On kyllä valtava variaatio pelaajien tasoissa… Suomi Sarjassa on monta pelaajaa, jotka on parempia kuin mestiksessa pelaavat veijarit/huijarit.
Ketkä noiden mestis-jengien pelaajavalintoja tekevät?
Miksei luoda kilpailua ja nosteta pelaajia mestikseen / tiputeta Suomi-sarjaan? Onko vakuutusmaksut ongelma pelaajien siirroissa tasolta toiselle???
Miksei tuoda väriä ylipäätänsä Suomi jääkiekkiekoon? Esim anneta tilaisuus Suomi-sarja pelaajalle nousta liigaan?
Tarvitaan tarinoita ja unelmia! That’s what life is made of!
Rocky! Rocky! Rocky!
Mestispelaajien kriteerit?
5
537
Vastaukset 5
- Anonyymi
Monet pelaajat haluavat matkustaa vähemmän ja olla kotona enemmän. Siksi kakkosessakin on paljon sellaisia pelimiehiä, jotka pärjäisivät Suomisarjassa ihan hyvin, ellei jopa Mestiksessäkin. Mutta kun Mestiksessäkään ei makseta paljon mitään niin ihan sama pelailla vähemmällä reissaamisella kakkosta.
- Anonyymi
Jokerit= janoavaiset oppilaat keskellä ensimmäistä riviä ilman taukoa
- Anonyymi
Jokerit saa rauhassa räpiköidä mestiksessä. Olivat Venäjällä pröystäilemässä ja fanitkin ylimielistä porukkaa olleet aina. Toivottavasti tuosta Helsinki Areenasta ei tule niiden omistama. ??¿¿¿¿???!!!!!!!!!
- Anonyymi
Liekö vantaa trollaamassa kun ottamassa pataa narrilta.
- Anonyymi
Jokereilla on muutaman miljoonan budjetti ja ehkä vähän voittoa niin millä ne ostaisi 60 miljoonan areenan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5002238Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35888Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht453842- 71828
- 55741
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63573