Ketä oikein näihin kaikenmaailman gallupeihin, esim. median tai taloustutkimuksen tai viimeksi jokin sotea koskeva kansalaiskysely, kutsutaan antamaan mielipiteensä ? Minulle ei ole koskaan tullut mitään kyselyä., ei postilaatikkoon eikä söhköpostiin (en käytä mitään somea). Olisin kiinnostunut vastaamaan/vaikuttamaan, mutta kun ei kukaan kysy ! Asun maalla ja olen eläkkeellä, ilmeisesti meikäläisten mielipiteet ei kiinnosta.
Gallupit ja kyselyt
Anonyymi-ap
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
2000 kyselyyn valittua viidestä ja puolesta miljoonasta. Eli kysely kohdistuu n. 1/2700 osaan kansasta. Mieti siis todennäköisyyttä kohdaltasi.
- Anonyymi
Homma toimii niin että kyselyllä haetaan ennalta asetettua tulosta ja kyselyn kohderyhmäksi valitaan joukko kansalaisia jotka vastaa halutulla tavalla. Kysymyksillä vielä ohjataan oikeaan eli haluttuun tulokseen. Näihin nykyään vedotaan päätöksiä tehtäessä että näin nyky Suomessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052