puolelta nyt kun Trump on alkanut kaveriksi Putinille.

      Eurooppa voisi alkaa kaveriksi Kiinan kanssa.

      :D

      • Anonyymi

        Ukrainan kannattaisi tehdä Kiinan kanssa nopeasti uusi silkkitie sopimus.... Voisi putlerkin saada äkkikäskyn siitä että sotatoimet loppuvat nyt!


    • Anonyymi

      Putin on DDR:n akentti !

      • Anonyymi

        Sitäkin se on. Mitäs jos on kaksoisagentti?


      • Anonyymi

        Monen mielestä myös meidän oma punamuumi Tavja on DDR:n akentti!


    • Anonyymi

      Moskovan eliitti on kuulemma laittanut lapsensa opiskelemaan kiinankieltä. Tämä kertonee kaiken !

      • Anonyymi

        Selvä merkki. Vielä pari vuotta venäläinen eliitti ministereitä ja Putleria myöten lähetti lapsensa länteen, varsinkin englantilaisiin yksityiskouluihin, opiskelemaan. Mutta nyt ovat kiinalaisten merkkien tavaaminen etusijalla. Pitäähän sitä uusia itäisiä isäntiä miellyttää ja nuoleskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä merkki. Vielä pari vuotta venäläinen eliitti ministereitä ja Putleria myöten lähetti lapsensa länteen, varsinkin englantilaisiin yksityiskouluihin, opiskelemaan. Mutta nyt ovat kiinalaisten merkkien tavaaminen etusijalla. Pitäähän sitä uusia itäisiä isäntiä miellyttää ja nuoleskella.

        Länttä ovat kuitenkin tuhoamassa tai yrittämässä tuhoamista. Putin ja muu johto on syvästi kateellinen lännelle.


    • Anonyymi

      Eikö palstan vaki nimimerkki kommentoijilla ole tähän teoriaan mitään kommentoitavaa? Miten ikävää, mutta ei yllättävää.

      • Anonyymi

        Tuossahan on paljonkin kommentteja ylempänä?

        Putin ja Krasnov ei ole sen kummempaa kuin vain auttamassa sen globaalin yhden hallinnon toteuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan on paljonkin kommentteja ylempänä?

        Putin ja Krasnov ei ole sen kummempaa kuin vain auttamassa sen globaalin yhden hallinnon toteuttamista.

        Entä mikä heidän asemansa siinä tulee olemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä mikä heidän asemansa siinä tulee olemaan?

        Ovat molemmat niin vanhoja että kyseessä lienee vain "mahdollistajan" rooli.

        Ts. heidän elinaikanaan ei välttämättä päästä yhteen johtajaan, mutta otetaan merkittäviä askeleita sitä kohti; laitetaan liikkeelle asioita jotka siihen vääjäämättä johtaa.


    • Anonyymi

      Miten sanotaan "kyllä on" kiinaksi?

      • Anonyymi

        Se kuulostaa aivan siltä kun lausuisi "fuuk mii" !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuulostaa aivan siltä kun lausuisi "fuuk mii" !

        Ai ja kun minä luulin että se olisi ollut vietnamiksi tuo mitä ehdotit?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ja kun minä luulin että se olisi ollut vietnamiksi tuo mitä ehdotit?!

        Eikös noi kaikki vinkuintiaanit puhu samaa kieltä vain eri murteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös noi kaikki vinkuintiaanit puhu samaa kieltä vain eri murteella?

        No onhan se kyllä vähän niinkin. R-kirjainta ei kukaan niistä osaa jostakin syystä lausua.


      • Anonyymi

        nii hauu, sano Persu kun kiinaksi kiitteli.


    • No hyvä ei ollut USA agentti

    • Anonyymi

      Mikä olisi sopiva kiinalaistettu nimi Vladimir Putlerille?
      Vlat Put In?

    • Anonyymi

      Agentti tai kandidaatti. Ainakin Putin on hullukoska koska on kasattu pilaantuneista varaosista.

    • Anonyymi

      Viimeisten uutisten valossa Kiina pistää Venäjää 100-0 kakkoseen.

      Kuivana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe