Kaljan juonnin nopeus

Anonyymi-ap

Olen kiinnostunut kuulemaan millä vauhdilla porukka juo olutta, esim. tunnissa. Kaiken tasoiset käyttäjät voivat vastata. Monet tutut vetää kyllä ihan kaksin käsin.

15

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käteenveto kestää yleensä puolisen tuntia kun viivyttelee.

• Anonyymi

Mulla oli alkoholismin alussa tahti sellainen, että kerran tunnissa yksi 0.33L kalja 4.5%. Sitten kun toleranssi kasvoi, homma karkasi täysin käsistä ja jouduin teholle.

• Anonyymi

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

• Anonyymi

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

Pahinta on se hinta. Sekä taloudellisesti, että terveydellisesti. Voin kertoa. Itse elän täyttä hëlvettiä. Esim. kun oli kiire bussiin, kiskaisin seitsemän minuutin kävelymatkalla oluen tuosta noin vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

25 tai 30 vuotta sama tahti 6 keppanaa illassa. En ole vielä joutunna helvettiin.

• Anonyymi

Tulee masennus, ahistus, unettomuus, pelokkuus ym. muut kivat oireet. Alkoholin myötä ne tulee elämään.

• Anonyymi

Delirium Tremes saa viimeistään alkoholistin katumaan syntymäänsä, vaikka eihän meistä kukaan ole edes toivonut pääsevänsä tälle pallolle kitumaan.

• Anonyymi

Paniikkikohtaukset ovat jotain aivan käsittämättömän hirveätä.

• Anonyymi

2x0,33 keppana tunnissa. Enintään 6 illassa.
      Vältän vahvempia koska määrä on aina vakio.

• Anonyymi

Onko Kylmis soittamassa taas lanssia paniikkikohtaukseen? Itse en voi sietää olutta, nautin vain hienoista ja hintavista viskeistä ja konjakeista, mutta olenkin akateemisesta suvusta.

• Anonyymi

Olisit mennyt yksityiselle ja jättänyt laskun maksamatta.

• Anonyymi

17 olutta päivässä

• Anonyymi

Tuoppeja vai tölkkejä
        3 vai neloskaljaa?

• Anonyymi

Montako olutta tunnissa? Ehkä jopa 4olutta joskus, jos 12 illassa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1137
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe