Minä jamalin ylipääjohtaja tarjoan kaikillie imaiset naku uinnit jamalissa. Olette tervetulleiseksi. . Olen itse uinnin valvoja.
Törkyturpakuperkeikkahullu
Jamalin ylipääjohtaja.
Minä tarjoan ilmaiset uinnut.
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmiselvästi Jatkiksen kirjoittama väärennetty viesti.
Törkyturpa osaa nimittäin kirjoittaa, mutta Jatkis ei, kuten tuosta tekstistäkin hyvin näkyy. - Anonyymi
Saanko pari uinnua pussiin mukaan, kiitos?
- Anonyymi
Onko törkyturpa huomannut jotta pielinen on jäässä?
- Anonyymi
Voiko lusikka asennosssa uida, silleen niin kuin mies ja mies
- AnonyymiUUSI
Jos mies makaa naisen kanssa kuten miehen kanssa maataan, se on jumalalle kauhistus.
T: Jatkis - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies makaa naisen kanssa kuten miehen kanssa maataan, se on jumalalle kauhistus.
T: JatkisTosiaannin naisenkanssa. Jamalin porukka on ollut kokoikänsä nasiavailla.
- AnonyymiUUSI
Nyt matkailuvaltti Lieksaan.
Lusikkauinti, man to man
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4813608Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1351719- 1491566
- 851311
- 391286
- 2261243
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441061- 101030
Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401020Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.371001