On kyllä valtava variaatio pelaajien tasoissa… Suomi Sarjassa on monta pelaajaa, jotka on parempia kuin mestiksessa pelaavat veijarit/huijarit.
Ketkä noiden mestis-jengien pelaajavalintoja tekevät?
Miksei luoda kilpailua ja nosteta pelaajia mestikseen / tiputeta Suomi-sarjaan? Onko vakuutusmaksut ongelma pelaajien siirroissa tasolta toiselle???
Miksei tuoda väriä ylipäätänsä Suomi jääkiekkiekoon? Esim anneta tilaisuus Suomi-sarja pelaajalle nousta liigaan?
Tarvitaan tarinoita ja unelmia! That’s what life is made of!
Rocky! Rocky! Rocky!
Mestispelaajien kriteerit?
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
Monet pelaajat haluavat matkustaa vähemmän ja olla kotona enemmän. Siksi kakkosessakin on paljon sellaisia pelimiehiä, jotka pärjäisivät Suomisarjassa ihan hyvin, ellei jopa Mestiksessäkin. Mutta kun Mestiksessäkään ei makseta paljon mitään niin ihan sama pelailla vähemmällä reissaamisella kakkosta.
- Anonyymi
Jokerit= janoavaiset oppilaat keskellä ensimmäistä riviä ilman taukoa
- Anonyymi
Jokerit saa rauhassa räpiköidä mestiksessä. Olivat Venäjällä pröystäilemässä ja fanitkin ylimielistä porukkaa olleet aina. Toivottavasti tuosta Helsinki Areenasta ei tule niiden omistama. ??¿¿¿¿???!!!!!!!!!
- Anonyymi
Liekö vantaa trollaamassa kun ottamassa pataa narrilta.
- Anonyymi
Jokereilla on muutaman miljoonan budjetti ja ehkä vähän voittoa niin millä ne ostaisi 60 miljoonan areenan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1043180Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5112552- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171025- 84983
- 35966
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77879- 60799