"Kriisikokous koolle: Kiinalaiset uhkaavat vallata markkinat ja työpaikat."
Sähköautot avat syyllinen. Kiinalla on taito valmistaa sähköautoja, mutta ei hyviä bensiini- ja dieselautoja, ja tyhmä EU lopettaa bensiini- ja dieselautojen valmistuksen. Antaa näin luvan euroopan työttömyydelle.
Onko EU syyllinen, 13 000 000 työtöntä tulossa.
2
533
Vastaukset 2
- Anonyymi
euhuhan on kolhoosi jossa, ei synny mitään kasvua vaan ostetaan velaksi,
- Anonyymi
Kiina käyttää valtavasti resursseja vallatakseen markkinoita tappiollisella toiminnalla.
Toisaalta suuret liikeketjutkin voivat toimia joillain markkina-alueilla tappiollisesti vain esim näkyvyyden vuoksi. Kunhan kokonaisuus tuottaa ...esim burgeri jätit.
Kiina tukee halpakrääsän vientiä ja hinta usein alle kuljetuskulujen. Houkuttelevat sinne teollisuutta ja investoivat massiivisesti yrityksiin länsimaissa.
Afrikassa laajenevat ruokatuotannossa.
Tyyli on kuitenkin kilpailua suunnilleen nykyisten sääntöjen puitteissa, eikä venäläistyyppistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601246- 861150
- 721078
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861043- 93907
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.36879- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662