Kaljan juonnin nopeus

Anonyymi-ap

Olen kiinnostunut kuulemaan millä vauhdilla porukka juo olutta, esim. tunnissa. Kaiken tasoiset käyttäjät voivat vastata. Monet tutut vetää kyllä ihan kaksin käsin.

16

355

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käteenveto kestää yleensä puolisen tuntia kun viivyttelee.

• Anonyymi

Mulla oli alkoholismin alussa tahti sellainen, että kerran tunnissa yksi 0.33L kalja 4.5%. Sitten kun toleranssi kasvoi, homma karkasi täysin käsistä ja jouduin teholle.

• Anonyymi

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

• Anonyymi

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

Pahinta on se hinta. Sekä taloudellisesti, että terveydellisesti. Voin kertoa. Itse elän täyttä hëlvettiä. Esim. kun oli kiire bussiin, kiskaisin seitsemän minuutin kävelymatkalla oluen tuosta noin vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

25 tai 30 vuotta sama tahti 6 keppanaa illassa. En ole vielä joutunna helvettiin.

• Anonyymi

Tulee masennus, ahistus, unettomuus, pelokkuus ym. muut kivat oireet. Alkoholin myötä ne tulee elämään.

• Anonyymi

Delirium Tremes saa viimeistään alkoholistin katumaan syntymäänsä, vaikka eihän meistä kukaan ole edes toivonut pääsevänsä tälle pallolle kitumaan.

• Anonyymi

Paniikkikohtaukset ovat jotain aivan käsittämättömän hirveätä.

• Anonyymi

2x0,33 keppana tunnissa. Enintään 6 illassa.
      Vältän vahvempia koska määrä on aina vakio.

• Anonyymi

Onko Kylmis soittamassa taas lanssia paniikkikohtaukseen? Itse en voi sietää olutta, nautin vain hienoista ja hintavista viskeistä ja konjakeista, mutta olenkin akateemisesta suvusta.

• Anonyymi

Olisit mennyt yksityiselle ja jättänyt laskun maksamatta.

• Anonyymi

17 olutta päivässä

• Anonyymi

Tuoppeja vai tölkkejä
        3 vai neloskaljaa?

• Anonyymi

Montako olutta tunnissa? Ehkä jopa 4olutta joskus, jos 12 illassa

• Anonyymi00019

Ensimmäiset kaljat menee nopeaa tahtia, 3 x 0,33 l tunnissa vähintään. Jos siis on tarkoitus ryypätä. Ekojen kaljojen jälkeen tahti hidastuu. Tietysti riippuu siitä mihin kellonaikaan aloittaa mutta 8-10 kaljaa per päivä on yleensä maksimi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      78
      2490
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      847
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      482
    Aihe