Olen kiinnostunut kuulemaan millä vauhdilla porukka juo olutta, esim. tunnissa. Kaiken tasoiset käyttäjät voivat vastata. Monet tutut vetää kyllä ihan kaksin käsin.
Kaljan juonnin nopeus
16
202
Vastaukset
- Anonyymi
Käteenveto kestää yleensä puolisen tuntia kun viivyttelee.
- Anonyymi
Mulla oli alkoholismin alussa tahti sellainen, että kerran tunnissa yksi 0.33L kalja 4.5%. Sitten kun toleranssi kasvoi, homma karkasi täysin käsistä ja jouduin teholle.
- Anonyymi
Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.
- Anonyymi
Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.
Pahinta on se hinta. Sekä taloudellisesti, että terveydellisesti. Voin kertoa. Itse elän täyttä hëlvettiä. Esim. kun oli kiire bussiin, kiskaisin seitsemän minuutin kävelymatkalla oluen tuosta noin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.
25 tai 30 vuotta sama tahti 6 keppanaa illassa. En ole vielä joutunna helvettiin.
- Anonyymi
Tulee masennus, ahistus, unettomuus, pelokkuus ym. muut kivat oireet. Alkoholin myötä ne tulee elämään.
- Anonyymi
Delirium Tremes saa viimeistään alkoholistin katumaan syntymäänsä, vaikka eihän meistä kukaan ole edes toivonut pääsevänsä tälle pallolle kitumaan.
- Anonyymi
Paniikkikohtaukset ovat jotain aivan käsittämättömän hirveätä.
- Anonyymi
2x0,33 keppana tunnissa. Enintään 6 illassa.
Vältän vahvempia koska määrä on aina vakio. - Anonyymi
Onko Kylmis soittamassa taas lanssia paniikkikohtaukseen? Itse en voi sietää olutta, nautin vain hienoista ja hintavista viskeistä ja konjakeista, mutta olenkin akateemisesta suvusta.
- Anonyymi
Kyllä se todettiin akuutiksi haimatulehdukseksi Oulun Yliopistollisessa Sairaalassa (OYS). Vaikka Keijon olo oli karmiva, kaikki muut meni jonossa ohi. 7 tuntia se kitui kivuissaan, kunnes sillekin liikeni aikaa.
Sairaalassa me sontasepot olemme alin kasti, ei siihen auta edes raha-lasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se todettiin akuutiksi haimatulehdukseksi Oulun Yliopistollisessa Sairaalassa (OYS). Vaikka Keijon olo oli karmiva, kaikki muut meni jonossa ohi. 7 tuntia se kitui kivuissaan, kunnes sillekin liikeni aikaa.
Sairaalassa me sontasepot olemme alin kasti, ei siihen auta edes raha-lasti.Olisit mennyt yksityiselle ja jättänyt laskun maksamatta.
- Anonyymi
17 olutta päivässä
- Anonyymi
Tuoppeja vai tölkkejä
3 vai neloskaljaa?
- Anonyymi
Montako olutta tunnissa? Ehkä jopa 4olutta joskus, jos 12 illassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2192877
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1142056Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171691Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141615Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2851466Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471237- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56958- 85905