Ketä oikein näihin kaikenmaailman gallupeihin, esim. median tai taloustutkimuksen tai viimeksi jokin sotea koskeva kansalaiskysely, kutsutaan antamaan mielipiteensä ? Minulle ei ole koskaan tullut mitään kyselyä., ei postilaatikkoon eikä söhköpostiin (en käytä mitään somea). Olisin kiinnostunut vastaamaan/vaikuttamaan, mutta kun ei kukaan kysy ! Asun maalla ja olen eläkkeellä, ilmeisesti meikäläisten mielipiteet ei kiinnosta.
Gallupit ja kyselyt
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
2000 kyselyyn valittua viidestä ja puolesta miljoonasta. Eli kysely kohdistuu n. 1/2700 osaan kansasta. Mieti siis todennäköisyyttä kohdaltasi.
- Anonyymi
Homma toimii niin että kyselyllä haetaan ennalta asetettua tulosta ja kyselyn kohderyhmäksi valitaan joukko kansalaisia jotka vastaa halutulla tavalla. Kysymyksillä vielä ohjataan oikeaan eli haluttuun tulokseen. Näihin nykyään vedotaan päätöksiä tehtäessä että näin nyky Suomessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502578
- 1971860
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91321- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190904- 67891