Kaljan juonnin nopeus

Anonyymi-ap

Olen kiinnostunut kuulemaan millä vauhdilla porukka juo olutta, esim. tunnissa. Kaiken tasoiset käyttäjät voivat vastata. Monet tutut vetää kyllä ihan kaksin käsin.

16

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käteenveto kestää yleensä puolisen tuntia kun viivyttelee.

• Anonyymi

Mulla oli alkoholismin alussa tahti sellainen, että kerran tunnissa yksi 0.33L kalja 4.5%. Sitten kun toleranssi kasvoi, homma karkasi täysin käsistä ja jouduin teholle.

• Anonyymi

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

• Anonyymi

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juonut tunnissa 3-5 keskikaljaa. Se ei vielä tunnu. Mutta vauhti kiihtyy ja homma karkaa käsistä helposti kyllä.

Pahinta on se hinta. Sekä taloudellisesti, että terveydellisesti. Voin kertoa. Itse elän täyttä hëlvettiä. Esim. kun oli kiire bussiin, kiskaisin seitsemän minuutin kävelymatkalla oluen tuosta noin vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa, että kun toleranssi, eli viinapää kasvaa, samalla kehittyy FYYSINEN riippuvuus. Se on maanpäällinen, henkilökohtainen Hëlvetti.

25 tai 30 vuotta sama tahti 6 keppanaa illassa. En ole vielä joutunna helvettiin.

• Anonyymi

Tulee masennus, ahistus, unettomuus, pelokkuus ym. muut kivat oireet. Alkoholin myötä ne tulee elämään.

• Anonyymi

Delirium Tremes saa viimeistään alkoholistin katumaan syntymäänsä, vaikka eihän meistä kukaan ole edes toivonut pääsevänsä tälle pallolle kitumaan.

• Anonyymi

Paniikkikohtaukset ovat jotain aivan käsittämättömän hirveätä.

• Anonyymi

2x0,33 keppana tunnissa. Enintään 6 illassa.
      Vältän vahvempia koska määrä on aina vakio.

• Anonyymi

Onko Kylmis soittamassa taas lanssia paniikkikohtaukseen? Itse en voi sietää olutta, nautin vain hienoista ja hintavista viskeistä ja konjakeista, mutta olenkin akateemisesta suvusta.

• Anonyymi

Kyllä se todettiin akuutiksi haimatulehdukseksi Oulun Yliopistollisessa Sairaalassa (OYS). Vaikka Keijon olo oli karmiva, kaikki muut meni jonossa ohi. 7 tuntia se kitui kivuissaan, kunnes sillekin liikeni aikaa.

Sairaalassa me sontasepot olemme alin kasti, ei siihen auta edes raha-lasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se todettiin akuutiksi haimatulehdukseksi Oulun Yliopistollisessa Sairaalassa (OYS). Vaikka Keijon olo oli karmiva, kaikki muut meni jonossa ohi. 7 tuntia se kitui kivuissaan, kunnes sillekin liikeni aikaa.

Sairaalassa me sontasepot olemme alin kasti, ei siihen auta edes raha-lasti.

Olisit mennyt yksityiselle ja jättänyt laskun maksamatta.

• Anonyymi

17 olutta päivässä

• Anonyymi

Tuoppeja vai tölkkejä
        3 vai neloskaljaa?

• Anonyymi

Montako olutta tunnissa? Ehkä jopa 4olutta joskus, jos 12 illassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1643
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1174
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe