Tosi elämä, minä, vaimoni, tätini ja hänen mies.2

Anonyymi-ap

Minä olin 3 viikkoa mökillä ja tein Siskolle saunaan kiukaan vaihdon kun nuohja oli käynyt ja sanonut että kiusa pitää laita uusi. Minä laitoin uuden, kun olin lähdössä mökille niin Sisko sanoi että et lähde minä lämmitän saunan ja yhdessä testataan uusi kiusa, en lähtenyt mökille, kun sauna oli lämmin niin Sisko sanoi että nyt lähdetään saunaan, kyllä mulla oli vaikeaa kun mulkku yritti nostaa päätään jo mennessä saunaan,huudeltiin itsemme ja mentiin lauteille ja istuttiin ihan oikein, käytiin näyttämässä, mentiin uudestaan lauteille niin Sisko meni toiseen päähän ja nosti jalat lauteille polvet koukussa ja jalat levällään, minäkin menin samoin, Sisko levitti jalkojaan niin että mulla oli suora näköyhteys karvatomaan pilluun niin mulla alkoi oikein kovasti seisomaan, niin minäkin levitin jalat että Siskokin näkee.
Kun saatiin pääme pestyä niin pestiin toisemme vartalon ja minä pesin Siskon tisit ja pillun, Sisko pesi mun mulkun joka seisoi, Sisko sanoi että pesepä selkä vielä, minä pesin selän Siskolta niin Sisko kumartui ja laittoi kyynärpäät askel tasanteelle niin että oli oikein kumarassa ja sanoi että työnä se seisova ja paksu mulkku sinne auki olevaan pillun, minä kysyin että oletko ihan tosissaan, laitan nyt jo se mulkku sinne jota minä olen halunnut jo monta vuotta, minä työnsin oikein syvään ja liikutin sitä edes takasin, niin Siskolla alkoi hengitys kiihtyi ja päästi oikein kovat huudot samalla, minäkin lähestyin sitä laukeamis hetkeä niin Sisko sanoi anna mulle ne siemenet sieltä mulkusta kaikki, minähän annoin, Siskolta petiti jalat alta melkein.
Saunan jälkeen syötiin iltapala, minä sanoin että lähden mökille, Sisko sanoi että et lähde minä haluan olla sinun kanssa sängyssä ja saada sinun paksua mulkkua vielä, en lähtenyt vaan jäin yöksi, sanon ihan suoraan että me oikein Rakasteltiin kokko yö.Kyllä minä Siskon kanssa Rakastelin sen 3 viikon aikana joka toinen yö ja saunottiin.Sisko kävi mun tykönä mökilläkin saunomassa ja RakastelemassaKun menin kotia niin Marita kysyi että tuliko työt tehtyä, vastasin että tulli, Marita kysyi että kuinka saunoite ja halusiko Sisko sinun mulkua? Vastasin kyllä halusi ja otti kaikki mitä tulli ja sanoin että useasti. Marita sanoi että se on ihan oikein että annoit kun olete lapsesta saakka olleet Rakkaita toisillenne kysyi senkin että oliko nämät ensimmäiset kerrat, vastasin että oli ensimmäiset.Marita sanoi että nyt lämmitetään sauna ja saunotaan ja katson että miten sen mulkun tilanne on että nouseeko vielä pystyyn, kun mentiin saunaan niin mulla oli puolikovana, Marita halusi ottaa kätehen mulkun ja vähän liikutti niin sanoi että kunnossa on, sanoi senkin vielä saat Antaa Siskolle aina kun olet siellä tai ollaan sanoi senkin että toivoo että saunotaan kolmestaan niin molemmat näemme sinun seisovan kullin. Kun mentiin nukkumaan niin ainakin 2 tuntia Marita ja minä rakasteltiin.Kun mentiin mökille niin Marita kutsui Siskon saunomaan ja uimaan, Sisko tuli, minä lämmitin saunan ja kun sauna oli valmis niin sanoin että saunaan jokainen, Sisko sanoi että menkää vain minä käyn jälkeen, minä sanoin Siskolle että me Maritan kanssa ollaan päätetty että mennään kaikki yhtä aikaa, niin kylä Sisko lähti, minä pesin Maritan tisit ja pilun ensin ja siten Siskon, sanoin siskolle että minä pesen sinun selän niin Sisko sanoi että sinä olet viimeksi pessyt, minä rupesin pesemään Siskon selkää niin hän varmaan tunsi minun mulkun kovana olevan mulkun pylly vaosa, sanoin että kumara vähän Sisko kumartui niin minä tuikkasin kovan olevan mulkun pilluun eikä panut yhtään vastaan, Marita katsoi ja sanoi mulle korvaan että noinko te teitte, nyökkäsin, Marita sanoi tee vain Siskolle minä tässä teen vähän itse, minä annoin Siskolle ja Sisko laukesi oikein minä en.
Sisko nousi vielä lauteille ja katseli Sisko sanoi että on sillä hyvä mulku, kun minä pesin Maritan tisit ja selän niin varman tunsi kuinka kovana oli minun mulku niin hän kumartui myös niin että sain työntää mulkun Maritaan posliinipillun, kun vähän aika työntelin niin Marita alkoi saada oikein kovat laukeamiset niin minäkin laukesin ja laskin kaikki spermat sisälle, Sisko sanoi lauteilla olesa että ei ole koskaan nähnyt mitään tällaista, mekin Maritan kanssa noustiin lauteille, minut komennettiin keskelle kun kumpikin halusi koskettaa minun mulkua, huudeltiin ja lähdettiin saunasta pois.
Jatkuu.

2

1663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisi olla hyväkin tarina, jos olisi kirjoitettu paremmin. Jäsentelyä; esimerkiksi lyhyempiä virkeitä ja kappalejakoa. Kannattaa lukea itse juttu läpi ennen kuin lähettää ja testata siten, jaksaako itsekään lukea tuollaista pötkykirjoitusta.
      Lisäksi jäi epäselväksi oliko juttusi Sisko siskosi vai nainen nimeltä Sisko? Veikkaan jälkimmäistä, kun oli aloitettu isolla kirjaimella.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat noin huonosti? Onko sulla vikaa päässä vai oletko vain tyhmä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2029
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      174
      1743
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1608
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1403
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      103
      1396
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1047
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1038
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1027
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      856
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      810
    Aihe