Olen aina välttänyt vanhasta kokemuksesta kaikkia Xtra tuotteita joita on tyrkyllä S-Marketeissa.
Nyt kävi niin että mökillä ei löytynyt muuta kuin joku korkkaamaton rulla leivinfoliota.
Niinpä sitten uunin lämmettyä kuumaksi ja paistos valmiiksi tehtynä uuniin pantavaksi tulikin täysi katastrofi vastaan.
Kun sitä rullaa veteli auki niin se osoittautui putken keskeltä liimatuksi siten että reunat kyllä avautuivat mutta rullan keskikohta ole jotenkin kuin pistehitsattu kiinni läpi koko rullan niin että sivuosat levisivät riekaleina erilleen. Mitä helevetin järkeä tuollaisessa!
Ei muuta kuin tarpeeksi riekaleita pohjalle niin menihän se jotenkuten paremman puutteessa. Mutta paistinrasvat kyllä valuivat pitkin uuninpohjaa.
Se kokemus ainakin tuli että ei S-Marketilla ole niin pientä ostosta ettei siitäkin voi koitua suurta harmia. Ja sen siitä ainakin oppi että en enää ikinä otaa edes kotivaraksi mitään Xtra-tuotetta.
S-Marketin laatutaso täysin ala-arvoista
Anonyymi-ap
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
No sun möhlimiset ei ole S-kaupan syy. Katso peiliin.
- Anonyymi
Eli olet ostanut kaupan halvinta ties mitä ja vuosien huonon säilytyksen jälkeen siinä on vikaa? Mee töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920