Hesari25.1. juttu kun köyhä oli väärentänyt laskujaa taitavasti liimannut numeroitaan laskuihin ja muuttanut eräpäiviä petoksista oli jäänyt kiinni . Kelalla pitäisi olla oikeus saada tiedot laskuttajalta ja vertailla työttömien tekemiä väärennöksiä köyhät yrittävät saada toimeentulotukea lisää paremmin
Köyhät yrittää väärentää laskuja toimeentulotukea hakiessa
31
273
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksalaiset ei tuollaiseen syyllistyisi missään tapauksessa, ei edes koneinsinööriosasto, puhumattakaan paikallisen rahvaan edustajista.
- Anonyymi
sinäkö syyllistyisit
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Yritin liimailla papereita mutta näköni harittaa iästäni johtuen. Sotkin vaan sormeni liimalla.
- Anonyymi
Yhtä harmitonta on köyhien tekemä vilppi, kuin rikkaiden verojen kiertäminen ja tulojen pimittäminen.
- Anonyymi
Ei se iästäsi ole kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä harmitonta on köyhien tekemä vilppi, kuin rikkaiden verojen kiertäminen ja tulojen pimittäminen.
Ehkä sinä olet tottunut huijaamana muita ihmisiä etkä osaa enää hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä olet tottunut huijaamana muita ihmisiä etkä osaa enää hävetä.
Ei ne osaa hävetä rikkaatkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne osaa hävetä rikkaatkaan.
Eipä sinua elättävien rikkaiden pidäkään hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillähän onkin eri laki, kun on paljon rahaa, voi sikailla ilman seurauksia ja sanoa oikeudessa,, jos sinne sattuu joutumaan ,,, että ei voi kommentoida yksittäistapausta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse työlläni tienannut eläkkeeni, joten ei sitä ainakaan veronkierrolla rikkaat maksa.
- Anonyymi
Printtasin ahnukseni laskuun. Sain rahat tuplana..
No nyt tuli kiire🏃🏃🏃🏃 - Anonyymi
Mielestäni kaikki saa huijata kykynsä mukaan, elämä on lahja 🧛
- Anonyymi
Joo suomalaiset ovat turhan rehellisiä, teillä Venäjällä opitaan huijaaman muita jo pienestä pitäen.
- Anonyymi
Miten Jeesus toimisi? 🤔
- Anonyymi
Jösse tekisi temput.
- Anonyymi
Jösse kaato kapitalistien myyntipöydät ja harhautti keisaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jösse kaato kapitalistien myyntipöydät ja harhautti keisaria.
Vahvaa teologiaa ja raamatuntulkintaa 🤔☝️
- Anonyymi
Eivätkä edes sitä osaa tehdä kunnolla.
- Anonyymi
Olen väärentänyt tuhansia laskuja, olen sossulta huijjanut miljoonia euroja. Olen kokenut työtön. Olen voittaja, aina! 🏆
- Anonyymi
Ei rikkaat huijaamalla veroja kierrä vaan laki antaa mahdollisuuden .Ei vötkylöiden tarvii huijata kun eivät ees maksa veroja.Saavat näitten rikkaitten kustantamia tukia joka lähtöön.
- Anonyymi
No niinpä. Kovin surkeasti olisi tämän maan asiat jos vätkylöiden ajatusten ja oppien mukaan niitä alettaisiin toteuttaa.🤣
- Anonyymi
Siispä köyhän kansanosan kannattaa tehdä pimeitä hommia tasapuolisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä köyhän kansanosan kannattaa tehdä pimeitä hommia tasapuolisuuden vuoksi.
Se ei ole laillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole laillista.
On se. Jos rikkaatkin lusmuaa ja pimittää veroja ja tulojaan, niin kyllä köyhemmätkin saa laittaa samalaiseen soppaan lusikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Jos rikkaatkin lusmuaa ja pimittää veroja ja tulojaan, niin kyllä köyhemmätkin saa laittaa samalaiseen soppaan lusikkansa.
Tää on muuten totta.
- Anonyymi
Ei huijaaminen ole kiellettyä, vain kiinnijäämisestä rangaistaan.
- Anonyymi
Näin 👆
- Anonyymi
Työtön luisuu voittajaksi ⛷️🏆
- Anonyymi
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat
Työtä leipää riemu reikää SKDL - Anonyymi
Köyhille on tulossa lisää leikkauksia väärentäminen ei auta uusi tuleva hallitus joutuu sopeuttamaan 9 miljardin edessä näin Purra puhuu
- Anonyymi
Työtön silti luisuu voittajaksi 🏄♂️🏆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277