Olisi kiva käydä silloin-tällöin syömässä vähän paremmin ja ottaa palan painikkeeksi pullo viiniä. On vaan niin, että vaikka illallisen hinta ei ylittäisi kipurajaa, niin sen viinipullon hinta ylittää. Miksi ihmeessä kympin viinipullon hinta muuttuu ravintoloissa 40-50 euroksi?
Jos näin ei olisi, niin käytäisiin illallisella varmasti useammin kuin nykyään - joka tarkoittaa 1-2 x vuodessa.
Ainoastaan yksi ravintola on sen tajunnut ja viinipullon saa karvan alle kahden kympin. Ei ole ihan gourmet-ruokapaikka, mutta kun jossain käydään, niin Sillansuu on osoite 👍
Konkursseista mieleen
18
352
Vastaukset
- Anonyymi
Sillansuu ei ole ruokaravintola vaan keskustan se vähän parempi juottola, ei saa edes pihviä!!! Huom. Olutravintolan ja Ruokaravintolan katteet muodostuvat eri tuotteista,,,
Toki jos pizza/naposteltavat on sitä oikeata ravintolaruokaa joillekkin niin sallitakoon se jne,,,- Anonyymi
Totesinkin, ettei ole gourmet-ruokapaikka. Ihan ok. syötävää ne pizzat ja kanafile, snack yms. korit kuitenkin ovat. Toki mekin käytäisiin mieluummin oikeissa ravintolassa, mutta jos ja kun ruokajuoma maksaa enemmän kuin ateria, niin pistää miettimään...
Esimerkki Perlina di Castello:
Zensa Rosso 48,50 €. Hinta Alkossa 10,40 €
Amarone Armigero 96,90 €, Alkossa 30 €.
Rosvohinnoista tulee paska fiilis. Kaiken kruunaa 2 x 35 € taksimatkat, joten eipä ole hirveää poltetta ravintolaillallisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesinkin, ettei ole gourmet-ruokapaikka. Ihan ok. syötävää ne pizzat ja kanafile, snack yms. korit kuitenkin ovat. Toki mekin käytäisiin mieluummin oikeissa ravintolassa, mutta jos ja kun ruokajuoma maksaa enemmän kuin ateria, niin pistää miettimään...
Esimerkki Perlina di Castello:
Zensa Rosso 48,50 €. Hinta Alkossa 10,40 €
Amarone Armigero 96,90 €, Alkossa 30 €.
Rosvohinnoista tulee paska fiilis. Kaiken kruunaa 2 x 35 € taksimatkat, joten eipä ole hirveää poltetta ravintolaillallisille.Meillä ruoka menee alas viinilasillisella ja omalla autolla kotiin illan päätteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ruoka menee alas viinilasillisella ja omalla autolla kotiin illan päätteeksi
No meillä menee se 0,75 pullollinen, alkuun ehkä gintonicit tms. Autolla en aja edes yhden viinilasillisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ruoka menee alas viinilasillisella ja omalla autolla kotiin illan päätteeksi
Ravintolassa 3-3,5 (16 cl) lasillista viiniä maksaa usein saman mitä 0,75 pullollinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolassa 3-3,5 (16 cl) lasillista viiniä maksaa usein saman mitä 0,75 pullollinen.
No en ole ikinä vielä maksanut lasillisesta 60€ mitä pullosta olen joskus maksanut.
- Anonyymi
Jep, ravintolakulttuuri alkaa olla täysin kuollutta järkyttävien hintojen takia. Turha selitellä millään kuluilla. Halvat hinnat ja asiakkaita riittäisi arkenakin ☝️
- Anonyymi
Kun muut ei osaa, niin kannattaa itse yrittää paremmalla menestyksellä.
Ei muuta kuin ravintola pystyyn. Ei jää Savonlinnassa vapaista liiketiloista kiinni. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin ravintola pystyyn. Ei jää Savonlinnassa vapaista liiketiloista kiinni.Ravintolan perustamiseen saa hyvin tukeakin. Ei paljon omaa pääomaa tarvita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin ravintola pystyyn. Ei jää Savonlinnassa vapaista liiketiloista kiinni.Ei kai tässä osaamisesta ollut kyse, vaan alkoholijuomien hinnoittelusta. Lisäisi varmasti asiakasmääriä, jos olutta ja viiniä saisi kohtuuhintaa kotimaankin ravintoloissa.
Maksaisin 0,5 l oluesta ravintolassa suosiolla 5-6 euroa, mutta en yhtään enempää. Siksi olusilla ei tule juurikaan käytyä, paitsi ulkomailla lomaillessa.
Kaupassa 10 eskoa maksavasta viinipullosta 20 € ravintolahinta olisi täysin ok.
Loppupeleissä myynnin lisäännyttyä lopputulos olisi ravintolalle todennäköisesti kannattavampi.
Myydäkö vähän kalliilla, vai paljon halvalla? Sen verran minullakin on yrittäjätaustaa, että tiedän "paljon halvalla" myynnin tuottoisammaksi ja mielekkäämmäksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin ravintola pystyyn. Ei jää Savonlinnassa vapaista liiketiloista kiinni.Muuten hyvä idea, mutta asiakkaat puuttuvat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin ravintola pystyyn. Ei jää Savonlinnassa vapaista liiketiloista kiinni.Olen jo töissä, joten perustakoot muut.
- Anonyymi
Ennen makso taksi 50€ suuntansa ja hotellihuone 85€. Huoneen hintaan kuulu myös aamiainen niin eikun omalla autolla hotelliin ja seuraavana päivänä pois.
- AnonyymiUUSI
Nyt maksaa ens la-su Seurahuoneella 132€
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt maksaa ens la-su Seurahuoneella 132€
Jos 132 €/yö on totta, niin onhan käsittämätön hinta. Kesä-aikana ymmärtäisin, mutta en talvella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos 132 €/yö on totta, niin onhan käsittämätön hinta. Kesä-aikana ymmärtäisin, mutta en talvella.
Kato bookingista, niin ainakin minulle näytti tuon hinnan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan halpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4122681- 1461383
- 821068
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44921Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40920Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.36885- 102882
- 9827
- 189810
- 49769